in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-03-2012 4:29 PM by koning. 70 replies.
Page 1 of 3 (71 items) 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 11-25-2011 2:13 PM

    Beosound 5 ripper

    Ik heb gisteren bij mijn zwager de Beosound 5 ripper geinstalleerd en ik moet zeggen dat het wel goed werkt.

    Alleen de covers zijn niet van het hoogste niveau.

    De bestanden schrijft hij goed weg.

    Ik vind alleen jammer dat je niet zelf kan kiezen welke nummers je wilt opnemen.

    Je moet dus de hele cd rippen.

     

     

  • 11-25-2011 2:26 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Dus evt. covers van internet halen en "overschrijven"?

  • 11-25-2011 2:28 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Ja.

    Ik haal ze op bij Seekacover.com

    Met mp3tag plak ik de cover erin.

  • 12-01-2011 6:09 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Bij mij werkt t dus niet. Cd erin. Bij instelling heb uk automatisch rippen staan

    Vervolgens staat er linksonder bewerken. Cd cover verschijnt. 

    Dan 0% rippen en meteen100% rippen. Alles binnen 10 sec weet jij wat ik kan aanpassen??

     

  • 12-02-2011 10:08 AM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Als je de cd erin stopt zie je dan geen cd hoesje verschijnen?

    Als je op de cd cover klikt gaat hij rippen.

  • 12-03-2011 3:42 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Heb ik weer.vandaag heeft dealer nieuwe ripper geplaatst. Ook deze werkte niet. Krijg nu een andere bm5. Ligt waarschijnlijk aan bm5. TD belde met winkel en had het over doa of iets dergelijks met andere woorden: niet Goed vanaf fabriek.

  • 12-03-2011 4:42 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    DOA is Dead On Arrival

    Maar vreemd dat het maar niet wil werken. Lijkt een structureel probleem dat geen enkele ripper gaat werken..

    Is de BS5 misschien aangesloten op de BM5 met de langere kabels?

  • 12-04-2011 4:47 AM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    @Zwaan het zit jou toch niet mee met het merk Bang & Olufsen

  • 12-04-2011 4:49 AM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Je hebt hem toch aan gesloten tussen je wand of tafel beugel met de kleine benodigde aansluit snoertjes?

  • 12-04-2011 5:04 AM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Dealer heeft 'm aangesloten. 2 verschillende personen van dealer hebben t bekeken.

    Ik neem aan dat ze het goed gedaan hebben. Ik heb overigens gekozen voor de wandbeugel (schuin)

  • 12-04-2011 5:05 AM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Hoe trouw kun je zijn, he??

     

  • 12-04-2011 5:37 AM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Tussen de wandbeugel in.dan moet het goed zitten.

    dan ligt het misschien aan de kabel lengte.

    2 foute units lijkt mij sterk.

  • 12-04-2011 2:30 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    ik neem aan dat b&o de apparaten ook testen met de lange kabels die ze leveren!!!!

  • 12-04-2011 2:38 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Dus 2 foute units achter elkaar ligt meer voor de hand?

  • 12-04-2011 3:07 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    heeft niemand gezegd, he. Volgens TD/installateur is het de bm5 en niet de ripper. Ripper is vervangen en lijkt me stug dat ze allebei kapot zijn. Ripper geeft wel aan "bewerken", haalt info naar boven maar wegschrijven op bm5 wordt niet gedaan.

    B&o staat bekend juist om het linken van systemen. Dus 9 mtr is echt niet lang hoor.

     

    zelfs bij luisteren van internet radio en foto's kijken deed apparaat al niets meer.

    Doubleu: heb jij ook bm5 bs5???

  • 12-04-2011 3:14 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Je kan altijd nog een recovery doen vanuit het servicemenu.

    Je muziek blijft op de hardeschijf staan, maar het OS wordt weer opnieuw geinstalleerd en daarna de updates eroverheen.

    Kost alleen wel de nodige tijd weer.

  • 12-04-2011 3:25 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    hoe kom ik in servicemenu?? in mijn bs5 kom ik niet. Rode standby lampje blijft maar knipperen. Reageert nergens op. Stroom al van bm5 gehaald, daarna blijft lampje rood branden. Krijg geen "beweging"in bs5

  • 12-04-2011 4:13 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Dat knipperen van de rode led op de BS5 duidt er op dat er geen verbinding met de BM5 is.

