in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-24-2007 4:27 AM by DorsetArms. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-23-2007 11:32 AM

    Ander merk dvdspeler op system 3 bedienen

    Kan iemand mij zeggen of je een dvdbrander met harde schijf kunt bedienen met beo4/5 i.c.m. system 3? En dan zonder lintronic. En is het dan een kwestie van een oogje halen bij de dealer, op de dvdspeler plakken, in het menu selecteren en spelen? Met de Humax sat.tuner werkt het wel zo in iedergeval en bevalt me erg goed!
  • 09-23-2007 1:18 PM In reply to

    Re: Ander merk dvdspeler op system 3 bedienen

    Blijkbaar wel. In de BeoLiving van de dealer zorgde een Samsung Blueray voor de beelden via een 
    systeem3, en dit met de gewone beo4. Er was inderdaad een contact via een kabeltje met sensor op de IR-receptor-zender.
  • 09-23-2007 3:06 PM In reply to

    Re: Ander merk dvdspeler op system 3 bedienen

    Ok, bedankt! Heeft iemand er ook ervaring mee en weet wat een goede dvdspeler/brander/HD is?
  • 09-24-2007 4:27 AM In reply to

    Re: Ander merk dvdspeler op system 3 bedienen

    Ik stuur met de DVD controller via Avant Rf 28 een Pioneer HD recorder aan en dat gaat zonder problemen. Er zijn veel meer recorders die aangestuurd kunnen worden dan op de officiële B&O lijst staan. Mijn Pioneer staat niet op die lijst, maar ik kan met de Beo4 zelfs de basisinstellingen veranderen, dus volledig compatible.

    Ik heb mijn Pioneer destijds bij de Beoboer gekocht omdat de HDR1 even buiten mijn bereik lag. Volgens hem was de Pioneer samen met de Sony en de Panasonic de beste. Hij had nog geen Pioneer teruggehad voor reparatie, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Philips. Elke Philipsrecorder die hij had verkocht is teruggeweest voor reparatie. Voornamelijk schijfproblemen. (check ook maar eens kieskeurig.nl)

    Ik heb mijn Pioneer nu bijna twee jaar en het is de beste uitvinding sinds het gesneden brood. 

    You do not own B&O, it owns you!

Page 1 of 1 (4 items)