in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-14-2007 8:22 AM by Guy. 215 replies.
Page 5 of 9 (216 items) « First ... < Previous 3 4 5 6 7 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 09-16-2007 8:49 AM In reply to

    Re: beo-5

    Laat ons even eerlijk zijn... de beo5 moet je producten bedienen dan kan je toch verwachten dat deze afstandsbediening zonder extra kosten  deze software krijgt ....
  • 09-17-2007 6:49 AM In reply to

    Re: beo-5

    eduard:
    Guy:
    eduard:

    Als je een Beo-5 koopt voor 535 euries, dan mag je toch verwachten dat de update's gratis zijn, ook al duurt het erg lang. Ik ben van mening dat het niet mogelijk mag zijn dat hier kosten voor worden berekend, eigenlijk te gek voor woorden, maar goed.... wie ben ik?

     

    Maarten van de B&O in Gent zei me nogtans dat er waarschijnlijk kosten zullen aangerekend worden om de BEO 5 te gaan programmeren.

    Maar ik geef je volkomen gelijk hoor Eduard !!

     

    Guy 

    Dus gaat men op zoek naar een dealer die het gratis doet, en omdat er veel mensen naartoe gaan en dus een goede service geven koopt men eerder bij die dealer de andere produkten, die haalt weer een goede omzet.... de dealer die geld vragen voor een update, verliezen klanten, zien hun omzet zakken en moeten de winkel sluiten..... dus de beste dealers blijven open..... goed plan dus??

     

    Heel goed plan !!

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 09-19-2007 10:06 AM In reply to

    Re: beo-5

    Vandaag de Beo5 in de hand gehad en gebruikt...........wat een leuk [hebbe] ding is dit !!

    Past goed in de hand en is [beo]logisch eenvoudig bedienbaar, alu-bol tussen pink en muis houden en je [muis]klikt er op los.

    Na onze huwelijksreis maar een regelen veronderstel ik, wellicht heeft de vrouw hem al als kado besteld? .......;-)

    Wordt vast en zeker een sales-topper vermoed ik en een leuk speeltje bovendien !

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 09-22-2007 5:32 AM In reply to

    Re: beo-5

    Ik kom net van de dealer en heb er even mee mogen spelen. Dit is een echte boytoy. Stick out tongueVind hem alleen in het echt kleiner als op de pics. Ik zie het schermpje niet goed zonder leesbril, maar ja, ik word over twee weken 50, dus het ligt aan mijn ogen.

    Wat een lekker hebbedingetje, het enige praktische probleem dat ik nu zie is, waar laat je 'm wanneer je 'm niet gebruikt? Ik heb mijn Beo's 4 in wandhouders, dat ruimt lekker en veilig op, maar ik ben nu al bang om de Beo 5 op een tafeltje te laten staan. Wanneer er iemand tegen aanloopt... en meer van dat soort leeuwen op de weg. Maar resumerend, mooi ding en hij kost de helft van wat de Beolink 7000 destijds kostte, dus waar hebben we het over? 

    You do not own B&O, it owns you!

  • 09-23-2007 2:35 AM In reply to

    Re: beo-5

    Ik heb em nog niet in het echt gezien. Is het schermpje goed leesbaar? Niet te priegelig allemaal?
  • 09-23-2007 2:50 AM In reply to

    Re: beo-5

    Bingo:
    Ik heb em nog niet in het echt gezien. Is het schermpje goed leesbaar? Niet te priegelig allemaal?

    Voor mij wel, maar ik heb ook een leesbril nodig, maar iemand met 20-20 vision heeft er geen probleem mee denk ik.

    Het doet in elk geval allemaal degelijk aan, hij is ook relatief zwaar voor zijn formaat. Schermpje voelt ook goed, geen krakkemikkig geheel. 

    You do not own B&O, it owns you!

  • 09-24-2007 8:24 AM In reply to

    Re: beo-5

     

    Ik heb hem zaterdag gekregen en hij werkt goed.Door mijn dealer ingesteld voor mijn apparatuur (beovision 3 audioset en boxen met 2x link)

    Hij is wel erg wennen maar ze hebben de zender logo,s ingeprogrammeerd en dat is super.Zelf vind ik de Beo-4 lekkerder om te bedienen maar deze staat wel heel erg mooi op onze stenen tafel.Ook merk ik dat de accu bij mijn beo-5 maar twee uur meegaat dus daar gaan ze nog naar kijken of dat normaal is.Het backlight scherm is erg praktisch in het donker.

