in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 07-29-2011 4:22 PM by BartS. 32 replies.
Page 2 of 2 (33 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 03-24-2011 1:59 PM In reply to

    Re: Nieuwe Beo 4 afstandsbediening - schuivend klepje...:-(

    Ben zeer benieuwd naar je bevindingen...hou ons op de hoogte.

  • 05-22-2011 2:23 AM In reply to

    Re: Nieuwe Beo 4 afstandsbediening - schuivend klepje...:-(

    In dit formum wordt er regelmatig gemopperd op B&O dealers. Om dit topic af te sluiten nog even mijn bevindingen: na aanschaf van de nieuwe Beo4 merkte ik al snel dat het klepje schoof. Na overleg met mijn dealer reden om hier eens te vragen of er meer mensen last van zouden hebben. Hij zou bij onze Deense vrienden checken wat er aan de hand was. Paar weken later is de conclusie dat er maar weinig forumlezers last van hebben, dat B&O zelf het niet als een probleem ziet (en dus ook niet van plan is er iets voor mij aan te doen), maar dat ik van mijn dealer een nieuw klepje, oud model uit zijn showroom, heb toegestuurd gekregen. En nu zit het weer perfect! We maken hier toch geen reclame voor dealers? Ik zal dus niet aangeven dat het gaat om (Fr) Ed Baak uit Houten...

  • 05-22-2011 5:37 AM In reply to

    Re: Nieuwe Beo 4 afstandsbediening - schuivend klepje...:-(

    Blij dat het weer opgelost isSmile

     

  • 05-23-2011 10:04 AM In reply to

    Re: Nieuwe Beo 4 afstandsbediening - schuivend klepje...:-(

    Als er een dealer is, die altijd wel direct bereid is om je helpen, dan is Fred daar zeker 1 van. Kan het dus alleen maar beaamen.

  • 07-19-2011 6:21 PM In reply to

    Re: Nieuwe Beo 4 afstandsbediening - schuivend klepje...:-(

    Heb nu ook zo'n nieuwe Beo4 omdat ik constant met Go-pijltjes bij de oude Beo4 van kanalen moest wisselen op mijn Humax decoder, maar helaas werkt niet. Ligt dit aan de s/w versie op mijn Beo 7-32? Die is toch redelijk recent (jaar oud): waar kan ik checken welke versie ik heb en welke is benodigd?

     

    groet

    Rob

  • 07-19-2011 6:55 PM In reply to

    Re: Nieuwe Beo 4 afstandsbediening - schuivend klepje...:-(

    jpvr74:
    maar dat ik van mijn dealer een nieuw klepje, oud model uit zijn showroom, heb toegestuurd gekregen.

    Niet meer als normaal toch tussen al die dure spullen, en wat kost nou zo'n klepje?

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 07-29-2011 2:40 PM In reply to

    Re: Nieuwe Beo 4 afstandsbediening - schuivend klepje...:-(

    Prachtig!

    Is 't HD of HD Ready?

    Grt,

     

  • 07-29-2011 4:22 PM In reply to

    Re: Nieuwe Beo 4 afstandsbediening - schuivend klepje...:-(

    Ik begrijp van mijn dealer dat de BV 7-32 niet van geschikte software is te voorzien en dat dit waarschijnlijk ook in de toekomst niet gaat gebeuren.

Page 2 of 2 (33 items) < Previous 1 2