in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-07-2007 4:04 PM by chucky. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-02-2007 6:06 AM

    Beosystem3 en BV4

    Heeft er iemand ervaring met grotere afstand tussen de BV4 en BS3? Ik heb van de dealer begrepen dat de meegeleverde kabels niet vervangen kunnen worden door langere.... .Ik wil een afstand overbruggen van ong. 14 meter. Mijn HDMI/DVI kabel voor m'n beamer(profigold) is 15 meter en geeft perfect beeld. Het lijkt mij dat de kabel voor de BV4 ook een gelijksoortige kabel is.
  • 10-02-2007 12:26 PM In reply to

    Re: Beosystem3 en BV4

    Ron,

     ik kom toevallig net bij de dealer vandaan waar ik mijn scherm besteld heb , ook ik heb het over de lengte van de kabels gehad .

     Mijn werd verteld dat er een door B&O goedgekeurde DVI kabel is tot een lengte van 30 meter .....zonder zichtbaar signaal verlies !

  • 10-02-2007 3:58 PM In reply to

    Re: Beosystem3 en BV4

    Is het mogelijk om de bs3 'weg te stoppen' in een centrale ruimte van het huis, of mis je dan toch een te groot deel van de mogelijkheden van het apparaat?

    Kan je bijv. een dvd1 aansluiten op een bs3 op een afstand? 

  • 10-02-2007 7:04 PM In reply to

    Re: Beosystem3 en BV4

    het enige wat je dan mist is b.v. je camcorderaansluiting. De lengte van je scartkabel kan wat ik begrepen heb een meter of 10 zijn zonder noemenswaardig signaalverlies.
  • 10-07-2007 4:04 PM In reply to

    Re: Beosystem3 en BV4

    Klopt, ik heb alles op kabels van 10 meter zitten echter een omvormer tussen de optische uitgang van mij stb en dan naar digitaal coaxiaal geeft problemen.

     

    Dus optisch --> omvormer --> digitaal coaxiaal

    Was in het verleden niet, maar toen was de kabel maar 2 meter. 

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

Page 1 of 1 (5 items)