in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-01-2011 5:53 PM by Harry2008. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-28-2011 4:09 PM

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Beoplayer voor Mac

    Ik dacht net de beoplayer te downloaden op m'n iMac, maar werd onaangenaam verrast: alleen voor windows PC's en niet voor mac.....

    Hoe (en waarom?!) kan het dat je een een dock (Beosound 8) voor apple producten verkoopt, en je software voor mediaplayers niet compatible is met apple...

     

  • 04-28-2011 5:43 PM In reply to

    Re: Beoplayer voor Mac

    Doc... omdat MediaPlayer op PC ook niet werkt op een Mac... 

    BeoPlayer maakt gebruik van Microsoft MediaPlayer...

    Bijkomend punt is dat je BeoPlayer niet nodig hebt om een BeoSound 8 te gebruiken. Die 2 zaken hebben niets met elkaar te maken.

    B&O heeft wel een oplossing om BeoPort op Mac te gebruiken met aangepaste software die dan weer gebruik maakt van iTunes.

    Eigenlijk is er dus niet aan de hand. 

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 04-29-2011 1:47 AM In reply to

    Re: Beoplayer voor Mac

    Doc:

    Hoe (en waarom?!) kan het dat je een een dock (Beosound 8) voor apple producten verkoopt, en je software voor mediaplayers niet compatible is met apple...

     

    dit is appels met peren vergelijken!

    en zoals Karel ook al beschrijft: er is totaal geen directe link tussen het product BS8 en de software Beoplayer (voor Windows)

     

    Echter er bestaat ook een app voor een iPad/iPod touch/iPhone met dezelfde naam (Beoplayer: zie iTunes).

     

    Doc let op deze app kun je niet op een Windows, Linux of Android of............... gebruiken.  Dat je niet direct weer verkeerde verwachtingen hebt en meteen je beklag doet!

     


  • 04-29-2011 3:02 AM In reply to

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Re: Beoplayer voor Mac

    Begrijp me niet verkeerd....

    Ik weet dat Beosound 8 geen BeoPlayer nodig heeft, en wil ook echt niet "m'n beklag doen". Maar...... aangeven dat als je als B&O blijkbaar toch een soort affiniteit met Apple hebt (door er een dock voor te maken), je misschien een software aanpassing zou kunnen doen op je BeoPlayer zodat deze ook met Apple werkt.

    Maar begrijp nu dat Beoport een optie zou zijn; ga het eens proberen.

  • 04-29-2011 8:08 AM In reply to

    Re: Beoplayer voor Mac

    als je Parralels (of een andere VM software) in combinatie met Windows op je Mac installeerd kun je wel Beoplayer gebruiken (werk je virueel op een Windows machine).

     

    Let wel op dat Beoplayer al jaren bestaat en ontwikkeld is tot zijn huidige functionaliteit. Ik denk echter dat de huidige BP versie de laatste zal zijn.


  • 04-29-2011 5:33 PM In reply to

    Re: Beoplayer voor Mac

    Karel Uyttendaele:

    B&O heeft wel een oplossing om BeoPort op Mac te gebruiken met aangepaste software die dan weer gebruik maakt van iTunes.

    Om te zeggen dat B&O een oplossing heeft, gaat wel wat ver. B&O verwijst naar software van geschreven door Anders Ödlund (BM-Link) en verstrekt verder geen enkele ondersteuning.

  • 04-29-2011 11:17 PM In reply to

    Re: Beoplayer voor Mac

    Harry2008:
    B&O verwijst naar software van geschreven door Anders Ödlund (BM-Link) en verstrekt verder geen enkele ondersteuning.

    => http://web.me.com/philrobin/LinkPlayer/Linkplayer.html

    First B&O (1976) was a Beogram 1500 ... latest (2011) change has been to couple the BL11 with the BL6Ks *sounds superb*

  • 05-01-2011 5:53 PM In reply to

    Re: Beoplayer voor Mac

    elephant:

    Is inderdaad ook een alternatief. Heb er zelf geen ervaring mee, maar uit het Mac forum begrijp ik in iedergeval dat de gebruikers tevreden zijn en de ontwikkeling gestaag verder gaat.

Page 1 of 1 (8 items)