in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-01-2011 5:49 PM by Harry2008. 19 replies.
Page 1 of 1 (20 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-23-2011 10:48 AM

    Hij is besteld!

    De beovision MKII is besteld en word donderdag middag geinstalleerd.

    En het mooie er van is dat hij is nog eens 500 euro goedkoper geworden is ookStick out tongue.

  • 04-23-2011 1:48 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    EINDELIJK!!!

    Mooi meegenomen.

    De puc van de Humax 5200 is er nog altijd niet.

  • 04-23-2011 6:28 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Klopt,maar het schijnt dat de puc van de 5050 ook werkt op de 5200C

  • 04-24-2011 10:21 AM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Welke mkII?  De BV8?

  • 04-24-2011 11:53 AM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Yep!

    Na die opmerking van jou over mijn palplus tv heb ik gelijk maar besloten om mijn spaarvarken te molesterenStick out tongue.

    Ik had nog mazzel bij die fred baak.

    Hij heeft een stuk of tig van die bv8 besteld zonder dvb module,dat scheelt toch 500 keiharde euronen.

    Ik heb toch een losse humax decoder...dus die dvb module heb ik niet nodig.Wink

     

  • 04-24-2011 1:26 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Ja ja, als de vrouw lastig gaat doen, heb ik het zeker gedaan Big SmileBig Smile

     

    Maar top man! Wordt het dan de 40 inch versie? Dan komt de Dune zeker tot zijn recht met al die BR rips die je hebt Wink

    Heb laatst toevallig de Legende van Ga'Hoole bekeken in FullHD. Man wat zitten daar veel details in die film verwerkt.

    Dus tip voor je nwe aanwinst.

    Gefeliciteerd alvast! 

  • 04-24-2011 1:32 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Ja,de 40 inch versie.

    Ik heb een leuk programma voor movie walls voor de Dune

    die haalt zijn info uit moviemeter,een heel mooi programma.

    http://www.dds-online.nl/

  • 04-28-2011 7:38 AM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    De puc van de humax 5200 zal ook nooit komen omdat de Irhd5100 precies de zelfde functies heeft. deze staat in de puc lijst en werkt al enige maanden perfect op de humax 5200

  • 04-28-2011 10:56 AM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Dank je voor de tip.

  • 04-28-2011 2:15 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    1983beo:

    De puc van de humax 5200 zal ook nooit komen omdat de Irhd5100 precies de zelfde functies heeft. deze staat in de puc lijst en werkt al enige maanden perfect op de humax 5200

    KloptSmile

  • 04-29-2011 3:06 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    En? Is hij binnen?

  • 04-29-2011 4:59 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Yes!

    Dune kan ik gewoon bedienen,net als de humax.

    Te GekSmile

     

  • 04-29-2011 5:21 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Gefeliciteerd met de aanschaf. Zal ongetwijfeld tot veel (kijk) plezier aanleiding geven :-)

    Heb jij hem staande op pootjes, een standaard of aan de muur gemonteerd?

    Naast de kijktip van Beobuddy (Legend of the Guardians (welke ik als film wat vond tegenvallen) kijk eens naar "Hoe tem je een draak". Grafisch ook erg mooi. Ook mooi is de nieuwe BluRay uitgaven van Wlat Disneys "Fantasia". Weliswaar digitaal opgekalefaterde op basis van de 1940 release, maar erg goed gedaan en de magie van de tekenfilmpjes en de muziek is (en blijft) fantastisch.

  • 04-29-2011 7:32 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Ik heb hem staande op pootjes.Nu ik dit schrijf kijk ik Dire Straits_Alchemy_ jammer van het beeld maar het geluid is top.

    David gilmour is trouwens ook super.

  • 04-30-2011 2:22 AM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Of de nieuwe 2010 Alice in Wonderland (met Johnny Depp) op blu-ray, met name met de Dolby vol open en dan de scene waarin Alice in het hol valt (da's dan qua geluid helemaal goed) en daarna de beelden in Wonderland zelf. Enne....na 42 jaar is het verhaal ook nog te pruimen.... 

  • 04-30-2011 12:30 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Harry2008:

     

    Naast de kijktip van Beobuddy (Legend of the Guardians (welke ik als film wat vond tegenvallen) kijk eens naar "Hoe tem je een draak". Grafisch ook erg mooi. Ook mooi is de nieuwe BluRay uitgaven van Wlat Disneys "Fantasia". Weliswaar digitaal opgekalefaterde op basis van de 1940 release, maar erg goed gedaan en de magie van de tekenfilmpjes en de muziek is (en blijft) fantastisch.

     

    Jammer, dat hij tegenviel. Maar ik ben nog niet verder gekomen dan een half uur en vond de koppen van die uilen wel indrukwekkend. Qua verhaal heb ik hem dus nog niet helemaal gezien en twijfel nu of het dus wel zin heeft Indifferent

    Maar de film "hoe tem je een draak" had wat mij betreft in de prijzen mogen vallen ipv "Toystory3". Dus helemaal mee eens dat dat een mooie film is met eens een wat originelere insteek met draken dan pratende poppen e.d. Deze film heeft hier al meerdere keren aangestaan. Vooral dat stuk "Testdrive" waarbij hij tussen de rotsen over het water vliegt, dat is vooral de eerste keer als je het ziet een leuke ervaring. Knap staaltje animatie ook.

