in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-13-2012 2:23 PM by Beobuddy. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-12-2012 7:59 AM

    Beosound 5 encore + 7-32

    Goede middag,

    Ik heb op het moment de opstelling 7-32 + lab 6000 + lab 8000  ook heb ik de encore klaar liggen (voorheen gebruikte ik die met de speakers maar na aanschaf van mijn bv7 zou ik er graag alles uithalen door de encore erbij te betrekken)

    Moet dit perse met een mcl2av kastje of kan dit ook met een kabel via bijv Aix of v.mem?

    Graag hoor ik jullie reacties ;-)

     

    Mvgr Sean

  • 01-13-2012 9:47 AM In reply to

    Re: Beosound 5 encore + 7-32

    Die Encore is bedoelt als een stand-alone apparaat. Dus elke vorm van linken is uitgesloten.

    Nu heb ik niet de Encore en kan ik er ook niet mee experimenteren, maar het zou eerder naar een vorm van schakelen tussen de powerlinks van de BV7 en de Encore gaan worden.

    Alle Beokab's op de BV7 en vervolgens dan ook via de BV7 de Encore bedienen, is uitgesloten. Daar is de BM/BS5 juist voor.

     

    Correct me if I'm wrong.

  • 01-13-2012 9:47 AM In reply to

    Re: Beosound 5 encore + 7-32

    Die Encore is bedoelt als een stand-alone apparaat. Dus elke vorm van linken is uitgesloten.

    Nu heb ik niet de Encore en kan ik er ook niet mee experimenteren, maar het zou eerder naar een vorm van schakelen tussen de powerlinks van de BV7 en de Encore gaan worden.

    Alle Beolab's op de BV7 en vervolgens dan ook via de BV7 de Encore bedienen, is uitgesloten. Daar is de BM/BS5 juist voor.

     

    Correct me if I'm wrong.

  • 01-13-2012 11:38 AM In reply to

    Re: Beosound 5 encore + 7-32

    Ik heb ergens gelezen dat er een ml converter komt.

  • 01-13-2012 12:40 PM In reply to

    Re: Beosound 5 encore + 7-32

    Ja dat begrijp ik en vandaar dat ik vroeg voor een omweg dmv MCL2AV of met een kabel over aux of v.mem

    Ik ga zometeen een powerlink kabel omsolderen naar scart en ga m is proberen aan te sluiten via V.MEM ik denk dat dit wel moet werken :)

    maar bedankt voor de reactie ;-)

  • 01-13-2012 2:23 PM In reply to

    Re: Beosound 5 encore + 7-32

    Ik weet niet hoe en welke kabels je aan elkaar gaat knopen, maar vergeet niet dat powerlink volume geregeld is en de scart niet. Als je powerlink Encore naar scart BV7 gaat, moet je het volume van de encore op max zetten. Bediening wordt dan handmatig voor de Encore en via de Beo4 voor de Bv7 voor het volume.

Page 1 of 1 (6 items)