in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-23-2007 3:14 PM by Jandyt. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-22-2007 9:05 AM

    • Bart
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 128
    • Bronze Member

    Verkopen: hoe het niet moet

    Nieuwsgierig geworden naar de Beo5 en met vage plannen voor een DVD2 ben ik vanmiddag bij Stegeman in Apeldoorn geweest. Na me door alle Philipsen, Sony's en wasmachines heen geworsteld te hebben kom je dan bij de immer stoffige B&O afdeling. Verkopers lopen heen en weer maar geen tijd. Na 10 minuten de Beo5 zelf maar gepakt en wat mee gespeeld, na 15 minuten de Beolab 9 maar eens beluisterd, na 20 minuten ontdekt dat geen van de kastjes een DVD2 bevat en dan komt er een knulletje bij die het lef heeft te vragen: "Zoekt U iets...?". Na mijn antwoord dat ik informatie wil van verkoper die wèl terzake kundig is, ben ik na nog eens 10 minuten wachten onverrichte zake teruggaan. Drukte akkoord, maar me laten schofferen, daar heb ik geen zin in. Gelukkig is er nog een dealer in Apeldoorn (Houten is me op een zaterdagnamiddag net even te ver).

    Bart, die even helemaal geen zin meer in een Beo5 heeft

  • 09-22-2007 3:44 PM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: Verkopen: hoe het niet moet (Stegeman Apeldoorn)

    mischien moet je de naam van de zaak even weghalen, snap best dat je niet tevreden bent, maar nu ontrek je mischien klanten van de desbetreffende zaak.

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 09-22-2007 4:00 PM In reply to

    Re: Verkopen: hoe het niet moet (Stegeman Apeldoorn)

    Beobird:
    mischien moet je de naam van de zaak even weghalen, snap best dat je niet tevreden bent, maar nu ontrek je mischien klanten van de desbetreffende zaak.

     

    Vind ik niet .......dit soort dingen moet je gewoon kunnen vertellen op een forum !

     Mijn andere hobby is Rolex horloges en op het Rolex forum daar hebben ze een aparte rubriek met "dealer ervaringen" ik vind eigenlijk dat zo een rubriek hier eigenlijk ook zou moeten komen ......

  • 09-22-2007 10:17 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Verkopen: hoe het niet moet (Stegeman Apeldoorn)

    HarleyD:

    Beobird:
    mischien moet je de naam van de zaak even weghalen, snap best dat je niet tevreden bent, maar nu ontrek je mischien klanten van de desbetreffende zaak.

     

    Vind ik niet .......dit soort dingen moet je gewoon kunnen vertellen op een forum !

     Mijn andere hobby is Rolex horloges en op het Rolex forum daar hebben ze een aparte rubriek met "dealer ervaringen" ik vind eigenlijk dat zo een rubriek hier eigenlijk ook zou moeten komen ......

    Zo'n rubriek hadden we op het oude forum, maar was geen succes.
    Wat mij opvalt is dat als een klant iets op het forum schrijft over een positieve ervaring, dan is alles prima,
    maar als een ontevreden klant iets schrijft, dan hangt er iets in de lucht van "slecht voor reputatie",
    "naam weghalen", "dealer kan zich niet verdedingen", e.d.




     

  • 09-23-2007 2:30 AM In reply to

    Re: Verkopen: hoe het niet moet (Stegeman Apeldoorn)

    Ik vind als je een dealer naar beneden haalt in een openbaar forum, dat je ook een dealer eerst de gelegenheid moet geven om te reageren. Zonder enige controle kan iedereen wel wat roepen over een dealer. Dan is het eind zoek. Ik herinner me nog niet zo lang geleden ook iemand (noem geen naam) die ook alle registers open trok om een dealer volledig door het slijk te halen.  Hoewel ik niet weet hoe de vork echt in de steel zat, ging die persoon veel te ver daarin. Als een soort woeste wolf raasde hij maar door op dit forum.

    Het is beter om hier niet 1 kant van een verhaal te poneren.

     

     

  • 09-23-2007 5:04 AM In reply to

    • Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

    Re: Verkopen: hoe het niet moet (Stegeman Apeldoorn)

    Bingo:

    Ik vind als je een dealer naar beneden haalt in een openbaar forum, dat je ook een dealer eerst de gelegenheid moet geven om te reageren. Zonder enige controle kan iedereen wel wat roepen over een dealer. Dan is het eind zoek. Ik herinner me nog niet zo lang geleden ook iemand (noem geen naam) die ook alle registers open trok om een dealer volledig door het slijk te halen.  Hoewel ik niet weet hoe de vork echt in de steel zat, ging die persoon veel te ver daarin. Als een soort woeste wolf raasde hij maar door op dit forum.

    Het is beter om hier niet 1 kant van een verhaal te poneren.

     

     

    precies bingo hoor en weder hoor

    teleurstelling kies dan voor een andere dealer.

  • 09-23-2007 3:08 PM In reply to

    • Bart
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 128
    • Bronze Member

    Re: Verkopen: hoe het niet moet (Stegeman Apeldoorn)

    Ik ben geen journalist en dit is ook heen journalistiek medium maar een gebruikersforum, dus hoor en wederhoor lijkt me niet aan de orde (al staat het de desbetreffende firma natuurlijk vrij om te reageren). Vergelijk het met de jaarlijkse haringtest van het AD of de 'Mystery Shopper' zoals in de Autovisie! Natuurlijk is het een momentopname, maar niet een die op zichzelf staat. Maar zoals Eric al schreef: niet tevreden ga dan na een andere dealer. En dat zal ik doen ook! (Ook al is de firma mooi dichtbij en ook al woont dhr. S. één straat verder)

     

    NB Ik heb wel de naam uit de kop van mijn posting weggehaald, dat is misschien een beetje tè. Voor de rest: wees gewaarschuwd, en ik hoor graag positieve verhalen, mochten er meer Beoworlders in de buurt zitten. 

  • 09-23-2007 3:14 PM In reply to

    • Jandyt
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 04-01-2007
    • Clitheroe, Lancashire, UK
    • Posts 13,004
    • Founder

    Re: Verkopen: hoe het niet moet (Stegeman Apeldoorn)

    Love your Avatar, Bart.Laughing

    Andy T.

    Poor me, never win owt!

Page 1 of 1 (8 items)