in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 07-20-2007 6:50 AM by faceoff. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-15-2007 3:33 AM

    weer een winkel dicht

    Ook in purmerend is er weer een B&O winkel geslotenSad
  • 07-15-2007 6:08 AM In reply to

    Re: weer een winkel dicht

    Welke winkel is dat dan?

    Ik ken alleen daar Ton Kuylenburg en dat filiaal staat nog gewoon op de website vermeld, als ik goed gekeken heb.

    Het verbaast me niks met die absurde prijzen  die B&O voor zijn televisies vraagt dat steeds meer dealers in de problemen komen.

    Als ik nu kijk naar die nieuwe Beovisons 8 bijvoorbeeld. Een beeldkwaliteit die de gemiddelde middenmoter niet onstijgt van welk ander merk ook. Ik lees op het Engelse forum ook al veel ellende dat het beeld veel slechter is dan bijvoorbeeld een Beovision 7 en dan nog als klap op de vuurpijl, armoe troef met de "toelomstzekere" aansluitingen. ! HDMI tje. Kan het eraf??  Bovendien is het uiterlijk oerlelijk en wie het verzonnen heeft, het is net of het beeld aan de onderkant te vroeg wordt afgesneden. Gewoon geen porum.

    En toch weer een belachelijk hoge prijs vragen voor zon technisch grabbeltonmodel..

    Ik vind het wel een droevige ontwikkeling. Temeer omdat B&O geen drol doet met de kritiek op de veels te hoge prijzen.

  • 07-15-2007 6:53 AM In reply to

    Re: weer een winkel dicht

    Wil je een kussentje voor je hoofd, Eduard? :-) 
  • 07-15-2007 8:31 AM In reply to

    Re: weer een winkel dicht

    Ik denk dat de hoge prijzen wel invloed hebben om te stoppen met het B&O dealerschap voor een aantal dealers.

    De investering om de winkel vol te zetten met demo apparatuur is toch wel behoorlijk geworden, er staat zo voor een euro ton aan demo's; bv9, bv4, bv7,bl5 en bl9 en dan de inrichting nog

    Deze zullen na verloop van tijd toch weer moeten worden verkocht, vaak ver onder de huidige verkoopprijzen. Kijk bijvoorbeeld naar de bv5 , eerst ±20.000,- nu ±7000,-/8000,-.

    Dat doet toch zeer lijkt mij als dealer.

     

    Ook vraag ik me af of er in bepaalde regio's wel animo is voor dergelijke dure apparaten, in het Gooi geen probleem, maar in de wat minder bedeelde gebieden  zal het toch lastig worden om een tv te verkopen van €20.000,-.En dan ook nog een aantal per maand want de schoorsteen moet toch roken

  • 07-20-2007 6:50 AM In reply to

    Re: weer een winkel dicht

    Ik weet uit betrouwbare bron dat het aantal m2 onvoldoende was en dat dus de reden is dat ze daar stoppen. De winkel in Haarlem wordt verder uitgebreid met een pand ernaast. Verder komt in de winkel in Den Haag een heel mooi Homecinema theater van B&O met alles erop en eraan. Ik ben zelf erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien! Mij is vertelt dat de service overgenomen wordt door Ton Kuylenburg in Haarlem, dus geen zorgen!!!Cool

     

Page 1 of 1 (7 items)