in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-20-2007 4:12 PM by Secondlife. 9 replies.
Page 1 of 1 (10 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-12-2007 7:17 AM

Kabels

Om mijn "nieuwe" ouverture aan mijn avant aan te sluiten heb ik masterlink kabel nodig. Heeft iemand goede tips waar ik dat voordelig kan krijgen?

Ook heb ik langere powerlink kabels nodig, 2 x 10 meter.

Ik zag dat een zekere look4less kabels maakt, ik denk dat het geen originele B&O kabels zijn, maar dat maakt denk ik ook niets uit?

Zijn de gemiddelde verkoopprijzen te noemen, per strekkende meter? Origineel B&O, andere produktie en tweedehands?

• 10-12-2007 9:52 AM In reply to

Nihil novi

Nihil novi
  • 10-12-2007 10:50 AM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Re: Kabels

Alain Vandam:
    Ik heb onlangs bij een dealer een masterlink kabel van 10 meter gekocht voor 60€.

Ik dacht dat gewone powerlink kabel iets van een 3€ per meter kost.
    Ben heir over niet 100% zeker.

Je moet natuurlijk wel een degelijke kabel hebben, zeker op grote afstanden aangezien het niet wenselijk is om kabelbreukjes te krijgen als met dropveters in huis haalt. Ik adviseer daarom om te kijken naar een kabel met een stevige hoes (dit is bijna onmogelijk voor 3,- euro per meter).

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 10-12-2007 4:33 PM In reply to

Nihil novi

Nihil novi
  • 10-13-2007 6:55 AM In reply to

• Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

Hallo,

Als je kijkt bij www.beoworld.nl zie je links een link naar de advies prijzen. Helemaal onderaan staan de prijzen van de kabels.

Gr. Johan

• 10-13-2007 9:07 AM In reply to

Nihil novi

Nihil novi
  • 10-13-2007 12:15 PM In reply to

• Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

Kijk anders hier eens staan de kabels getekend http://www.beoworld.org/beotech/ 

Gr. Johan

• 10-19-2007 3:52 AM In reply to

Ik heb eens nagevraagd bij look4less en zij mailden mij deze mogelijkheden:

wij maken Masterlnk en Powerlink kabels in alle lengtes vanaf 0,1 tot 100 meter. Tevens geven wij maatoplassingen aan klanten indien gewenst.
    Deze kabels zijn niet de originele B&O Kabel maar van de firma ***.
    Deze leveren wereldwijd produkten voor oa. aan te sluiten op B&O apparatuur.
    De kabels hebben dezelfde functie als de origineleen een hoge kwaliteit.
    ook bestaade B&O dealers maken gebruik van deze producten.
    Alleen is het prijskaartje anders.
    onzen prizen zijn:
    PL kabel 1,85 euro per meter wit en zwart.
    PL plug 1,75 euro /stuk
    ML kabel 2,55 per meter wirt en zwart
    ML plug 5,00 euro per stekker.
    Tevens kunnen wij alle accecoires leveren omtrent instalatie van de kabels zoals stekkerdozen junctionboxen kabelgoten etc. 
    Met vriendelijke groet,
    team Look4less 
    --
    *Link or reference to website with potentially fraudulent ownership removed*
    Martin
    Beoworld moderator
    --

• 10-19-2007 5:21 AM In reply to

Uit ervaring kan ik zeggen dat er weldegelijk een "kwaliteitsverschil" is tss de *** kabels en originele B&O kabels. Het strippen van de kabels is lastiger bij Bosscom dan bij de originele kabels. Er wordt duidelijk een verschillende soort van plastic shielding gebruikt. Een ML junctionbox heeft ook al eens problemen opgeleverd in een grote link installatie...

Hoe dan ook... eenmaal alles aangesloten en werkend... dan is er inderdaad totaal geen verschil...

--
    *Link or reference to website with potentially fraudulent ownership removed*
    Martin
    Beoworld moderator
    --

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 10-20-2007 4:12 PM In reply to

Ik handel wat in B&O apparatuur en zodoende gebruik ik zowel originele B&O kabels als kabels van andere merken. Persoonlijk ervaar ik geen enkel verschil. Voor mij isde factor "gemak" doorslaggevend; als ik met een standaard B&O kabel (5m, 10m en 20m) uit de voeten kan neem ik die en in alle andere gevallen wordt het een alternatief.

No better life than a Secondlife

Page 1 of 1 (10 items)