in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-01-2011 6:27 PM by Steffen. 0 replies.
Page 1 of 1 (1 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-01-2011 6:27 PM

    Beomaster 4500 -lav lydstyrke ved opstart.

    For 4 år siden solgte jeg mit Beosystem 4500 da jeg købte nyt. Jeg kom dog alligevel til at savne dette anlæg, som er noget af det flotteste B&O har lavet. Så nu har jeg lige købt mig et komplet igen -alle 4 dele+et par Beovox 4500 for 3000,- kr på Lauritz.com!
    Er der nogen som er misundelige? Stick out tongueWink

    Det så ikke så pænt ud på billederne, hvilket nok har afholdt nogen fra at byde -og så var det oplyst at CD-afspilleren ikke virkede.
    Men en gang rengøring afslørede at det faktisk var i rigtig pæn stand -med meget få (næsten usynlige) ridser -og stoffet på højttalerne var helt. Bortset fra CD-afspilleren virker alt som det skal Yes -  thumbs up

    -arh...næsten. Der er lige det, at når jeg tænder Beomaster'en så er lyden næsten væk i den ene kanal. Men når bare jeg skruer lidt op for lyden, så kommer den i begge højttalere. Og så kan det ellers spille uden problemer.

    Så kommer spørgsmålet: Hvad kan der være galt? Kan det være noget med mute-relæet? -eller noget helt andet?

    Mvh Steffen

Page 1 of 1 (1 items)