in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-07-2011 7:19 AM by 1983beo. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 03-21-2011 3:02 PM

    • 8000
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 02-27-2010
    • Posts 50
    • Bronze Member

    Beo 6

    Hallo,

    Heeft al iemand de nieuwe Beo 6 afstandsbediening? Wat zijn jullie bevindingen?

     

    Alvast bedankt,

     

    Grt 8000

  • 04-02-2011 2:28 PM In reply to

    • sl
    • Not Ranked
    • Joined on 02-21-2010
    • Posts 6
    • Silver Member

    Re: Beo 6

    Hi 8000,

    Sinds kort ben ik bezitter van een Beo6.

    Behalve dat de nieuwe beo 6 een breder scherm heeft, vind ik het prettig dat deze een draadloze verbinding kan maken met het netwerk (WLAN of WIFI). Hierdoor is een twee-weg communicatie mogelijk en zijn er meer mogelijkheden voor het bedienen van andere aparaten via een netwerk.

    Misschien dat B&O met dit toestel de mogelijkheid heeft om TV beelden op het scherm van de Beo6 weer te geven!

    Helaas komt er pas eind deze maand een software versie, waardoor een configuratie middels WIFI mogelijk wordt.

    Ik ben zeer tevreden over de Beo6!

     

    Groet,
    sl

  • 04-29-2011 6:12 AM In reply to

    Re: Beo 6

    Beste 8000,

    Heb de Beo6 nu 2 maanden als opvolger van de Beo5 (deze is slaapkamermodel geworden). Vindt de Beo6 qua bediening van de softkeys en het bereik een verbetering. Gezien ik met zowel de 5 als de 6 ook thirthparty producten direct (niet via PUC) bedien (oa. Philips, Samsung en Humax) is een verbetering van zendbereik merkbaar. Zelf programmeren (moet wel met de CT4.11) is identiek aan de 5 en de 6 ligt nog beter in de hand. Heb de 6 zonder laadunit gekocht dus qua prijs ook te doen.

    Dus al met al zeer tevreden. 

  • 04-29-2011 2:30 PM In reply to

    Re: Beo 6

    sl:
    vind ik het prettig dat deze een draadloze verbinding kan maken met het netwerk (WLAN of WIFI). Hierdoor is een twee-weg communicatie mogelijk en zijn er meer mogelijkheden voor het bedienen van andere aparaten via een netwerk.

     

    deze functionaliteit moet de Beo6 hebben, echter deze functionaliteit is nog niet te gebruiken.

    Of heb ik iets gemist? In ieder geval mijn Beo6 kent nog geen WiFi functionaliteit. Ik zit te wachten op de sw update


  • 04-30-2011 1:20 AM In reply to

    • sl
    • Not Ranked
    • Joined on 02-21-2010
    • Posts 6
    • Silver Member

    Re: Beo 6

    de hardware van de beo6 is geschikt voor het maken van een netwerkverbinding, echter is de firmware nog niet beschikbaar. Deze zou vanaf april op de markt zijn, helaas heb ik nog niets vernomen dat de nieuwe versie er al is.

  • 05-07-2011 7:19 AM In reply to

    Re: Beo 6

    De nieuwe software versie zal nog wel even duren. Deze komt gelijk op de markt met de Beosound 5 encore als ik het goed begrepen.

Page 1 of 1 (6 items)