in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-05-2007 3:14 PM by Chris. 11 replies.
Page 1 of 1 (12 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-02-2007 11:46 AM

Beovox MS150

Geachte forumlezers, via een goede vriend ben ik verslaafd geworden aan de geluidskwaliteit (en de jaren 70 looks) van de Beovox MS150 boxen. Ik speur al geruime tijd het internet af via de meest gekke sites die goederen aanbieden, echter nog steeds zonder het gewenste resultaat.

Is er op dit forum iemand die ze te koop heeft of me kan adviseren.

Bij voorbaat enorm dank.......

Sven

• 10-02-2007 3:36 PM In reply to

• Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

Re: Beovox MS150

Beste Sven,

momenteel staan er op Ebay te koop onder objectnummer  

190157513211

Weliswaar met reeds één bod van 650 euro.

groeten, Chris 

Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

• 10-03-2007 11:42 AM In reply to

Thanx Chris, hier heb ik ook al op geboden maar die is volgens mij niet meer actief..deze set stond werkelijk overal, maar nu nog alleen op e-bay en ik heb een bod gedaan van 700€ maar nog geen reactie mogen ontvangen.

Dus ik blijf zoeken en hopen op een goede tip middels dit forum

greetz Sven.,

• 10-03-2007 5:43 PM In reply to

Als jij die bieder bent, het 'kavel' loopt pas over 1 dag + 13 uur af dus ik neem aan dat de verkopen daar op wacht...
    Ik heb die set weken geleden op MP gezien: zouden professioneel gerepareerd zijn (lijkt nu rubber randjes te hebben ipv foam randjes).
    Zien er op het zicht goed uit, ik heb altijd mijn twijfels bij het vervangen van die randjes maar ja, met goede originele randjes zul je ze vast niet vinden (immers dat originele materiaal rot altijd door) dus dit zal 'as good as it gets' zijn.
    Maar gezien de lokatie (NL) en het bedrag verwacht ik dat (als jij die ene bieder bent) je overmorgen best wel eens deze set zou kunnen kopen, toch ?? :)
  • 10-03-2007 11:33 PM In reply to

• Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 143
    • Bronze Member

ipaul:
    Als jij die bieder bent, het 'kavel' loopt pas over 1 dag + 13 uur af dus ik neem aan dat de verkopen daar op wacht...
    Ik heb die set weken geleden op MP gezien: zouden professioneel gerepareerd zijn (lijkt nu rubber randjes te hebben ipv foam randjes).
    Zien er op het zicht goed uit, ik heb altijd mijn twijfels bij het vervangen van die randjes maar ja, met goede originele randjes zul je ze vast niet vinden (immers dat originele materiaal rot altijd door) dus dit zal 'as good as it gets' zijn.
    Maar gezien de lokatie (NL) en het bedrag verwacht ik dat (als jij die ene bieder bent) je overmorgen best wel eens deze set zou kunnen kopen, toch ?? :)

Na wat 'googlen' zie ik dat deze set al aangeboden is geweest op verschillende Ebay locaties, zoals Zwitserland, Italie... en dat steeds voor een 650€, vermoedelijk is dit bod op deze ad van de verkoper zelf. Ik vraag me af of hier geen geurtje aan vast zit. 

• 10-04-2007 8:15 AM In reply to

Beste Sven,

Op ebay.nl  worden er 2 aangeboden aan de foto,s te zien zijn ze prachtig!

Je moet wel snel zijn want er is al op geboden en hij loopt morgen 5 0ktober 2007 af.

Als je twijfelt stuur een berichtje naar de verkoper deze heeft een feedback van over de hele wereld van 100% op alle B&O items! dus dat zit volgens mij wel goed.

Veel geluk...

• 10-04-2007 5:34 PM In reply to

• Bliss
    • Not Ranked
    • Joined on 08-05-2007
    • Posts 31
    • Bronze Member

Mag het ook zonder de S in MS150?

Ik heb een set M150's waarvan de woofers nog niet aan het scheuren zijn, maar die binnenkort toch naar audiolab gaan om ze te laten vervangen door rubber. (Zij hebben hier jarenlange ervaring mee, en hiermee is de kwaliteit een stuk beter gegarandeerd dan met een DIY klus met randen van marktplaats.

Houtwerk is nog zeer netjes (teak? geen rosewood in ieder geval), een beetje droog momenteel, maar het blik danish oil is al aangeschaft. Als ze weer helemaal in orde zijn wil ik ze eventueel verkopen (of gewoon in deze staat, maar dan met het uitdrukkelijke advies om de randen te laten vervangen en het houtwerk te behandelen).

Ze zijn eigenlijk te groot voor mij en mijn eveneens door audiolab van nieuwe randen voorziene s55's zijn voor mij ruim voldoende.

Compleet met de originele standaards. 

Mocht je interesse hebben, laat het weten. 

• 10-05-2007 5:31 AM In reply to

Dank allen voor de reacties, maar ik ben echt degene die het bod van 700 op e-bay bij de MS150 heeft gezet.

Zoals ook werd opgemerkt had ik de advertentie ook elders gezien, dezelfde maar was niet meer actief. Ik heb de verkoper ook al een mail gestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen. Dus om nu te zeggen dat ik daar hoopvol door wordt gestemd nee.

Nog even wachten dus op het  verlopen van de advertentie op e-bay.

Sven.  

• 10-05-2007 5:53 AM In reply to

Nee op dit moment ben ik nog echt op zoek naar de boxen met de S erin.

Bedankt.

Sven.

• 10-05-2007 3:14 PM In reply to

• Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 143
    • Bronze Member

eduard:

Volgens mij bent u dit mijnheer A van Leeuwen, vreemd! Huh?

Idea Die Eduard toch

Page 1 of 1 (12 items)