in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-26-2007 7:27 PM by HarleyD. 26 replies.
Page 1 of 2 (27 items) 1 2 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 09-07-2007 4:22 AM

    Update Beovision 7

    Kan iemand vertellen wanneer en of er een verbeterde Beovision 7 komt ? Wat zijn de verbeteringen en hoe herken ik het "nieuwste" model dan ?

    Sta op het punt een BV-7 te kopen, maar moet ik wachten of niet ?

  • 09-07-2007 5:43 AM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Ik zou persoonlijk zeker wachten!!
  • 09-07-2007 5:56 AM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Zeker nu niet kopen. Je zit opgescheept met een reeks antieke aansluitingen terwijl alle moderne apparaten allemaal met HDMI werken.

    Tevens is het beeld in de huidige Beoviosion 7 wat kleurenspectrum en blurr effecten een beetje verouderd. Ik verwacht dat het nieuwe type met de nu door iedere fabrikant in het hoge segment gebruikt 100HZ techniek gaat werken en het contrast zal van het nieuwe LCD paneel zal ook dramatisch beter zijn. Zonde als je nu zo'n megaprijs zou betalen voor techniek van twee jaar terug.

     

  • 09-08-2007 6:16 AM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Ook hier bevestiging gekregen dat aangepaste bv7 eind dit jaar bij de dealer staat.
    FullHD en bs3 ingebouwd. Prijzen nog niet bekend. Uitzicht blijft identiek.
    Even dromen van een ingebouwde HD (niet voorzien).

    Aangezien de huidige marktsituatie zou dat toestel wel eens aangeboden kunnen worden aan vrij identieke prijs als huidig model.
  • 09-09-2007 12:34 PM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    De huidige marktsituatie is dat platte televisies per jaar nog steeds 30 procent goedkoper worden. De directeur van Matshihutsa (Panasonic) verwacht dat voorlopig de prijzen nog steeds met 30 procent per jaar zullen dalen. Als ik die rekensom erop los laat, denk ik zelfs dat de Beovsion 7-40 de prijs zou moeten hebben nu van Beovision 7-32 nu kost. Zal wel nooit gebeuren maar gezien de prijzen van 40 inch lcd panelen nu goedkoper zijn als twee jaar terug 32 inch panelen, zou dat zeker mogen.

     

  • 09-09-2007 12:58 PM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Bingo:

    De huidige marktsituatie is dat platte televisies per jaar nog steeds 30 procent goedkoper worden. De directeur van Matshihutsa (Panasonic) verwacht dat voorlopig de prijzen nog steeds met 30 procent per jaar zullen dalen. Als ik die rekensom erop los laat, denk ik zelfs dat de Beovsion 7-40 de prijs zou moeten hebben nu van Beovision 7-32 nu kost. Zal wel nooit gebeuren maar gezien de prijzen van 40 inch lcd panelen nu goedkoper zijn als twee jaar terug 32 inch panelen, zou dat zeker mogen.

     

    Oh dan wacht ik gewoon 3 en een half jaar , dan zijn ze gratis .....................

  • 09-09-2007 1:13 PM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Eduard, iemand anders begint over de huidige marktsituatie, dus ik vind het niet meer als normaal dat ik daar even op in haak. En ik denk zelf dat de situatie voor B&O steeds nijpender gaat worden als ze niet gaan zakken met de prijzen, want als die prijsdalingen doorzetten, dan wordt het prijsverschil straks toch absurd onverklaarbaar?  Maar nu heb je al zat 40 inch lcd televisies voor rond de duizend euro, daar kan je je ogen toch niet voor sluiten? Kan je nagaan wat een 40 inch lcd paneel kost..

     

    http://www.koopinfo.nl/node/1771

  • 09-09-2007 2:03 PM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    ga ik maar ff weer on topic :-)

    Deze week is in Berlijn een meeting voor B&O dealers en daar zullen vast de nieuwe producten worden geintroduceerd.
    Dus aan het eind van deze week weten we meer.
  • 09-10-2007 4:48 AM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    OK. Ben benieuwd..... En over het zakken van prijzen : in hoeverre heeft B&O daar ooit echt aan meegedaan ?

