in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-20-2007 9:00 AM by eduard. 14 replies.
Page 1 of 1 (15 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-13-2007 8:52 AM

    Nieuws van B&O, producten t/m juni 2008, van het B&O financial statement

    Op maandag de 13e spreekt B&O over de volgende nieuwe producten in hun financial statement voor het komende financiële jaar (juli 2007 - juni 2008):

     

    - new portable concept player/phone (Okt –Dec)

    - Beosound 6 (Okt –Dec)

    - a new audio concept will be launched between 2008 Jan and June, home digital music experience

    - Beo5 (Okt –Dec)

    - DVD2 recorder/player hard disk (July – Sept) 

    - USA BV7 40inch

    - BV8-32, price range like MX (Aug.)

     

    Link naar het verslag:   http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/reports/BO_0703_FUK.pdf

     

    Groet, Robert

  • 08-13-2007 2:02 PM In reply to

    Re: Nieuws van B&O, producten t/m juni 2008, van het B&O financial statement

    Leuke prodcuten hoor. Helaas geen grotere Beovision 7.

  • 08-14-2007 7:34 AM In reply to

    Re: Nieuws van B&O, producten t/m juni 2008, van het B&O financial statement

    Ok.. Groter is beter... Maar ik vrees dat een B&O 46" LCD wel heel dicht in de buurt qua prijs zou komen van een B&O 50" Plasma

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 08-14-2007 2:40 PM In reply to

    Re: Nieuws van B&O, producten t/m juni 2008, van het B&O financial statement

    Wat ik dus niet begrijp want een 46 inch paneel kost nu  veel minder als twee jaar geleden ene 40 inch paneel.

    Ik weet niet waar B&O zijn panelen inkoop, op Mars ofzo?

     

  • 08-14-2007 4:41 PM In reply to

    Re: Nieuws van B&O, producten t/m juni 2008, van het B&O financial statement

    Bingo:

    Wat ik dus niet begrijp want een 46 inch paneel kost nu  veel minder als twee jaar geleden ene 40 inch paneel.

    Ik weet niet waar B&O zijn panelen inkoop, op Mars ofzo?

     

    Bingo.. dat was m'n vraag niet... als je dient te kiezen tss een 46" LCD of een 50" plasma...

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 08-16-2007 3:15 PM In reply to

    Re: Nieuws van B&O, producten t/m juni 2008, van het B&O financial statement

    -multimedia Robert-:

    Op maandag de 13e spreekt B&O over de volgende nieuwe producten in hun financial statement voor het komende financiële jaar (juli 2007 - juni 2008):

     

    - new portable concept player/phone (Okt –Dec)

    - Beosound 6 (Okt –Dec)

    - a new audio concept will be launched between 2008 Jan and June, home digital music experience

    - Beo5 (Okt –Dec)

    - DVD2 recorder/player hard disk (July – Sept) 

    - USA BV7 40inch

    - BV8-32, price range like MX (Aug.)

     

    Link naar het verslag:   http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/reports/BO_0703_FUK.pdf

     

    Groet, Robert

    Het nieuwe audio concept lijkt mij iets om meer over te weten te komen.
    Zou het een nieuw High End audio systeem zijn?
    Of iets dat lijkt op http://www.kaleidascape.com/
    ?

  • 09-19-2007 12:41 PM In reply to

    Re: Nieuws van B&O, producten t/m juni 2008, van het B&O financial statement

    Zou er bij een grote groep nog veel interesse zijn naar een audio systeem? De meerderheid is toch allang overschakeld naar een AV-systeem, denkt in AV, toch?

     

     

  • 09-20-2007 2:15 AM In reply to

    Re: Nieuws van B&O, producten t/m juni 2008, van het B&O financial statement

    Het toestel is ondertussen voorgesteld aan de dealers. Maar discretie is gevraagd.
    Toch een héél klein hoekje van de sluier heffen: denk technisch aan het principe van een apple-tv met de design van een recent B&O product...
    Meer zeg ik niet.
  • 09-20-2007 5:17 AM In reply to

    Re: Nieuws van B&O, producten t/m juni 2008, van het B&O financial statement

    én met ingebouwde cassette speler en platendraaier op 78 toeren! Devil

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 09-20-2007 5:49 AM In reply to

    Re: Nieuws van B&O, producten t/m juni 2008, van het B&O financial statement

    Het kan ook met een wasrol nog zijn ....

  • 09-20-2007 6:34 AM In reply to

    Re: Nieuws van B&O, producten t/m juni 2008, van het B&O financial statement

    Bingo:

    Het kan ook met een wasrol nog zijn ....

    En speciaal voor jou een Scart aansluiting!

    Hoe dan ook... denk niet dat we het toestel snel zullen te zien kijken...

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

Page 1 of 1 (15 items)