     

    Maar hoe bevalt de BV8 verder Koning? De Dune draait dus ook gewoon via de PUC (hoe heet die Dune in de PUC-lijst?). Ik gebruik nog steeds een TVIX (nu een 6600N ipv de HD-N1 Café ivm de BluRay rips van 20GB en groter). Daarvan vind ik nog steeds dat de bedieningsinterface er gewoon strak eruit ziet.

     

  • 04-30-2011 12:34 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    koning:

    Nu ik dit schrijf kijk ik Dire Straits_Alchemy_ jammer van het beeld maar het geluid is top.

    Dat nu het geval met al die moderne platte schermen met hogere resoluties. Daardoor wordt het gebruik van hd film/uitzendingen toch wel een must. Jammer alleen dat dus nu (vooral) oudere opnames niet meer tot zijn recht komen. Daar blijft een SD paneel/scherm toch het beste voor.

  • 04-30-2011 3:10 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Beobuddy:

    Harry2008:

     

    Naast de kijktip van Beobuddy (Legend of the Guardians (welke ik als film wat vond tegenvallen) kijk eens naar "Hoe tem je een draak". Grafisch ook erg mooi. Ook mooi is de nieuwe BluRay uitgaven van Wlat Disneys "Fantasia". Weliswaar digitaal opgekalefaterde op basis van de 1940 release, maar erg goed gedaan en de magie van de tekenfilmpjes en de muziek is (en blijft) fantastisch.

     

     

    Jammer, dat hij tegenviel. Maar ik ben nog niet verder gekomen dan een half uur en vond de koppen van die uilen wel indrukwekkend. Qua verhaal heb ik hem dus nog niet helemaal gezien en twijfel nu of het dus wel zin heeft Indifferent

    Maar de film "hoe tem je een draak" had wat mij betreft in de prijzen mogen vallen ipv "Toystory3". Dus helemaal mee eens dat dat een mooie film is met eens een wat originelere insteek met draken dan pratende poppen e.d. Deze film heeft hier al meerdere keren aangestaan. Vooral dat stuk "Testdrive" waarbij hij tussen de rotsen over het water vliegt, dat is vooral de eerste keer als je het ziet een leuke ervaring. Knap staaltje animatie ook.

     

    Maar hoe bevalt de BV8 verder Koning? De Dune draait dus ook gewoon via de PUC (hoe heet die Dune in de PUC-lijst?). Ik gebruik nog steeds een TVIX (nu een 6600N ipv de HD-N1 Café ivm de BluRay rips van 20GB en groter). Daarvan vind ik nog steeds dat de bedieningsinterface er gewoon strak eruit ziet.

     

    Geweldig!!      beter dan die led's van samsung sony en philips.

    Alleen sommige concerten zoals bijv.  leonard cohen_Songs from the road_als het beeld gaat bewegen word het een beetje onscherp.

    Denk dat dat gewoon aan de opname ligt.

    Ik heb bijv.  Paul Simon and Friends,Moody Blues,david foster dan springen de tranen in je ogen zo mooi.

    Wat mij ook is opgevallen is dat het beeld niet zeer doet aan je ogen net als bij de samsung led's,die staan veel te scherp.

    Zou dat met die licht sensor te maken hebben,viel mij gewoon op.

    Kleuren zijn ook goed,niet dat felle rood als bij samsung,gewoon heel natuurlijk.

    De Dune kan ik aan spreken met de knop DVD...PERFECT meer kan ik er niet over zeggen.Gaat de tv uit,dan gaat de dune ook uit.

    In de puc lijst is het de Dune BD Prime 3.0

    De Wii staat onder V-mem en de x-box onder PC.

    Zappen had wel wat sneller gekunt,maar ik vraag me af of dat niet met de humax te maken heeft.

    Ben er heel blij meeSmile

  • 05-01-2011 11:56 AM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Wat een als grap bedoelde opmerking wel kan niet kan veroorzaken Yes -  thumbs up

    Veel plezier er mee!

     

    Bedankt voor de info v.w.b. de Dune, top!

     

    Zapt de Humax sneller met zijn eigen afstandsbediening dan via de PUC? Zit daar een merkbaar verschil tussen?

    Ik had laatst een traag reagerende Dreambox 800HD die langzaam reageerde op de PUC.

    Bij navraag bleek dat infrarood lichtstraal op het ir-ontvangertje op de DM te sterk was. Na het plaatsen van een dun stukje wit papier werd de ir daardoor wat verzwakt en reageerde de DM bij mij gewoon weer vlot/snel op de Beo4.

  • 05-01-2011 5:49 PM In reply to

    Re: Hij is besteld!

    Beobuddy:

    Jammer, dat hij tegenviel. Maar ik ben nog niet verder gekomen dan een half uur en vond de koppen van die uilen wel indrukwekkend. Qua verhaal heb ik hem dus nog niet helemaal gezien en twijfel nu of het dus wel zin heeft Indifferent

    Qua beeld is de film erg goed. Zou hem wat dat betreft uitkijken. Ik vond het verhaal niet prettig. De film is volgens de omslag geschikt vanaf 6 jaar (en wilde hem dus met een aantal kinderen bekijken). Het onderwerp en toch ook wel de emotionele lading die in de film zit (alsmede het "geweld") zorgde ervoor dat ik de film na een tijdje heb uitgezet (later zelf heb afgekeken Wink). Waardering op IMDB is overigens hoog; een 7.

    Ik neem aan dat je animatiefilms mooi vind Smile; kijk ook eens naar "The Secret of Kells" en "Ponyo".

Page 1 of 1 (20 items)