in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-19-2007 5:17 PM by Alain Vandam. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-12-2007 7:04 AM

Ouverture deurtjes

Ik heb sinds kort een Ouverture. Mooi apparaat!

Nu vraag ik me af of de ruimte tussen de deurtjes normaal is? Bij deze is het ongeveer 2 mm. Met de hand kan ik ze wel helemaal sluiten.

Indien dit niet de bedoeling is, kan het ergens ingesteld worden?

Er is helaas een hoekje van het glas gebroken. Heeft iemand een tip voor een nieuw deurtje? Zijn er verschillende afmetingen of kan het past ieder model 2300, 2500, ouverture etc.? Hoeveel gaat dat ongeveer kosten?

• 10-12-2007 9:54 AM In reply to

Nihil novi

Nihil novi
  • 10-12-2007 11:07 AM In reply to

Re: Ouverture deurtjes

2mm is zelfs aan de kleine kant .......deurtjes kan je gewoon bij de dealer bestellen .......
  • 10-13-2007 7:38 AM In reply to

• Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

Ik zal wel het deurtje door de dealer laten vervangen je moet best wel kracht zetten om hem te vervangen. Een dealer heeft het vast vaker gedaan en heeft er dus een beetje ervaring in. Ze zitten er namelijk in de behuizing "geklikt". En als je een deurtje bij de dealer koopt zal deze er vast wel willen inzetten.

Gr. Johan

• 10-19-2007 3:55 AM In reply to

Ik heb zelf ook al geprobeerd de deurtjes voorzichtig "stevig" naar me toe te trekken, zoals in de handleiding beschreven staat. Echter denk ik dat ik niet stevig genoeg durf te trekken.

Het staat onder het hoofdstuk schoonmaken... ik betwijfel of het een goed idee is als een willekeurige huisvrouw aan de deurtjes gaat trekken...

Iemand ervaring hiermee, inside tips?

Persoonlijk vind ik de ruimte tussen de deurtjes te groot. Het ziet er beter uit als ik ze van de zijkant nog wat dicht duw. Ook aan de zijkant ziet dat er beter uit omdat ze dan precies zo breed zijn als de kast. Ik heb nog eens gemeten en de ruimte in het midden is zelfs meer dan 3 mm. Is er een mogelijkheid dat ergens in te stellen?

• 10-19-2007 5:17 PM In reply to

Nihil novi

Nihil novi
Page 1 of 1 (8 items)