in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-26-2008 7:59 PM by damatt. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-24-2007 9:24 AM

    BeoVision 7 & XviD vooruit-en achteruit spoelen

    Ik zie dat de BeoVision 7 DivX kan afspelen, maar kan die ook XviD afspelen?

    En kan die bij de DivX en/of XviD ook ondertiteling afspelen (in .srt of .sub formaat) 

  • 09-24-2007 2:01 PM In reply to

    Re: BeoVision 7 & XviD

    Ja, hij leest ook xvid als divx

    ook ondertiteling met .srt formaat ( .sub gebruik ik niet )

     Alleen de ondertiteltekst is eigenlijk in een verkeerd lettertype en net iets te klein.

    Kun je dus ook niet wijzigen naar persoonlijke wens.No - thumbs down');" title="No - thumbs down - No - thumbs down">

     Je kunt ook niet vooruit- of achteruitspoelen. Alleen via het menu naar een bepaalde tijd springen.

  • 01-26-2008 7:59 PM In reply to

    Re: BeoVision 7 & XviD

    Ik heb ontdekt dat de BeoVision 7 DivX en XviD wel vooruit-en achteruit kan spoelen.

    Dit doe je als volgt:-

    1. Leg een DivX of Xvid disc in de lade.

    2. Druk op de laadknop onder de BV7 of druk op [DVD] om de disc te laden.

    3. Terwijl die de lade sluit en de disc uitleest druk je snel achter elkaar op de [>>] toets totdat die de disc begint af te spelen. (misschien wel 30x)

    Nu kan je de inhoud van de disc met beeld vooruit-of achteruit spoelen.

    Als dit niet lukt dan even de DVD lade openen en weer vanaf 2. herhalen.

     

    (Er is vast een bepaald moment wanneer je de [>>] toets 1 keer kan indrukken, maar wanneer dat is weet ik niet, dus daarom voor de zekerheid heel vaak achter elkaar)

Page 1 of 1 (3 items)