|
Untitled Page
ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012 READ ONLY FORUM
This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and
1st March February 2012
Latest post 12-14-2007 8:22 AM by Guy. 215 replies.
-
-
Beoik
- Joined on 04-16-2007
- Posts 113
|
eduard: Staat het ook op een website??
Ja, hier www.vanderspekaudiovideo.nl/benoprijslijst.htm
|
|
-
-
beologisch
- Joined on 04-16-2007
- Holland
- Posts 729
|
eduard: Als het goed is komt er in de toekomst ook een wandoplader......voor de Beo-5.
heb geen tafel[tje] onder handbereik bij de bank; dan moet ik dus wachten met de aanschaf van de beo5......:-( ben benieuwd naar jullie eerste ervaringen !..........:-)
Leon:
Beoworld's First "First Prize" winner.
"Carpe Diem et Dolce Far Niente"
|
|
-
-
Spencer
- Joined on 06-09-2007
- BE
- Posts 171
|
Ben teleurgesteld: Nederland heeft blijkbaar weer voorang gegeven aan binnenmarkt, nadien (november) pas naar Belgie. Haat dat gedoe met verdeling uit buitenland, welk land dan ook. Komen altijd nadien met de restsjes.
|
|
-
-
Ignace
- Joined on 03-30-2007
- Moderator - NL
- Posts 2,749
|
Spencer: Ben teleurgesteld: Nederland heeft blijkbaar weer voorang gegeven aan binnenmarkt, nadien (november) pas naar Belgie. Haat dat gedoe met verdeling uit buitenland, welk land dan ook. Komen altijd nadien met de restsjes.
Ik dacht dat het tegenwoordig B&O BeNeLux was ? Dus ook gelijktijdige introductie van nieuwe producten. Uit je reactie maak ik op dat dat dus (nog?) niet geldt ?
|
|
-
-
Guy
- Joined on 05-22-2007
- Belgium
- Posts 80
|
Spencer: Ben teleurgesteld: Nederland heeft blijkbaar weer voorang gegeven aan binnenmarkt, nadien (november) pas naar Belgie. Haat dat gedoe met verdeling uit buitenland, welk land dan ook. Komen altijd nadien met de restsjes.
Ik moet je echter teleurstellen, mijn BEO 5 komt net als Eduard ook dinsdag, en ik woon in Belgie. Guy
|
|
-
-
Karel Uyttendaele
- Joined on 05-19-2007
- Aalst, Belgium
- Posts 682
|
Spencer... mijn dealer, B&O Van de Loock in Gent, heeft de Beo5 volgende week binnen... denk dat het eerder afhangt van de snelheid waarmee de dealers hun bestelling doorgeven.. Karel
The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.
|
|
-
-
Guy
- Joined on 05-22-2007
- Belgium
- Posts 80
|
kuyttendaele: Spencer: Ben teleurgesteld: Nederland heeft blijkbaar weer voorang gegeven aan binnenmarkt, nadien (november) pas naar Belgie. Haat dat gedoe met verdeling uit buitenland, welk land dan ook. Komen altijd nadien met de restsjes.
Spencer... mijn dealer, B&O Van de Loock in Gent, heeft de Beo5 volgende week binnen... denk dat het eerder afhangt van de snelheid waarmee de dealers hun bestelling doorgeven.. Karel
Karel we hebben dus de zelfde dealer, moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Guy
|
|
-
-
Spencer
- Joined on 06-09-2007
- BE
- Posts 171
|
Wel dat is raar nieuws, totaal in strijd met wat mijn dealer vertelde. Dank voor de info.
Dit vertelde mijn dealer ook: je kan de beo5 laten programmeren voor alles wat je maar wil, maar het gebeurd bij B&O zelf, die er een zware prijs van 5 à 700 € voor vraagt. Je moet dan de afstandsbediening van het andere toestel meesturen.
|
|
-
-
-
Spencer
- Joined on 06-09-2007
- BE
- Posts 171
|
Zo heb ik het begrepen. Ik stel me nu wel de vraag indien de verkoper het juist begrepen heeft. Volgende week ga ik eens langs bij de technieker voor meer info.
