in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 07-12-2007 4:50 AM by Ericvr6. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-04-2007 5:59 AM

• Meng
    • Not Ranked
    • Joined on 05-16-2007
    • Posts 70
    • Bronze Member

Echo Serene

Hoi, het valt mij op dat als ik een gesprek voer met de Serene ik meen mijn echo op de achtergrond te horen!! Is dit een normaal verschijnsel of niet? Het rare aan dit is dat ik dit niet continue gedurende een gesprek hoor maar af en toe. Iemand die hier iets van afweet?

Bvd,

Meng

• 07-04-2007 6:42 AM In reply to

Re: Echo Serene

Dit ligt meestal aan het netwerk waarmee je belt .

Ik heb met zeer grote regelmaat nieuwe telefoons en met elke telefoon heb ik er wel eens last van .............................tenzij je natuurlijk ieder gesprek last van dit probleem hebt , dan is er iets aan de hand !

• 07-05-2007 5:19 AM In reply to

• Meng
    • Not Ranked
    • Joined on 05-16-2007
    • Posts 70
    • Bronze Member

Ik heb er gisteren eens goed op gelet en dit doet zich alleen voor als ik iemand anders op zijn mobiel bel.............bel ik naar een vaste aansluiting dan is alles super helder zonder echootje.............nog meer mensen die hier ervaring mee hebben??
  • 07-12-2007 4:50 AM In reply to

• Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

Volgens mij heeft iedere telefoon hier last van ook bij mijn andere telefoons ( nokia 8910i) had daar ook wel last van.

Ik gloof alleen dat de beller aan de andere kant het niet hoord.

Lokatie is ook van invloed ik mijn praktijk is in een oud bankgebouw met veel metaal en versterkt beton en op beplaalde plekken

is het meer dan anderen.

gr eric

Page 1 of 1 (5 items)