    Ik heb er Euro 535,-- voor betaald incl. lader en programmeren. 

     

     

     

     

  • 09-27-2007 8:09 PM In reply to

    Re: beo-5

    Een vraagje aan degenen die een Beo5 hebben aangeschaft.

    Als je de toetsen op het schermpje wil gebruiken moet je wel elke keer naar de Beo5 kijken. Dus je kan de toetsen niet voelen en dus zonder te kijken de Beo5 gebruiken (hooguit de vaste toetsen)

    Ik heb 14 jaar geleden een Beolink 7000 gekocht, maar ik gebruik hem maar heel weinig (Nu alleen nog in de linkkamer, omdat ik dan informatie terugkrijg via de tweeweg communicatie)

    Ik gebruik dus de Beolink 1000 of Beo4 elke dag en dus gewoon op m'n gevoel zonder naar de afstandsbediening te kijken.

    Ik ben van plan om de nieuwe BeoVision 7-40 te kopen en zie hier op het forum dat de Beo5 daar standaard bij geleverd wordt.

    Lijkt me een leuke afstandsbediening, maar voor dagelijks gebruik? 

     

    Dan nu mijn vraag... Hoe bevalt de Beo5 in het dagelijks gebruik of wordt de Beo4 toch vaker gebruikt?

     

  • 09-28-2007 6:32 AM In reply to

    Re: beo-5

    eduard:

    Je heb de bal en het schermpje van de Beo-5. De bal is goed te bedienen, en na verloop van tijd weet je echt wel waar alles zit, het schermpje daar in tegen vraagt enige aandacht. Alles zit best wel dicht bij elkaar en je kan met gemak een verkeerde funktie indrukken.... het is een kwestie van wennen.

    Ik gebruik de Beo-4 nog wel, omdat ik (nog) niet alles funktie zo uit mijn hoofd weet, en een Beo-4 .. tja die heb ik al jaren. De meeste weten waar alles zit. Ik denk dat de beo-5 na verloop van tijd mijn Beo-4 zeker gaat vervangen.

    Ik vind het een mooi ding , echt een hebbeding ....maar ik geloof nooit dat hij de beo-4  kan vervangen !

  • 09-28-2007 7:01 AM In reply to

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Re: beo-5

    Beo5 wordt niet standaard bij BV7-40 MKIII meegeleverd; kunt ervoor kiezen, en betaalt dan meerprijs (zo'n €200) t.o.v. Beo4.
  • 09-28-2007 7:32 AM In reply to

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Re: beo-5

    Goed opgelet op school! Zeker geen PABO-student?

     

    Zo is het me door dealer verteld... Kan me er wel iets bij voorstellen dat je bij aankoop van een TV van ruim €10.000,- een soort korting krijgt!

  • 09-28-2007 8:49 AM In reply to

    Re: beo-5

    Doc:
    Beo5 wordt niet standaard bij BV7-40 MKIII meegeleverd; kunt ervoor kiezen, en betaalt dan meerprijs (zo'n €200) t.o.v. Beo4.

    Waarschijnlijk is de levering in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland dan anders dan in Nederland. Zie het stukje hieronder dat ik op het duitse forum heb gevonden.

     

    Baolu:
     

    Hallo zusammen,

    folgende Info dazu:

    BeoVision 7-40 Full HD

    Sehr geehrter Handelspartner,

    wir freuen uns, Ihnen mitteilen zu dürfen, dass der BeoVision 7-40" ab sofort in

    der Full HD-Version zur Verfügung steht.

