in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-01-2012 3:47 PM by chucky. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-08-2012 8:20 AM

    • Solex
    • Not Ranked
    • Joined on 11-22-2010
    • Posts 26
    • Bronze Member

    hdmi swicher/expander beovision 10

    Ik heb een beovision 10 waarop 2 hdmi aansluitingen zitten die al bezet zijn. Nu wil ik graag Apple tv 2 erbij hebben maar er is geen vrije hdmi aansluiting over. Welke hdmi switch of expander kan ik toepassen en wat is de prijs hiervan (ik heb zelf gevonden one remote hdmi switch en Gefen switcher 4x1 prod.id 9556, maar weet niet of die geschikt zijn.

    Hoe moet ik de switcher/expander aanmelden op de t.v, of heb ik hier beslist de dealer voor nodig?

    Apple tv zit al in de puc (of moet er een update komen voor apple tv 2 jailbreak?)

    Kan ik zelf de beo5 programmeren ( beo 5 config tool heb ik)

    Nog een vraag: Ziggo heeft onlangs pakketten gewijzigd en nu zitten alle zenders niet meer op de juiste plaats op de beo 5. Kan ik dit zelf ook oplossen of moet ik ook hiervoor bij de dealer zijn?

    Filed under:
  • 01-08-2012 9:39 AM In reply to

    Re: hdmi swicher/expander beovision 10

    Solex

    Het wijzigen van de zender nummers die aan de logos zijn toegevoegd kan je zelf ( zie gebruiksaanwijzing beo5). Voor de hdmi expander heb je denk ik de dealer nodig voor de juiste puc software.
  • 01-08-2012 2:28 PM In reply to

    Re: hdmi swicher/expander beovision 10

    Volgens mij zit de gefen er standaard in? Het is sowieso een gefen, vraag je dealer, die verkoopt ze vast ook. Betaal je vast meer maar dan sluit hij hem vast ook aan. Je wil ook dat hij het doet, ik ben met mijn oude BV 7 er ook mee bezig geweest maar kwam er niet uit. Er zijn te veel types, wellicht op het General Forum dat iemand het weet

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 02-01-2012 2:17 AM In reply to

    • Solex
    • Not Ranked
    • Joined on 11-22-2010
    • Posts 26
    • Bronze Member

    Re: hdmi swicher/expander beovision 10

    Ik heb inmiddels de Gefen HDMI switcher/expander op mijn Beovision 10 aangesloten en het werkt perfekt (nu 3 extra HDMI ingangen erbij).

    Tevens heb ik met Beo5 config tool de logo's gewijzigd en enige zenders verplaatst c.f. nieuwe Ziggo lijst.

  • 02-01-2012 2:10 PM In reply to

    Re: hdmi swicher/expander beovision 10

    Hoe werkt het?

    Ik was ooit bezeg met een beovision 7 mk3 met di expander.

    Je hebt hem in het menu toegewezen als gefen expander en kan dan sources toewijzen?

    Van de sources die je hebt toegewezen kun je dan net als normaal gewoon kiezen?

    Dan heb ik in 1 keer 9x hdmi.....

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 02-01-2012 3:40 PM In reply to

    • Solex
    • Not Ranked
    • Joined on 11-22-2010
    • Posts 26
    • Bronze Member

    Re: hdmi swicher/expander beovision 10

    De Beovision 10 van mij heeft 2 hdmi aansluitingen. Op hdmi B heb ik de Gefen aangesloten. De Gefen heeft 1hdmi ingang en 4 hdmi uitgangen.

    Dus ik ga dan van 2 naar totaal 6 hdmi aansluitingen, waarvan 1 voor de Gefen is, dus effectief heb ik totaal 5 hdmi aansluitingen.

    In menu toegewezen als expander die dan hdmi B1,B2,B3,B4 aangeeft. De expander is aangesloten op de Puc aansluiting van de tv zodat hij gelijk meeschakelt naar de juiste hdmi poort waarop het betreffende apparaat is aangesloten.

    In het menu heb ik de sourcepakket toegewezen naar de betreffende hdmi poort B1, etc.

    Het werkt probleemloos.

  • 02-01-2012 3:47 PM In reply to

    Re: hdmi swicher/expander beovision 10

    2x hdmi is ook wel karig zeg.

    Pc dvd dtv ehh dat past dus niet

    Dat vind ik wel vreemd. Op mijn bv 6 zitten er ook 2 maar dat is voor de slaapkamer. Eigenlijk ook vreemd.

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

Page 1 of 1 (7 items)