die vindt.....
dat Bang & Olufsen momenteel een onverantwoord groot gat heeft in zijn televisie-lijn? De Beovision 8 is erbij gekomen maar alleen in priegele kleine maatjes. De tendens is duidelijk dat mensen in de woonkamer groter willen kijken en ga je toch al gauw vanaf 40 inch en groter. En dan zit je bij Bang & Olufsen momenteel gelijk aan de 10.000 euro oftewel 23000 gulden. En als ik dan kijk wat de top-fabrikanten de komende maanden in grote LCD televisies op de markt gaan brengen, en voor welke prijs. Dan vind ik dat Bang & Olufsen een enorme grote groep kopers niet goed bedient. De LCD televisies van andere fabrikanten gaan er ook steeds mooier uitzien. Vooral Philips vind ik het erg goed doen. Beeldtechnisch staat Philips vaak nog boven Bang & Olufsen in hun topmodellen.
Hun nieuwste topmodel 46 inch van Philips gaat minder dan 3000 euro kosten serieus!!! De prijzen zijn zo enorm gezakt. Het zal vermoedelijk voor een tijdje de nieuwe referentie worden in beeldkwaliteit. Ik betreur het dan ook enorm dat Bang & Olufsen geen mooi alternatief biedt voor iets meer geld. Dat was vroeger anders. Hoe krijgen ze mensen die een mooie 40 inch LCD of groter willen over de streep bij Bang & Olufsen?
Dit is niet bedoeld als een advertentie voor Philips of wie dan ook maar wel om tot nadenken te zetten, hoe ik denk dat een consument in de huidige tijd, om zich heen kijkt, vergelijk. Een heleboel winkels inloopt en dan beslist.
Voor wie meer wil lezen over de nieuwe beeldtechniek van Philips:
http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/shownews.php?id=9176