|
|
-
-
DoubleU
- Joined on 05-09-2007
- Posts 866
|
Ik denk niet dat het zo werkt. De beo5 heeft nog steeds dezelfde ir-frequentie als de beo4, en dat is een heel andere als de remote van een ander merk. Dus het kan onmogelijk een andere vervangen. Wat er denk ik bedoeld word, is dat er tegen een betaling een ander apparaat geprogrammeerd kan worden en worden toegevoegd aan de PUC-controller. Die PUC-controller zit alleen in een BV9/BS3. Ik denk niet dat die software naar andere beovisions kan worden ge-update.
|
|
-
-
Beogen
- Joined on 05-12-2007
- Belgium
- Posts 135
|
Guy: kuyttendaele: Spencer: Ben teleurgesteld: Nederland heeft blijkbaar weer voorang gegeven aan binnenmarkt, nadien (november) pas naar Belgie. Haat dat gedoe met verdeling uit buitenland, welk land dan ook. Komen altijd nadien met de restsjes.
Karel we hebben dus de zelfde dealer, moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Guy
Same here!
|
|
-
-
Spencer
- Joined on 06-09-2007
- BE
- Posts 171
|
DoubleU, jij kent het waarschijnleek véél beter dan ik. Ik vertel gewoon wat ik te horen krijg, in functie van mijn vragen. Mijn dealer wordt klaarblijkelijk ook niet al te goed geïnformeerd door B&O Vanavond ging ik nog even langs en de nieuwe leveringsdatum ligt begin oktober. Al heel wat beter.
|
|
-
-
Bingo
- Joined on 04-17-2007
- Posts 922
|
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen. Ik vind em er fantastisch uitzien. Ben benieuwd naar de verbeteringen in bedieningscomfort die je met de Beo5 kunt behalen. Ik denk wel dat hij goed in de hand ligt. Hoe is de beeldkwaliteit van het scherpje?
|
|
-
-
HarleyD
- Joined on 04-16-2007
- Posts 706
|
@ Ed, Hebbert ....... @ Bingo, ik val bijna van mijn stoel .........een positief geluid van jou over B&O en niet eens mekkeren over de prijs of het aantal pixels in het schermpje !!!!!! Wat is er met je aan de hand , gaat het wel goed met je ???????
|
|
-
-
Karel Uyttendaele
- Joined on 05-19-2007
- Aalst, Belgium
- Posts 682
|
Bingo: Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen. Ik vind em er fantastisch uitzien. Ben benieuwd naar de verbeteringen in bedieningscomfort die je met de Beo5 kunt behalen. Ik denk wel dat hij goed in de hand ligt. Hoe is de beeldkwaliteit van het scherpje?
Whow! Over een afstandbediening die 10x meer kost dan een gewone remote controle én die dan ook nog enkel standaard B&O toestellen bedient maak je geen enkel probleem... Er zijn geen zekerheden meer in dit leven!
The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.
|
|
-
-
HarleyD
- Joined on 04-16-2007
- Posts 706
|
eduard: Ik heb hem, ik heb hem, de Beo-5 Vandaag is de postbode gekomen en heeft de Beo-5 bij ons afgeleverd....echt toppie. Normaal kan ik pas Zaterdag naar mijn dealer toe, maar blijkbaar vondt hij dit ook te lang en heeft dus de Beo-5 opgestuurd. Het is een mooie A.B. It is playtime!!! Hier een foto van onze Beo-5....
Mooi ding hoor ...... Ik ben met name benieuwd of het ook echt iets is voor dagelijks gebruik .......en ook welek AB de voorkeur heeft de Beo-4 of deze ? Veel plezier ermee !
|
|
-
-
Guy
- Joined on 05-22-2007
- Belgium
- Posts 80
|
eduard: Ik heb hem, ik heb hem, de Beo-5 Vandaag is de postbode gekomen en heeft de Beo-5 bij ons afgeleverd....echt toppie. Normaal kan ik pas Zaterdag naar mijn dealer toe, maar blijkbaar vondt hij dit ook te lang en heeft dus de Beo-5 opgestuurd. Het is een mooie A.B. It is playtime!!! Hier een foto van onze Beo-5....
En heb je hem laten programmeren of doe je dat later en speel je er eerst wat mee ? Guy
|
|
|
|
|