in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-17-2007 6:09 AM by Ruivar. 32 replies.
Page 2 of 2 (33 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 10-24-2007 1:45 AM In reply to

    • Ruivar
    • Not Ranked
    • Joined on 07-12-2007
    • Denmark
    • Posts 72
    • Bronze Member

    Re: TDC TV Kiss KMM-3000 boks og STB/PUC tabellen

    Hej The Stig,

    Øv øv øv! Jeg troede da bare det var den samme chip til det hele... Det er det jo så åbenbart ikke... Hvis der skal laves én specielt til mig, bliver det vel mega dyrt?? Ellers må jeg bruge det før omtalte scart-stik?

    Kender du noget til dette scart-stik??

     

    mvh.

    Ruivar

  • 10-24-2007 8:55 AM In reply to

    Re: TDC TV Kiss KMM-3000 boks og STB/PUC tabellen

    Hej Ruivar,

    Som sagt så har jeg brugt scart kablet fra one-remote siden juni og kan varmt anbefale det hvis du ikke kan få STB tabellen i din Avant'en opdateret med TDC TV boksen. Det virker og det er altid rart at kunne smide en grimme sorte fjernbetjening væk Smile

    Men som sagt, så er betjeningen ikke helt logisk. Den er OK, men kunne være bedre. F.eks. så er fast forward ikke > men GO/rød osv.

    At få boksen i STB/PUC tabellen er selvfølgelig altid nr.1. Scart kablet fra one-remote er klart nr. 2 og beholde den sorte fjernbetjening er, efter min mening sidste løsning.

    Mvh,
    Lars.

  • 10-24-2007 11:38 AM In reply to

    • Ruivar
    • Not Ranked
    • Joined on 07-12-2007
    • Denmark
    • Posts 72
    • Bronze Member

    Re: TDC TV Kiss KMM-3000 boks og STB/PUC tabellen

    Hej Lars,

    ja, du har ret. Men jeg er nu stadig nede over ikke at kunne få mit Avant opdateret. Højst sandsynligt, i hvert fald... Hvor købte du så det scart-stik henne??

     

    hilsen

     Ruivar

  • 10-27-2007 11:53 AM In reply to

    Re: TDC TV Kiss KMM-3000 boks og STB/PUC tabellen

    Hej tror du kan finde forhandler på oneremote.dk, ellers hvis du ikke er bange for computer og lidt programmering har lintronic en box hvor du kan styrer alt der har en fjb. med beo4 istedet Smile

  • 10-28-2007 2:23 PM In reply to

    • Ruivar
    • Not Ranked
    • Joined on 07-12-2007
    • Denmark
    • Posts 72
    • Bronze Member

    Re: TDC TV Kiss KMM-3000 boks og STB/PUC tabellen

    Hej,

    hvordan fungerer sådan en Lintronic boks så? Skal den sættes til fjernsynet??

     

    Ruivar 

  • 10-29-2007 3:10 PM In reply to

    Re: TDC TV Kiss KMM-3000 boks og STB/PUC tabellen

    Det er en boks som kan programmers til at styre alt... der har en fjernbetjening...

    Det er en lille boks som man har til at stå ved siden a sit TV, den kan f.eks konvatere DTV til power knappen på kiss fjb.

    www.lintronic.dk

  • 11-16-2007 12:01 PM In reply to

    Re: TDC TV Kiss KMM-3000 boks og STB/PUC tabellen

    Hej,

    Jeg fik min STB tabel opdateret i onsdags så min Beo4 nu kan styre Kiss boksen. Det virker super godt og B&O har fået lavet en god løsning.

    Dog har jeg endnu ikke fundet ud af hvordan man får text tv frem. Jeg har ikke kunne finde nogen taste funktion/sekvens der aktivere text tv.

    Men ud over det, så har opdatering været pengene værd.

    -Lars.

  • 11-17-2007 6:09 AM In reply to

    • Ruivar
    • Not Ranked
    • Joined on 07-12-2007
    • Denmark
    • Posts 72
    • Bronze Member

    Re: TDC TV Kiss KMM-3000 boks og STB/PUC tabellen

    Hej. Tillykke med det!

    Jeg ved dog stadig ikke hvad jeg vil gøre ved mit Avant. Forhåbentlig løser hele Kiss-problemet sig snart alligevel, der er almindelig kabel-tv på vej.Smile Det ved man jo hvad er!!

     

    Hilsen Ruivar 

Page 2 of 2 (33 items) < Previous 1 2