ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012READ ONLY FORUM
This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012
Ik hoorde vandaag bij mijn dealer (te Berlicum) dat er binnenkort een variant op de BeoCenter 2 komt; namelijk zonder DVD-speler, en dus alleen radio en cd.
Iemand meer dit vernomen?
Groet,
Marcel
Kunnen ze er beter niet 1 maken zonder CD?
Je kunt toch al CD afspelen op de DVD speler in de televisie?
Hebbie er nog twee ..
Rombeek:Wat is er op 30 april te doen (behalve koninginnedag) ?!
Marcel,
kijk even hieronder via de link op het algemene forum, er zit inderdaad wat aan te komen:
http://forum.beoworld.org/forums/thread/5730.aspx
Groet, Robert
Bingo: Kunnen ze er beter niet 1 maken zonder CD?Je kunt toch al CD afspelen op de DVD speler in de televisie?Hebbie er nog twee ..
Ja ze blijven de schijfjes verstoppen in de beovisions en BC2. Nu maar hopen dat onze digitale music files wel zichtbaar worden op komende producten. Of moeten we daarvoor Windows media center hebben om de kunst van de artiestenhoes weer te zien?
Grt, Robert
Wat is HDMI ?
gr eric
Bingo:Kunnen ze er beter niet 1 maken zonder CD?Je kunt toch al CD afspelen op de DVD speler in de televisie?Hebbie er nog twee ..
ze kunnen beter de dvd uit de tv halen zodat de prijzen van de lcd's met ingebouwde dvd gemiddeld 1000,- euro naar beneden kunnen. Ik heb zelf namelijk liever de mogelijkheid om extern een dvd speler aan te schaffen met eventuele ingebouwde hdd en record mogelijkheid.
We Can't Get Enough B&O Stuff...
Tja, wat is HDMI?
Zie het maar als de vervanging van de scartkabel.