in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-01-2011 12:13 PM by beologisch. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-28-2011 11:27 AM

    Beocenter TV of Digitenne

    Ik heb een Beocenter1 overgenomen ipv. de te grote Beovision3 in de slaapkamer, nu kan de TV tenminste gewoon aan het voeteneind blijven staan.Wink

    Er is echter 1 probleem, de vorige eigenaar gebruikte Digitenne voor zijn TV ontvangst/-weergave en ik gewoon het TV signaal van Ziggo via de coax kabel.

    Wanneer ik nu op de TV knop van de Beo4 druk komt er in de display van de TV "digitenne" te staan en kan ik dus geen normaal kabelsignaal ontvangen, is dit een gewijzigde instelling op de Beo4 of op de Beocenter1? en hoe kan ik dit wijzigen? Ik kan nu dus wel DVD kijken en Radio luisteren maar geen TV kijken en daar is die tenslotte voor nietwaar?

    Ik hoop dat iemand mij een oplossing kan aandragen, alvast bedankt.

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 05-28-2011 5:48 PM In reply to

    Re: Beocenter TV of Digitenne

    Ik denk dat er een programmanummer van de tv is toegewezen aan de scart. Het lijkt erop dat de vorige eigenaar deze digitenne genoemd heeft. Zoja, even naar manual tuning, en DECODER op off zetten. Zoiets...

  • 05-30-2011 2:24 PM In reply to

    Re: Beocenter TV of Digitenne

    Bedankt, dit bleek inderdaad de oplossing te zijn.

    Iis het lastig het voorzet scherm te wisselen van een Beovision1/Beocenter1 of moet de kast geheel geopend worden hiervoor? er zit een minuscuul scheurtje in de bovenkant van de ruit van de Beocenter1 en dan kan ik deze wisselen met de ruit van de aanwezige Beovision1.

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 05-31-2011 12:00 PM In reply to

    Re: Beocenter TV of Digitenne

    Als je het contrastscherm van een BeoVision 1 op een BeoCenter 1 monteert ben je je display kwijt. 

  • 06-01-2011 12:13 PM In reply to

    Re: Beocenter TV of Digitenne

    Je hebt volkomen gelijk en dat is nu juist niet de bedoeling.Wink

     

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
Page 1 of 1 (5 items)