in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 07-18-2011 5:10 PM by Tillquist. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-16-2011 9:31 AM

    • pnr
    • Not Ranked
    • Joined on 10-25-2009
    • Posts 21
    • Bronze Member

    Kan man ikke "mixe" billede og lyd fra forskellige indgange på beoSystem 3

    Er det ikke muligt at mixe forskellige indgang med lyd og billede på beosystem 3? F.eks. Vise billedet fra tv og lyden fra radio samtidigt. Jeg kunne gøre det på mit avant ved at bruge knappen "AV" men det virker ikke rigtig på beosystem 3.
    På forhånd mange tak for hjælpen!

  • 07-17-2011 9:56 AM In reply to

    Re: Kan man ikke "mixe" billede og lyd fra forskellige indgange på beoSystem 3

    Hej PNR

    Jo det burde være muligt, jeg gør det i alt fald selv på mit Beovision 7-40 MK V uden problemer.

    Når jeg eksempelvis ser fjernsyn men samtidigt gerne vil høre radio trykker jeg bare AV radio, og så har jeg radig mens der stadig er billede på skærmen.

    Jeg går udfra at det er en option setting der driller hos dig, alternativt noget Masterlink relateret.

     

    Mvh Jesper

    BV7-40 MK IV, BL5´s, BL3´s, BL 3500, BL7-4, BS3000, BC 6-23, BV 1, BS3.

  • 07-18-2011 2:32 PM In reply to

    • pnr
    • Not Ranked
    • Joined on 10-25-2009
    • Posts 21
    • Bronze Member

    Re: Kan man ikke "mixe" billede og lyd fra forskellige indgange på beoSystem 3

    Hej Jesper

    Mange tak for din kommentar!

    Det virker faktisk også hos mig, men jeg troede ikke at der var forskel på om jeg ville høre radio "oven på billedet" eller om jeg vil mix tv og DTV, men det er der! Mit mål var at tage billedet fra DTV og mixe det med lyden fra TV, men det kan man åbenbart ikke :-/

    Problemet er at at jeg gerne vil se Tour de France i HD og det sender Euro sport, men jeg vil heller høre kommentatorene fra TV 2, så derfor ville jeg mix TV med DTV.

    /Peter

     

  • 07-18-2011 5:10 PM In reply to

    Re: Kan man ikke "mixe" billede og lyd fra forskellige indgange på beoSystem 3

    Hej Peter

    Nej det kan du ikke.

    Jeg har selv luret på samme løsning for jeg vil også helst se Tour de France i HD men ville helst høre på Rolf, Leth og Ritter.

    My Bang & Olufsen....

    • BeoCenter 2 DAB/DVD mk.II
    • BeoVision 7-40 DVD mk.III
    • BeoLab Penta mk.III
    • BeoLab 4000 icepower
    • BeoLab 4000
    • BeoLab 3500
    • Beo 5
    • Beo 4 mk.I & mk.III
    •  
    • Beocom 6000
    •  
    • A8 Earphones

     

     

Page 1 of 1 (4 items)