    Dat ledje gaat ook bijvoorbeeld knipperen als de BM5 aan het opstarten is. Dat duurt vanuit standby ongeveer 1 minuut.

  • 12-04-2011 4:32 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Heb je covers ook in beeld op je BV8 als je PC kiest?

    M.a.w. zit er een videokabel (DVI naar VGA of hdmi (hdmi bij de nwste?) van de BM5 naar de BV8.

    Een paardemiddel zou dan zijn om de kabels van de BS5 los te halen. (eerst de spanning van beide af).

    Dan alleen de BV8 en de BM5 weer op het lichtnet.

    Als je dan PC op de BV8 kiest (neem aan dat de poort al als PC in ingesteld), dan  zou je de BM5 in beeld moeten krijgen met menu's en dergelijke.

    Nogmaals een paardemiddel en een experimentele, maar een optie als je persé wilt kijken wat er scheelt.

  • 12-04-2011 4:49 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Volgens mij dvi-vga aansluiting. Heb inmiddels reboot gedaan Op harde manier omdat ik zowel via menu bm en via na niets kon doen. Heb dus Pc gekozen en stroomkabel uit bm gehaald. Binnen 1 min al klaar. Tv staat aan ik draai aan bs en kies bv radio en tv gaat netjes uit. Vervolgens kies ik voor dtv en bs gaat netjes uit. De reden dat t vastliep kwam waarschijnlijk omdat ik een wmv filmpje afspeelde en ook koos voor radio. Is waarschijnlijk te veel geheugen. In ieder geval bedankt voor je tip. Nu maar wachten oP nwe bm5 want tippen via ripper werkt nog niet

  • 12-05-2011 4:18 AM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Zwaan:

    heeft niemand gezegd, he. Volgens TD/installateur is het de bm5 en niet de ripper. Ripper is vervangen en lijkt me stug dat ze allebei kapot zijn. Ripper geeft wel aan "bewerken", haalt info naar boven maar wegschrijven op bm5 wordt niet gedaan.

    B&o staat bekend juist om het linken van systemen. Dus 9 mtr is echt niet lang hoor.

     

    zelfs bij luisteren van internet radio en foto's kijken deed apparaat al niets meer.

    Doubleu: heb jij ook bm5 bs5???

    Nee, mijn ouders (digibeten) hebben de combi die ik beheer. Persoonlijk vind ik de BS5 wel een sieraad in de huiskamer, echter met teveel beperkingen. Andere merken zijn gewoon stukken verder. Maar dat terzijde..

    Het rippen heeft overigens niks te maken met het linken. 9 meter over USB zou gewoon wel eens teveel kunnen zijn voor een stabiel systeem.

    http://www.usb.org/about/faq/ans5/

     

  • 12-05-2011 11:15 AM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Ik mag aannemen dat ze toch eerst wel testen hebben gedaan met een 4.5 en 9 meter kabel bij B&O.

    Anders zou het toch wel heel knullig wezen!

  • 12-05-2011 12:33 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    @doubleu: we mogen toch wel aannemen dat er getest is op de 9mtr snoeren??? Kan me haast niet voorstellen dat b&o dat niet gedaan heeft. B&o levert deze lengte, dus mag echt wel aannemen dat het moet werken. Overigens kan er van de 9 mtr zomaar 2,50 mtr afgehaald worden. Dit is in ieder het voorstel wat ik ga doen bij TD.

    mijn vraag aan iedere beofriend: wie heeft dus de bm5 en bs5 met daartussen het  9 mtr. snoer????

    Let me know

  • 12-05-2011 1:01 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    As stated!

    loopt als een zonnetje


  • 12-05-2011 1:10 PM In reply to

    Re: Beosound 5 ripper

    Zwaan:

    @doubleu: we mogen toch wel aannemen dat er getest is op de 9mtr snoeren??? Kan me haast niet voorstellen dat b&o dat niet gedaan heeft. B&o levert deze lengte, dus mag echt wel aannemen dat het moet werken. Overigens kan er van de 9 mtr zomaar 2,50 mtr afgehaald worden. Dit is in ieder het voorstel wat ik ga doen bij TD.

    mijn vraag aan iedere beofriend: wie heeft dus de bm5 en bs5 met daartussen het  9 mtr. snoer????

    Let me know

     

    Gekke vraag,

    Heb je wel de laatste Sw versie op de beomaster 5?!

Page 1 of 3 (71 items) 1 2 3 Next >