     

    Jasper050:
    ga ik maar ff weer on topic :-)


    Deze week is in Berlijn een meeting voor B&O dealers en daar zullen vast de nieuwe producten worden geintroduceerd.
    Dus aan het eind van deze week weten we meer.
  • 09-10-2007 8:41 AM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Je kan blijven jammeren over prijzen bingo en iedereen kan er blijven op inhaken. 
    B&O doet gewoon voort zolang alles mooi blijft verkopen. 
    En het is toch telkens een haat liefde verhouding tussen prijs en product 

  • 09-11-2007 3:04 PM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Even ter verduidelijking: bv9 kreeg ook een heleboel verbeteringen voor een iets betere prijs als zijn voorganger.
    Ik verwacht een gelijkaardige evolutie bij de bv7.

    Wat de prijzen betreft van B&O tov concurrenten, ze zijn in verhouding met wat de klant wilt betalen.
    Een soort exclusiviteit die ervoor zorgt dat ie niet in alle huiskamers staat.

    Kortelings ben ik gaan informeren naar een kwalitatieve variant. De totaalprijs lag even hoog als het B&O systeem, maar zonder het bedieningsgemak. En zonder de bijzondere esthetiek die intergratie bevordert.

    Wat niet weg laat dat de kwaliteit van beeld en klank naar wens moet zijn. Onze bv3 is onvoorstelbaar goed in beeld kwaliteit.
  • 09-14-2007 2:44 PM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Zou B&O het nieuwe samsung paneel met LED backlighting gaan gebruiken in de geupgrade Beovision 7?

    Ik heb er fotos van gezien (die Samsung dan) en je weet niet wat je ziet. Geen lekkend licht meer in zwarte partijen. Dynamisch contrast van 500.000:1 (is een nattevingerwaarde)  Diep zwart, een heel breed kleurenspectrum. Je weet niet wat je ziet.

    Het betreft de Samsung LE52F96BD

     



     

  • 10-23-2007 3:20 PM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Jasper050:
    ga ik maar ff weer on topic :-)

    Deze week is in Berlijn een meeting voor B&O dealers en daar zullen vast de nieuwe producten worden geintroduceerd.
    Dus aan het eind van deze week weten we meer.

    En is er al iets meer geweten over de BeoVision 7?

    Ik ben van plan er een te kopen, dus ben uiteraard heel benieuwd  

  • 10-24-2007 6:33 AM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Niet als je de kabels in de  muur kan wegwerken in een dikke pijp :-)

    Als als je alles alleen met HDMI aansluit valt het kabelleed te overzien

  • 10-24-2007 7:02 AM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Bingo:

    Niet als je de kabels in de  muur kan wegwerken in een dikke pijp :-)

    Als als je alles alleen met HDMI aansluit valt het kabelleed te overzien

     

    een hele dikke pijp welteverstaan indien je er voor kiest alle [kabel]opties dan ook te willen/moeten benutten........en dat kan dan wel weer eens een zware pijp roken worden...........:-(

    wel een heel mooie TV met een goed beeld !!

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 10-24-2007 2:46 PM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    En... Is er een ingebouwde HD voor videoopname ingebouwd? (eventueel als optie).

    Is er reeds documentatie over beschikbaar?

     

  • 10-24-2007 7:35 PM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Er kan helaas geen HD ingebouwd worden.

    Press-release met specificaties kan worden gevonden door op onderstaande link te klikken

    http://www.bang-olufsen.com/UserFiles/file/Press/BVi7-40%20EU_PR.pdf
  • 10-25-2007 11:48 AM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Dat hoeft toch ook niet? Er is immers de geweldige HDR2 ..  Hmm
  • 10-26-2007 7:08 AM In reply to

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Re: Update Beovision 7

    Heeft er al iemand de BV7-40 (mkIII) thuis staan?

    Zo ja, wat zijn de ervaringen? 

     

  • 10-26-2007 8:53 AM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Vergeleken met de oude versie zal het een wereld van verschil zijn. Ik lees al dat de blauwzweem eindelijk verdwenen is. Het werd tijd !
  • 10-26-2007 1:25 PM In reply to

    Re: Update Beovision 7

    Ik heb hier de "oude " thuis staan , echt een top beeld !

    Ik geloof best dat de nieuwe beter is , maar blauwzeem of andere dingen , ik heb er nog nooit last van gehad , perfect beeld !

     ps : woensdag krijg ik eindelijk de nieuwe BV-4-50 , ben benieuwd !

  • 10-26-2007 1:29 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Update Beovision 7

    Top, die nieuwe BV4, bij Poulissen hangt de 65 inch in de BeoLiving,
    da's wat aan de forse kant voor de huiskamer, lijkt me Smile
    dan is 50 inch ideale maat.  

    Ben benieuwd naar je ervaringen.

     

Page 1 of 2 (27 items) 1 2 Next >