in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-14-2011 2:30 PM by Blackrix. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-08-2011 3:29 PM

    B&O passive versterker + POWERLINK = Iphone aansluiten?

    Goedenavond,

    Ik ben nieuw hier welkom allemaal dus ;). Ik heb even een vraagje ik heb thuis 2X een B&O passive versterker staan. Op internet heb ik gelezen dat je op de POWERLINK aansluiting op de achterkant, je iphone kunt aansluiten doormiddel van een 5din -> jack kabel, nu heb ik deze kabel gekocht en alles aangsloten 2X speakers in het plafond en de powerlink en de stroom en mijn muziek aangezet maar nu komt er geen geluid uit en de Passive versterker blijft op standby staan. Kan iemand mij helpen om ervoor te zorgen dat ik straks me iphone inplug en er muziek uitkomt?

    Is er misschien een andere goedkope oplossing?

     

    Bedankt alvast!

  • 10-08-2011 4:11 PM In reply to

    Re: B&O passive versterker + POWERLINK = Iphone aansluiten?

    Je moet zorgen dat de versterker ook aan springt.

    In de powerlinkaansluiting zit daarvoor pin 4. Als je daar 5 Volt op zet, dan  springt de versterker aan.

     

    Zie hier: http://www.beoworld.org/beotech/mclconn2.htm

  • 10-08-2011 5:26 PM In reply to

    Re: B&O passive versterker + POWERLINK = Iphone aansluiten?

    Ik heb op de 5volt een USB kabel aangesloten en toen de rode op de pin 4gedaan en de zwarte en de kopere op de aarde erbij maar dat werkt ook niet hij blijft op standby.... iemand een oplossing?

  • 10-10-2011 2:32 AM In reply to

    Re: B&O passive versterker + POWERLINK = Iphone aansluiten?

    100% weet ik dit niet, maar mijn indruk is dat de Powerlink aansluiting op de passive alleen is voor IN en geen OUT.

    Dus voor Audio B&O via powerlink kabel --> Passive en dan naar de speakers.

  • 10-14-2011 2:30 PM In reply to

    Re: B&O passive versterker + POWERLINK = Iphone aansluiten?

    Is de Passive ook via ML aangesloten? Zo ja, dan reageert hij niet meer op Powerlink.

Page 1 of 1 (5 items)