in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-28-2011 2:38 AM by DorsetArms. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-24-2011 7:55 AM

    Telefoongeheugen Beocom 6000 overzetten?

    Ik heb een Beocom 6000 mk 1. Op de basis zijn 6 handsets aangemeld. Handset nummer 7 en 8 zitten op een tweede basis die parallel aan basis 1 aan het linesnoer hangt. Ik kan op alle handsets bellen en gebeld worden, ik kan uiteraard niet intern doorverbinden naar een toestel van een andere basis.

    Al mijn telefoonnummers zitten in basis 1. Weet iemand of ik die kan overzetten naar basis 2 door bijvoorbeeld een handset van basis 1 ook aan te melden bij basis 2? Ik kan dat natuurlijk proefondervinderlijk gaan doen, maar ik ben als de dood dat ik mijn hele telefoonboek ga wissen.

    Misschien dat een van jullie dit al een keer heeft gedaan? Of zeker weet dat het niet mogelijk is, want dan heb ik ook rust :-) Dan moet ik dus handmatig al die nummers en namen invoeren. Leuk, voor een regenachtige zondagmiddag.

    You do not own B&O, it owns you!

  • 02-24-2011 3:31 PM In reply to

    Re: Telefoongeheugen Beocom 6000 overzetten?

    Die regenachtige zondagmiddag komt misschien dit weekeinde wel, helaas.

    Maar misschien zou je met 1 handset kunnen experimenteren tussen een algemeen en een persoonlijk telefoonboek?

    Dus eerste bij de ene een handset terugbrengen naar een persoonlijk telefoonboek en daarna aanmelden bij de tweede basis en beginnen met die peroonlijke telefoonboek en daarna veranderen naar algemeen?

    Of het werkt, ik weet het niet, ik denk het niet, Maar je kan het natuurlijk proberen.

  • 02-24-2011 4:03 PM In reply to

    Re: Telefoongeheugen Beocom 6000 overzetten?

    Het telefoonboek is alleen over te zetten met de BeoCom Service Tool via de dealert, maar volgens mij kun je daar niet terecht op een regenachtige Zondagmiddag......

  • 02-24-2011 11:42 PM In reply to

    Re: Telefoongeheugen Beocom 6000 overzetten?

    OK, dank Beobuddy, wanneer ik 'm op persoonlijk zet, dan verknoei ik waarschijnlijk het telefoonboek in de basis niet. Nou, komende zondag gaat het warm water regenen, dus een mooi moment lijkt me.

    You do not own B&O, it owns you!

  • 02-24-2011 11:51 PM In reply to

    Re: Telefoongeheugen Beocom 6000 overzetten?

    Blackrix ik denk niet dat de dealer voor mij op zondag zijn bedje uit komt. Maar een BeoCom servicetool? Ik krijg het gevoel dat het bezitten van B&O net zoiets is als het werken bij MI5. Je zult nooit alle geheimen kennen.........

    You do not own B&O, it owns you!

  • 02-26-2011 7:53 AM In reply to

    Re: Telefoongeheugen Beocom 6000 overzetten?

    Tsja, ook voor B&O producten geldt dat er speciale programmatuur en hardware is om de software een update te geven, net zoals bijvoorbeeld voor mobiele telefoons, auto's en tegenwoordig andere AV-apparatuur. De tijd dat de software een update kreeg met een IC is inmiddels wel bijna voorbij.

  • 02-28-2011 2:38 AM In reply to

    Re: Telefoongeheugen Beocom 6000 overzetten?

    Nah, gisteren dus inderdaad een regenachtige zondag. Ik heb dus met het handje die telefoonnummers overgezet. Dat viel nog reuze mee. Ik kon op die manier meteen een schoonmaakactie houden onder nummers die gewijzigd of verwijderd konden worden.

    het hield me in elk geval van de straat.

    You do not own B&O, it owns you!

Page 1 of 1 (7 items)