in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-01-2007 4:48 PM by Ignace. 60 replies.
Page 2 of 3 (61 items) < Previous 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 07-04-2007 1:28 PM In reply to

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

     BV4 37" ?

    Dat is een oud model? Moet nog een BS3 bij van ruim 6000,- euro....

     

     

  • 07-04-2007 1:39 PM In reply to

    • Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    kuyttendaele:

    Ik veronderstel dat die dan gewoon op de cinch uitgangen van de TV aangesloten werden... 't Zou me echt verwonderen moesten de BeoLab3's op de DVD-speler aangesloten geweest zijn.. Tenzij die DVDspeler van een versterker zou voorzien geweest zijn (probably not!)

     Karel

    Zover mijn geheugen terug gaat zit er inderdaad een versterker in de dvd speler en het is zelfs zo dat net als bij B&O de tv speaker je centerspeaker wordt bij een dolby opstelling. Volgens mij ging het om deze http://www.loewe.nl/download/pis/auro/auro_2216_ps_nl.pdf

    Gr. Johan

  • 07-04-2007 1:39 PM In reply to

    • Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    kuyttendaele:

    Ik veronderstel dat die dan gewoon op de cinch uitgangen van de TV aangesloten werden... 't Zou me echt verwonderen moesten de BeoLab3's op de DVD-speler aangesloten geweest zijn.. Tenzij die DVDspeler van een versterker zou voorzien geweest zijn (probably not!)

     Karel

    Zover mijn geheugen terug gaat zit er inderdaad een versterker in de dvd speler en het is zelfs zo dat net als bij B&O de tv speaker je centerspeaker wordt bij een dolby opstelling. Volgens mij ging het om deze http://www.loewe.nl/download/pis/auro/auro_2216_ps_nl.pdf

    Gr. Johan

  • 07-04-2007 2:36 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Alain Vandam:
    Maar wat je ook koopt, het zal toch wel de bedoeling zijn je beolab's er op aan te sluiten?
    En hoe ga je dat perfect gedaan krijgen zonder afbreuk te krijgen van het geluid?
    Want het meeste van wat ik er van hoor is "dat gaat zeker niet werken".

    Het werkt tot nu toe prima, de Beolabs zijn op Beosystem (audio) aangesloten,
    bij mij is de tv puur een monitor (ik gebruik de tuner en audio-uitgang niet).
    Het beeld komt vanuit een externe bron en gaat naar zowel MX7000 als naar een DLP-beamer. 
    Vanuit die externe bron gaat het geluid direct naar Beosystem.
    Wanneer ik dus de MX7000 vervang door een lcd of plasma, dan blijft qua audio alles bij hetzelfde.

    Wanneer men roept "dat gaat zeker niet werken",
    dan is dat alleen maar een extra stimulans om het te proberen

    Smile

     

  • 07-04-2007 2:59 PM In reply to

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    kuyttendaele:
    Johan:

    Ik ben eens bij een loewe dealer geweest die vertelde mij dat het ook mogelijk is om beolab's op de dvd speler van loewe aan te sluiten. Misschien kan een plaatselijke dealer bij jou dit bevestigen.

    Groetjes Johan

    Typisch antwoord van een dealer die duidelijk niets afweet van de specificaties van B&O apparatuur aangezien men een versterker nodig heeft als men BeoLabs via cinch wil aansluiten. De kans dat er een DVD speler bestaat met PowerLink aansluitingen : ZERO 

    Het enige TV toestel dat ik tot nu toe ken dat PowerLink aansluitingen (optioneel) heeft én met een Beo4 bedienbaar is zijn de NAD LCD's. En dit is dan nog voor gewoon stereo sound... geen surround.

     

    Karel

    Om een beolab te laten werken, kun je ook gebruik maken van de cinch-aansluiting. Beolabben schakelen automatisch aan, zo gauw er een signaal op de cinch aangeboden wordt. Als er geen signaal aangeboden wordt, schakelen ze na 5 minuten ofzo, weer op standby. Zo bediende ik voorheen ook mijn beolabben.

    De dealer heeft denk ik wel gelijk. Loewe heeft een dvd-speler in zijn programma (met FM-radio) waarmee ook het volume geregeld kan worden. Deze speler heeft 6 cinch-uitgangen (L/R/C/SL/SR/SUB) die zo aangesloten kunnen worden op Beolabs. Weliswaar niet via PL, maar wel via de cinch-ingang.

    Loewe gebruikt deze speler in hun eigen geluidssysteem, maar de cinch-uitgangen hebben gewoon een normaal "line-out" nivo, die in volume te regelen is. Dus het lijkt me wel dat een en ander mogelijk is.

  • 07-04-2007 3:09 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Bingo:

    Ignace, heb je een grootte in gedachten en wil je het liefst een B&O televisie?

    Plasma en LCD zijn twee verschillende technieken. De echte videofreaks zweren nog bij plasma. Vooral de  nieuwe Pioneer G8 serie heeft een kwaliteit neergezet, die momenteel geen ander Paneel haalt. Maar dat is nu. (voordat alle B&O freaks boos worden, ga zelf eens kijken naar de nieuwe Pioneers, je weet niet wat je ziet)

    Ook LCD vliegt per jaar vooruit. Hou het simpelweg er maar op dat LCD nog steeds niet goed zwart kan weergeven in een lichtarme omgeving. Dat komt omdat er altijd lampen achter zitten die de boel moeten verlichten. Ik kan me nog goed bijvoorbeeld de eerste Beovisions 7 herinneren, waar het zwart helemaal niet zwart was maar altijd donkerblauw) Maar ik zie de contrastwaarden van de LCD schermen zowat per kwartaal omhoog vliegen, dus ook dat verbetert snel. LCD heeft denk ik toch nog meer last van veegeffecten dan Plasma. Ik vind zelf het grote nadeel van B&O plasmaschermen dat ik ze altijd nog vind flakkeren  (flakkeren is aan/uit en flikkeren is op en neer gaan van beeld, zag je vroeger veel bij interlaced)

    Ik denk dat je zelf een keer of twintig moet gaan kijken naar de televisietoestellen die je op het oog hebt. Probeer de lichtomgeving van je huiskamer altijd mee te wegen. Wat jij dan het mooiste vind, volg dan je hart. Jij moet er jaren naar kijken!

