in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-21-2012 6:40 AM by casperfalden. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-21-2012 6:28 AM

    Konvertering af Beocord 8000 til CD-afspiller

    Hej Alle

     

    Jeg har engang hørt om en der konverterede en Beocord 8000 til en CD-afspiller, men har ikke kunnet finde noget om det på nettet.

     

    Så vidt jeg husker tog han ”skallen” fra en Beocord 8000 og puttede enten en 3300, 3500, CDX eller CDX2 indeni. Det fungerede så på den måde at låget fra cd-afspilleren passede ind under låget i Beocorden, og så skulle han så bare åbne låget på Beocorden inden han åbnede cd-afspilleren. Der ud over havde han forbundet systemet til et Code converter kit så han kunne styre det hele med Beolink 1000.

     

    Jeg mener ikke at han lavede det så fancy, at der var lavet et erstatningsdisplay, men jeg er ikke helt sikker.

     

    Jeg har selv et Code converter kit og en flot, men defekt Beocord 8000 og kunne godt tænke mig at prøve det for sjov.

     

    Er der nogen af jer der kan huske noget om dette – og primært hvilken cd-afspiller han brugte – eller er der nogen bud på hvilken cd-afspiller der vil passe af de 4?

     

    På forhånd tak

    Casper

  • 02-21-2012 6:40 AM In reply to

    Re: Konvertering af Beocord 8000 til CD-afspiller

    En lille tilføjelse:

    Jeg husker vist forkert - jeg mener han fjernede hele displayet og lavede et erstatningslåg han puttede ovenpå låget til cd-afspilleren, da cd-afspillerens låg fyldte næsten hele bredden på beocorden.

    /Casper
Page 1 of 1 (2 items)