in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-29-2007 5:28 PM by DoubleU. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-28-2007 3:45 PM

    Digitenne / Avant

    Vraagje : kun je digitenne van KPN probleemloos op een 32" DVD AVANT aansluiten ?
    Kun je hem gewoon met de BEO4 aansturen, of moet er dan een speciale DVB (ofzoiets)
    aansluiting op je tv zitten ? Of zit deze al op de Avant (bouwjaar 2002)

     Ervaringen, tips ?

     

  • 08-28-2007 6:40 PM In reply to

    Re: Digitenne / Avant

    Aansluiten geen probleem. Je Avant heeft dan wel een stb-controller, maar de decoder van KPN komt daar niet in voor. Ik vraag me af of er nog wel ooit een update komt van de stb-tabel.
  • 08-29-2007 4:49 AM In reply to

    Re: Digitenne / Avant

    Ik meen me te herinneren dat de STB van KPN samsungs zijn. Als je een Motorola of Rebox selecteerd werkt het.
  • 08-29-2007 9:37 AM In reply to

    Re: Digitenne / Avant

    DoubleU:
    Aansluiten geen probleem. Je Avant heeft dan wel een stb-controller, maar de decoder van KPN komt daar niet in voor. Ik vraag me af of er nog wel ooit een update komt van de stb-tabel.

     Is STB hetzelfde als DVB ?

  • 08-29-2007 5:28 PM In reply to

    Re: Digitenne / Avant

    Ja, maar ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt. De Avant heeft een STB-controller, en dat is geen ontvanger. Deze converteert de ir-commandos van de Beo4 naar een ir-commando die een ontvanger (uit de stb-tabel) wel begrijpt.

    De BV7 heeft (optioneel) een DVB-T ontvanger. Deze zou de signalen van Digitenne icm een Alphacrypt CAM wel kunnen decoderen, denk ik.

    Althans dit werkt voor andere merken wel.

Page 1 of 1 (5 items)