in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-07-2011 2:16 AM by popi. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-20-2011 3:53 PM

    BV7-40, erg donker beeld

    Toen ik een jaar geleden ben overgestapt van mijn MX7000 naar een nieuwe BV7-40 MkIV heb ik erg moeten wennen aan het donkere beeld. Eigenlijk heb ik daar nog steeds moeite mee.

    Wat mij vooral opvalt is dat DVD’s en Bluray’s veel donkerder tonen dan wanneer dezelfde film via het (digitale) TV signaal wordt weergegeven. Vaak echt gewoon te donker, ik  zie soms echt niet meer goed wat er zoal gebeurt op het scherm.

    Wie onder ons heeft dezelfde ervaring, en vooral wat hebben jullie eraan gedaan?

  • 04-21-2011 12:28 PM In reply to

    Re: BV7-40, erg donker beeld

    Heb je al contact gezocht met je dealer beomul?

    Ik zou hem er na laten kijken.

  • 04-25-2011 4:55 AM In reply to

    Re: BV7-40, erg donker beeld

    Tja, dat had ik zelf ook wel bedacht. Maar ik ben nu juist zo benieuwd naar de ervaringen van andere gebruikers en eventueel de maatregelen die zij (al dan niet met succes) hebben ondernomen.

    Eerlijk gezegd heb ik ook op eerdere vragen geen echte antwoorden ontvangen en zie hetzelfde bij andere vragenstellers nogal eens gebeuren. Wat dat betreft vind ik dit forum eerlijk gezegd niet echt functioneren.

  • 04-25-2011 5:37 AM In reply to

    Re: BV7-40, erg donker beeld

    beomul:

    Tja, dat had ik zelf ook wel bedacht. Maar ik ben nu juist zo benieuwd naar de ervaringen van andere gebruikers en eventueel de maatregelen die zij (al dan niet met succes) hebben ondernomen.

    Eerlijk gezegd heb ik ook op eerdere vragen geen echte antwoorden ontvangen en zie hetzelfde bij andere vragenstellers nogal eens gebeuren. Wat dat betreft vind ik dit forum eerlijk gezegd niet echt functioneren.

    Welke SW versie is er geinstalleerd op je BV7-40? Laatst is bij ons 10.05a geinstalleerd en daarbij zag ik wel enige verbetering, ik moet daarbij wel zeggen dat wij de Mark V hebben staan.

    My Bang & Olufsen....

    • BeoVision 7-40 MK V
    • BeoSound 5
    • BeoMaster 5 
    • BeoLab 6002 (2*)
    • BeoLab 7-4
    • BeoLab 4 (2*)
    • BeoLab 11
    • BeoCom 4 
    • Beo 5
  • 04-25-2011 12:35 PM In reply to

    Re: BV7-40, erg donker beeld

    Eerlijk gezegd heb ik ook op eerdere vragen geen echte antwoorden ontvangen en zie hetzelfde bij andere vragenstellers nogal eens gebeuren. Wat dat betreft vind ik dit forum eerlijk gezegd niet echt functioneren

    Dat is wel heel erg kort door de bocht.

    Niet iedereen heeft een BV7 en laat staan met jouw probleem.

     Heb je het op de general forum ook gezet? want dan heb je meer kans op een antwoord.

  • 08-07-2011 2:16 AM In reply to

    • popi
    • Not Ranked
    • Joined on 08-07-2011
    • Posts 2
    • Bronze Member

    Re: BV7-40, erg donker beeld

    Ik heb sinds een jaar de bv 7-40 voorheen hadden wij de avant 32 maar ik moet zeggen ons beeld is echt perfect.

    dus het lijkt mij iets voor de dealer.

Page 1 of 1 (6 items)