in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-11-2012 4:15 PM by david266. 14 replies.
Page 1 of 1 (15 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-10-2012 10:55 AM

    bv5 wit beeld bij aanzetten..

    hallo.

    niet dringend, maar mijn beovision5 gaf bij aanzetten vamiddag een wit beeld met gewoon geluid tv, dus geen beeld eigenlijk, uitgezet en weer aan en hij doet het nu weer, maar iemand ditzelfde al eens gehad?

    dank
  • 02-10-2012 3:22 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    Dtv of tv?

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 02-10-2012 3:34 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    chuck

    analoog tv, het was helemaal wit beeld, geluid werkte wel, andere zender etc volume gaf geen ander beeld dan dat witte, heb het toen maar uitgezet en weer aan en toen oke
  • 02-10-2012 3:44 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    Ja het is lastig te zeggen. Mijn tv een bv7 van een jaar oud hikt ook wel is.

    Met name in de humax maar ook wel is in de tv.

    Er is een manier om de code uit te lezen, niet schrikken e ziet er honderden allemaal fout

    Iets met go go ?

    Iemand?

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 02-10-2012 4:19 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    het go go comnando ken ik niet, ik weet wel hoe je in het secret menu kan komen, dat bedoel je denk ik service menu? zal morgen eens kijken, ik weet wel dat de plasma over de 1000 staat in service counters, is veel naar gekeken, filmliefhebber... hahah

    hij doet het nu weer ieder geval

  • 02-10-2012 4:47 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    Ja ik zou even kijken. Als het stuk is kan er altijd voor weinig een nieuw panel in.

    Er is er 1 op het forum die stopt er ook nog een speaker in dussss

    Mooie tv echt heel mooi, mooier dan een bv 9.

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 02-11-2012 2:57 AM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    ja klopt de 5 vindt ik ook mooier dan de 9, die is wat kindvriendelijker aan de hoeken, de 9 komt mij te plastic achtig over, overigens is de sound van de 9 wel beter toch, de bv5 heeft zelfde sound als de avant haha, toch beetje goedkoop van b&o, wat goed is is goed, maar voor 20.000 verwacht je toch meer als klant haha, de bv5 past echt bij mij, design gerichte huis, veel strak, daar paste de avant niet zo bij, dus die heb ik jaren terug vervangen door de 5, maar ik moet zeggen dat de feeling van de avant ergens hoger ligt dan de bv5, de 5 heeft geen knopjes meer achterop, de draaibare stand is ook wat onlogisch, je krijgt de tv niet ver gedraaid als het strakbij de muur staat ivm dat hij meter breed is, ik heb nu de ezelspoot eronder zitten, zou hem graag draaibaar hebven om op elke zitplek perfect stereo geluid te horen, maar hij moet dan stuk van de muur af, dus denk nog even na over die draaivoet, verder super ding, mijn zoontje is er ook blij mee, die staat steeds 50cm van dat scherm te koekeloere naar kinderfilmpjes, tja.. verwende kinders, toen ik klein snotjochie was hadje klein Kleuren tvtje hahaha bedankt chucky voor het meedenken, mocht er ellende met tv komen schrijf ik het op het forum,

    gr
  • 02-11-2012 2:58 AM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    chucky, zijn die plasma panelen veel te vinden? en richtprijs?

    gr
  • 02-11-2012 12:30 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    Wie had er een beolab 7 ingebouwd?

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 02-11-2012 1:59 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

  • 02-11-2012 2:02 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    david266:
    zijn die plasma panelen veel te vinden?  

    Je kan niet zomaar een plasmapanel inde BV5 zetten.

    Het moet sowieso een commercieel paneel zijn met een RS232 poort. En dan moet hij ook nog geprogrammeerd worden om herkent te worden door het systeem in de BV5.

  • 02-11-2012 2:56 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    hahaha beobuddy, ik zie inderdaad dat jij die b en o klusjesman bent mooi werk trouwens, over de sound van avant en bv5 kan ik enkel zeggen dat de 5 ruimtelijkere klanken geeft(speakers staan wel verder uit elkaar als avant) tov de avant echter had de avant minder geluidsverstoring echo en de bassen kwamen beter op verschillende plekken in woonkamer terecht, dat met de bass lage klanken op de 5 is meer direct geluid, je moet exact voor tv plaatsnemen voor het volledige geluidsbereik,

    over de plasma, wat een werk zeg, die schermwissel, dat is dus geen dhz klusje, en u zei je kunt een paneel krijgen waar moet ik aan denken financieel gezien?

    met de groeten

  • 02-11-2012 3:43 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    De dealer kan je tegen de hoofdprijs zelfs een D12 leveren.

    Die komt dan vanuit Denemaken en is dan ook (kleur) gecalibreerd en geprogrammeerd. Kosten, Dacht 2000+

    Zelf kun je er een oudere D6 of D7 in zetten, die zijn handmatig zelf te programmeren. Die kun je scoren via mp of eBay.

    Nadeel is wel dat je niet weet hoeveel draaiuren zo'n scherm erop heeft zitten, of er inbrandplekken in het scherm zit. En het scherm heeft niet de kleurinstelling als de originele B&O. Dat laatste is met wat software en de juiste calibratie oogje aardig in orde te krijgen.

    Kosten rond de €200,- voor alleen het scherm.

  • 02-11-2012 3:45 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    david266:
    dat is dus geen dhz klusje,

     

     

    Voor sommige wel Wink

  • 02-11-2012 4:15 PM In reply to

    Re: bv5 wit beeld bij aanzetten..

    beobuddy, vriendelijk bedankt voor de info, ik ben er weer wat wijzer uit geworden, hopelijk doet hij het nog een goeie tyd.. en anders is er mischien een handige harry die het tegen vergoeding kan fixen, fijne avond

    b&o groet
Page 1 of 1 (15 items)