in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-27-2011 2:55 AM by Carolpa. 9 replies.
Page 1 of 1 (10 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-28-2011 1:12 PM

    • Boem
    • Not Ranked
    • Joined on 01-04-2011
    • Posts 15
    • Bronze Member

    Beo 6 Wel Wifi of Geen Wifi

    Hallo Iedereen,

    Ik zit met een vraagje

    Op internet heb ik gelezen dat de beo 6 wifi heeft

    http://www.bang-olufsen.com/UserFiles/File/ug/Beo6/beo6_userguide_dutch.pdf

    Heb aan de dealer gevraagd of de beo 6 wifi heeft en hij zegt nee

    Wat is het nou heeft de beo 6 wifi of geen wifi????????????

     

     

  • 11-28-2011 2:52 PM In reply to

    Re: Beo 6 Wel Wifi of Geen Wifi

    Hardwarematig wel, softwarematig zijn ze nog niet klaar....

  • 11-29-2011 3:15 AM In reply to

    • Boem
    • Not Ranked
    • Joined on 01-04-2011
    • Posts 15
    • Bronze Member

    Re: Beo 6 Wel Wifi of Geen Wifi

    Hallo Beobuddy

    Waneer zijn ze dan wel klaar met de software

     

    Groetjes boem

  • 11-29-2011 9:51 AM In reply to

    Re: Beo 6 Wel Wifi of Geen Wifi

    De software voor 2 weg communicatie is beschikbaar. de beo6 heeft een software update nodig hiervoor

  • 12-26-2011 4:09 AM In reply to

    Re: Beo 6 Wel Wifi of Geen Wifi

    ik was even voor kerst bij de dealer en heb vernomen dat de software update gereed is en de dealer deze heeft.

    ze testen het nu en konden nog niet zeggen hoe exact alles werkt gezien de beo5 een paar "kleine" probleempjes had met software updates.

    daarom zijn ze nog voorzichtig met uitleveren en toezeggingen doen.

    volgende week wil ik mijn beo6 langsbrengen,

  • 12-26-2011 4:46 AM In reply to

    Re: Beo 6 Wel Wifi of Geen Wifi

    Xsander

    Bij mij werkt het nu een week of 3 super zonder enige probleem. Soms moet je heel even wachten tot de cover geladen is maar dit kan afhangen van de internet verbinding en grote van de database
  • 12-26-2011 4:48 AM In reply to

    Re: Beo 6 Wel Wifi of Geen Wifi

    Hallo , ik heb deze week een nieuwe beo 6 gekregen en had gevraagd om wifi aan te zetten en te configureren .

    Bij de dealer werkte de hoesjes overdracht niet wel af en toe de track namen , echter regelmatig crashte de beo 6 

    Volgens de dealer werkt het nog lang niet optimaal en hebben ze de update wel al uitgebracht omdat er steeds een nieuwe datum beloofd werd 

    mijn beo 6 zegt nu steeds wifi module uitgeschakeld en af en toe geeft hij een grijs covertje weer en dan weer niet 

    ik wacht dus even af totdat het wel goed werkt en laat hem dan weer updaten 

    grt cvb

  • 12-26-2011 6:57 AM In reply to

    Re: Beo 6 Wel Wifi of Geen Wifi

    karlquist:

    Volgens de dealer werkt het nog lang niet optimaal en hebben ze de update wel al uitgebracht omdat er steeds een nieuwe datum beloofd werd 

    ik ben bang dat je dealer te weinig kennis heeft! 

    karlquist:
    totdat het wel goed werkt en laat hem dan weer updaten 

    mijn Beo6 met de nieuwe sw werkt onberispelijk.

    Ergens zijn je instellingen, wifi, beo6, bm5, etc niet juist. Of het bereik van je WLAN is niet afdoende. Of de tag info's van je muziekbestanden zijn incompleet dan wel inconsequent doorgevoerd.

     


  • 12-26-2011 3:00 PM In reply to

    Re: Beo 6 Wel Wifi of Geen Wifi

    hallo ik denk dat alle dealers dezelfde info hebben en dezelfde software die ze erop kunnen zetten .

    Ik lees en hoor overal hetzelfde over slechte werking van het wifi gedeelte 

    fijn dat het dan bij jou wel werkt 

    ik heb gewoon mijn cds geript met i tunes en de hoesjes erbij gezocht en via beoconnect overgesleept 

    meer weet ik er niet van ook niet welke inslekkingen ik moet hebben of veranderen 

    als jij me ermee helpen kunt dan graag evt via pm ik ga volgende week naar de dealer en kan hem dan jouw veranderingen doorgeven 

    grt cvb

  • 12-27-2011 2:55 AM In reply to

    Re: Beo 6 Wel Wifi of Geen Wifi

    karlquist:

    hallo ik denk dat alle dealers dezelfde info hebben en dezelfde software die ze erop kunnen zetten .

    Ik lees en hoor overal hetzelfde over slechte werking van het wifi gedeelte 

    fijn dat het dan bij jou wel werkt 

    ik heb gewoon mijn cds geript met i tunes en de hoesjes erbij gezocht en via beoconnect overgesleept 

    meer weet ik er niet van ook niet welke inslekkingen ik moet hebben of veranderen 

    als jij me ermee helpen kunt dan graag evt via pm ik ga volgende week naar de dealer en kan hem dan jouw veranderingen doorgeven 

    grt cvb

     

    dezelfde info hebben betekent nog niet dezelfde kennis te hebben!

    cds rippen met iTunes KAN betekenen dat de hoezen NIET als tag informatie in de muziekbestanden staan (het zogenaamde "embedded"). Als je deze muziekbestanden naar de BS5 kopieert dan kunnen deze bestanden geen hoezen weergeven omdat ze simpel weg deze informatie niet bevatten!

    geeft de BS5 alle hoezen weer?

    werk je met OSX of Windows?


Page 1 of 1 (10 items)