    Dabei unterscheidet sich die Full HD-Version vom bisherigen BeoVision 7-40 wie

    folgt:

    Full HD-Auflösung inklusive der „High Glare"-Bildschirmtechnologie

    Neue und verbesserte digitale Bildverarbeitung basierend auf der

    BeoSystem 3-Plattform für unvergleichliche Bildqualität

    Neue und verbesserte Klangsignalverarbeitung mit zusätzlichen

    Surround Sound-Möglichkeiten (wie beim BeoSystem 3)

    weiße Schrift im Anzeigendisplay

    Vielfältige Anschlussmöglichkeiten (wie z.B. 4 HDMI-Anschlüsse, bis zu

    10 Lautsprecher und 2 Subwoofer, Projektor, Heimautomatisierung etc...)

    Die unverbindlich empfohlenen Verkaufspreise für den BeoVision 7-40 Full HD mit

    BeoLab 7-2 bzw. BeoLab 7-4 inkl. der Beo5 Fernbedienung lauten wie folgt:

    D: € 11.470,-- zzgl. Fuß / Wandhalterung

    A: € 11.575,-- zzgl. Fuß / Wandhalterung

    CH: CHF 17'010.- zzgl. Fuß / Wandhalterung

    Bitte beachten Sie dabei, dass im Lieferumfang des BeoVision 7-40 keine

    Fernbedienung mehr enthalten ist und die Beo5-Fernbedienung für die

    40"-Variante des BeoVision 7 vorgesehen ist und separat bestellt werden muß.

     

    Gruß Baolu

    Dus de Beo5 zit niet in de verpakking van de TV, maar zit wel in de totaalprijs en moet dus apart worden besteld. (In ieder geval in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland)
     

  • 09-28-2007 11:30 AM In reply to

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Re: beo-5

    en stel dat iemand dit doet, koopt een BV-7 en beo-5 dan komt hij een paar weken later voor een verandering die hij wil in de Beo-5... wil een dealer er geld voor hebben    Embarrassed  ....Korting is leuk, maar kijk ook naar de service die een dealer kan geven.....is vaak belangrijker... om de service kan je terug vallen en de korting.. tja da's maar 1 keer!

    Ik heb het volste vertrouwen in m'n dealer.

  • 09-29-2007 4:31 AM In reply to

    Re: beo-5

    Ik heb hem nog steeds niet in het echt gezien. Ik ben benieuwd naar de levensduur en of het geen gadget is die niet wordt gebruikt. Is er al uitgebreid getest op niet B&O apparatuur? (Sorry dat ik vloekEmbarrassed)

     Alvast dank voor jullie reactie.

     Chucky

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 09-29-2007 8:23 AM In reply to

    Re: beo-5

    Ik heb de beo5 nu een week in gebruik en het is wel even wennen t.o.v. de beo4 maar nu ik hem helemaal zo ingesteld heb naar mijn wensen werkt hij perfect. Ik heb vrij grote handen maar druk zelden de verkeerde toets in op het schermpje. Ook de macro's zijn makkelijk( als ik op cinema on druk schakeld de tv natuurlijk over op ext. monitor, maar gaat ook mijn verlichting(conson) uit en de beamer aan en v.v.). Alleen  het geluid even harder of zachter zetten gaat wat lastiger omdat je hem dan eerst moet oppakken.                                           Bij mij gaat/heeft ie in de huiskamer zeker de beo4 vervangen.

    Het programmeren mag trouwens nooit veel kosten omdat je(als je ervaring hebt) het in een half uur kan doen. Dus lijkt me een duidelijk geval van service van de dealer naar de klant toe om het gratis te doen.

  • 09-29-2007 8:25 AM In reply to

    Re: beo-5

    O ja, hij werkt (nog)niet met niet B&O apparatuur. Ze zijn er wel mee bezig.
  • 10-03-2007 6:09 PM In reply to

    • Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

    Re: beo-5

    Hoe kan ik de funktie STAND (beo7) programmeren op mijn beo5 ?

    Of moet dit gedaan worden door de dealer ?

     

    Guy 

  • 10-04-2007 3:55 AM In reply to

    • Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

    Re: beo-5

    eduard:

    Ik denk dat je bedoelt "stand" van een BV-7...

    Deze staat automatisch in de Be-5, nadat je dealer ze heeft verteld dat je een BV-7 hebt met bijv. vloerstand...

     

     

    Bedankt Eduard .

     

    Trouwens wat een prachtig toestel, vrouwtje kan er al niet meer af blijven . lol

     

     

    Guy 

Page 5 of 9 (216 items) « First ... < Previous 3 4 5 6 7 Next > ... Last »