in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-04-2008 5:45 PM by The Stig - ver. 1.7. 12 replies.
Page 1 of 1 (13 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-07-2007 9:17 AM

    Tv logo på beo5

    Nogle der har erfaringer med at gøre dette?

    Har talt med min lokale forhandler, og han siger der endnu ikke er software der understøtter det?

    How to do??Confused

  • 10-07-2007 9:48 AM In reply to

    • Roger
    • Top 75 Contributor
      Male
    • Joined on 03-28-2007
    • Norway
    • Posts 870
    • Founder

    Re: Tv logo på beo5

    Det er feil - programvaren er "live" mot Struer (man logger på med forhandler-id og programmet synkroniserer databasen hver gang). Det ligger et hav av logoer i listen. Når du har valgt en logo, f.eks. MTV velger du fanen for IR og her legger du inn hvilke IR-kommandoer som skal sendes.

    Roger

  • 10-08-2007 12:29 PM In reply to

    • Lene
    • Not Ranked
    • Joined on 10-08-2007
    • Posts 7
    • Bronze Member

    Re: Tv logo på beo5

    Roger har ret. Jeg har selv Beo5 - og den virker fint med logoerne. Jeg spørger bare - hvornår får man selv adgang til at opdatere den / hvornår bliver forhandlerne trætte af at have kunderne rendende [non-profitable service hours]?
  • 10-08-2007 2:51 PM In reply to

    • Roger
    • Top 75 Contributor
      Male
    • Joined on 03-28-2007
    • Norway
    • Posts 870
    • Founder

    Re: Tv logo på beo5

    Det samme er det mange forhandlere som lurer på - iflg BeoCare kommer det en "light"-utgave av softwaren, men jeg tror ikke den er rett rundt hjørnet.

    Siden databasen er en del av retail-intranettet er det vanskelig for B&O å gi kunder tilgang, og uten denne tilgangen har man ikke tilgang til siste sw-versjon (inkl firmware) samt siste STB-liste og logo-listene.

    Og det er dessverre slik at å programmere Beo5 ikke er rett frem. Det krever bl.a. inngående kjennskap til Beo4 IR kode-systemet.

    Roger

  • 10-21-2007 2:03 PM In reply to

    Re: Tv logo på beo5

    Hejsa Er også glad for min beo5, og glæder mig ligeledes meget til at man selv får adgang til at kunne ændre ting, f.eks. sætte logoer ind. Min forhandler har tilbudt at gøre det men siger det vil tage ham 3-4 timer, og det bliver jo en bekostelig affære...

    Der er vel ingen som har fundet software nogen steder endnu?

    Mvh, Palle

    Struer
     

  • 12-01-2007 7:58 AM In reply to

    Re: Tv logo på beo5

    Kirkebygaard:

    HejsaEr også glad for min beo5, og glæder mig ligeledes meget til at man selv får adgang til at kunne ændre ting, f.eks. sætte logoer ind. Min forhandler har tilbudt at gøre det men siger det vil tage ham 3-4 timer, og det bliver jo en bekostelig affære...

    Der er vel ingen som har fundet software nogen steder endnu?

    Mvh, Palle

    Struer
     

    Hej Palle i Struer

    Måske at din gode "nabo" i Struer kan hjælpe dig?    :)

    Jeg, og mange andre, er også meget interesseret i at få softwaren så men selv kan komme igang og dermed undgå at skulle til sin forhandler hver gang man vil ændre eller opdatere noget. 

    Hilsen

    BeoDane 

  • 12-09-2007 7:34 AM In reply to

    • Blak
    • Not Ranked
    • Joined on 12-09-2007
    • Posts 42
    • Bronze Member

    Re: Tv logo på beo5

    softwaren er ikke nok hvis du selv vil redigere i den, man skal også ha´ et login til serveren.
  • 12-09-2007 6:16 PM In reply to

    Re: Tv logo på beo5

    Nej det er ikke sandt. Jeg har lige fået en kopi af min forhandler (den nye 1.02), og du kan sagtens bruge den offline (det er en option i opstartsbilledet).

    /Frank

  • 12-11-2007 9:31 AM In reply to

    • Blak
    • Not Ranked
    • Joined on 12-09-2007
    • Posts 42
    • Bronze Member

    Re: Tv logo på beo5

    ja det er selvfølgeligt rigtigt nok, havde jeg ikke tænkt på he he... my bad

  • 02-23-2008 9:05 AM In reply to

    • Stomp
    • Not Ranked
    • Joined on 07-02-2007
    • Posts 4
    • Bronze Member

    Re: Tv logo på beo5

    Har snakket med min B&O Forhandler idag, og efter sigende skulle denne såkaldte "Light"-Version først komme engang til sommer :-( Og en opdatering til det eksisterende software B&O's forhandlere bruger nu, skulle meget gerne ramme dem engang om 3-4 uger :-) Denne vesion skulle gerne være Vista-kompatibel...
  • 04-03-2008 4:55 AM In reply to

    • kerwit
    • Not Ranked
    • Joined on 04-03-2008
    • Posts 6
    • Bronze Member

    Re: Tv logo på beo5

    den endelige forbruger version er uden opkobling til serveren i struer, men eller kan man selv gå ind og pådatere logoer og opsætning.

    de forventer at tilslutningsdelen til computer rammer en pris på omkring 399,- og at den vil være ude i juni månede..

    My name is Peter Graugaard
  • 04-04-2008 2:09 AM In reply to

    • Roger
    • Top 75 Contributor
      Male
    • Joined on 03-28-2007
    • Norway
    • Posts 870
    • Founder

    Re: Tv logo på beo5

    Det var gode nyheter - vi ble nemlig informert, av B&O, om at de omprioriterer og at forbrukerversjonen ikke lengre var på deres liste. Dette fordi forbedringer av eksisterende SW var bak planen og viste seg å være meget ressurskrevende, og B&O ønsket å prioritere å bedre forhandlernes SW fremfor å lage en forbrukerversjon.

    Roger

  • 04-04-2008 5:45 PM In reply to

    Re: Tv logo på beo5

    kerwit:

    den endelige forbruger version er uden opkobling til serveren i struer, men eller kan man selv gå ind og pådatere logoer og opsætning.

    de forventer at tilslutningsdelen til computer rammer en pris på omkring 399,- og at den vil være ude i juni månede..

    Hvor har du hørt det, for en måned siden sage B&O at de ikke ville lave en forbruger version i år. Det enste du skal bruge for at sætte beo5 til pc er et USB til mini USB kabel, sådan et koster ikke 399????

Page 1 of 1 (13 items)