Kan iemand mij vertellen hoe ik kan kijken naar DTV op mijn BV4, terwijl ik het geluid krijg vanaf de a aux aansluiting op de Beosound 9000?
Ik heb de AV functie op de beo4 ab aangezet, maar als ik DTV kijk, list/AV/radio indruk, krijg ik keurig het geluid van de radio bij het beeld van DTV, maar als ik dan a aux indruk op de beosound9000 hoor ik een klik, gaat t scherm op zwart en hoor in inderdaad wel het beoogde geluid..... Maar heb dan dus geen beeld...... Moet ongetwijfeld iets in de instellingen veranderen maar ik heb er niet zoveel verstand van dat ik durf te expirimenteren.....
Mischien iemand een advies??
Even de achtrergrond..... heb een appletv2 gekocht, en die is naar nu blijkt alleen te koppelen aan mijn systeem (beosystem2) via een hdmi/dvi kabel en vwb de sound, een omzetting naar analoog via een gefen digitaal-analoog converter, en dan via een tulp rw/din 5pins de 9300 in.....
Gek, want de PS3 zit ook op het systeem, en die gaat gewoon optisch uit naar convertertje coaxiaal in spdiff, werkt perfect! dolby surround en al! Als ik echter de ATV2 op deze manier aansluit dan doet t geluid niets...... Dan dus maar stereo, ben nu al blij als ik t setje aan t werk krijg......
Dennis