    Thanks Bingo,

    Qua grootte zat ik te denken aan +/- 1 meter, dus 93+ / 103+
    (zo ongeveer dan, ik weet niet wat "standaard" is),
    maar misschien is groter ook niet slecht.


    Het liefst wel een B&O, maar keus en vooral prijs zal niet meewerken.
    Al zou ik € 5000,- of meer kunnen uitgeven, dan vraag ik me af óf ik dat zou doen.
    Ik ben het namelijk geheel met je eens als het gaat om de grote verschillen
    tussen "B&O toen" en "B&O nu"  (huidig prijsniveau / het gebodene)

    Ik heb nu een aantal lcd's en plasma's live kunnen bewonderen, met steeds hetzelfde bronmateriaal,
    en dan springt tot nu toe die Panasonic plasma er tussen uit,
    maar die stond wel opgesteld in een perfecte omgeving,
    weinig omgevingslicht, ideale afstand tussen zitpositie en scherm, enz.

    Vandaag was ik bij een kennis, en lcd/plasma kwam ter sprake.
    Toen liet hij me hun nieuwe setup zien, Harman Kardon,
    dat ik eigenlijk vooral ken van audiosystemen.
    Ik ben erg onder de indruk van dit gigantische lcd-scherm,
    fantastisch beeld, wat neem ik aan ook kwam door de aangesloten HD STB van Samsung (uitzendingen ?)

    Harman Kardon Digital Lounge

    Het volledige systeem zou van Harman Kardon zijn,
    op hun website zie ik echter alleen audioproducten en dvd-spelers, etc, maar geen lcd of plasma schermen,
    ik neem dus aan dat (ook) Harman gewoon bij de grotere producenten hun schermen inkoopt
    en vervolgens voorziet van passende behuizingen. 

    Zoals je al aangeeft / meerdere keren gaan kijken, dat zal ik zeker doen (verkopers laten zweten LOL)
    Net als bij het uitzoeken/samenstellen van een nieuwe auto is de voorpret al deel van de pret
     Smile 

     

  • 07-04-2007 3:14 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    DoubleU:
    kuyttendaele:
    Johan:

    Ik ben eens bij een loewe dealer geweest die vertelde mij dat het ook mogelijk is om beolab's op de dvd speler van loewe aan te sluiten. Misschien kan een plaatselijke dealer bij jou dit bevestigen.

    Groetjes Johan

    Typisch antwoord van een dealer die duidelijk niets afweet van de specificaties van B&O apparatuur aangezien men een versterker nodig heeft als men BeoLabs via cinch wil aansluiten. De kans dat er een DVD speler bestaat met PowerLink aansluitingen : ZERO 

    Het enige TV toestel dat ik tot nu toe ken dat PowerLink aansluitingen (optioneel) heeft én met een Beo4 bedienbaar is zijn de NAD LCD's. En dit is dan nog voor gewoon stereo sound... geen surround.

     

    Karel

    Om een beolab te laten werken, kun je ook gebruik maken van de cinch-aansluiting. Beolabben schakelen automatisch aan, zo gauw er een signaal op de cinch aangeboden wordt. Als er geen signaal aangeboden wordt, schakelen ze na 5 minuten ofzo, weer op standby. Zo bediende ik voorheen ook mijn beolabben.

    De dealer heeft denk ik wel gelijk. Loewe heeft een dvd-speler in zijn programma (met FM-radio) waarmee ook het volume geregeld kan worden. Deze speler heeft 6 cinch-uitgangen (L/R/C/SL/SR/SUB) die zo aangesloten kunnen worden op Beolabs. Weliswaar niet via PL, maar wel via de cinch-ingang.

    Loewe gebruikt deze speler in hun eigen geluidssysteem, maar de cinch-uitgangen hebben gewoon een normaal "line-out" nivo, die in volume te regelen is. Dus het lijkt me wel dat een en ander mogelijk is.

    Dat denk ik ook,

    member new020 gebruikt o.a. Detoma 5.1 decoder,
    met Powerlink-sockets voor Front, Rear, Sub, Center.

     

  • 07-04-2007 4:16 PM In reply to

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Hallo Ignace,

    Wat betreft die aanbieding bij een dealer van een Beovison 4-37 kan ik alleen maar zeggen niet doen!

    Dit scherm heeft een echt antieke resolutie van 800 by 600 . Plasma schermen worden niet meer gemaakt in deze lage resolutie. Met HDTV uitzendingen heb je er geen bal aan. Ook zal die Beovision 4 waarschijnlijk nog beschikken over een ouderwets chassis met alleen maar scart aansluitingen. Dat is ook gewoon passe, tenzij je alleen SDTV apparaten wilt aansluiten.

    Als je tot nu toe de Panasonic plasmatelevisies eruit vond springen, dan zal je helemaal niet weten wat je ziet bij de nieuwe Pioneer G8 serie. Het zwart is zoveel zwarter. Mooi diepglanzend scherm met een werkelijk geweldig antireflectiefilter wat B&O ook gebruikt (lijkt het erg veel op)

    Hier alvast een tweede recente van de nieuwe Pioneer G8 serie. Doe je zelf niet te kort en ga in ieder geval deze nieuwe schermen bewonderen.

     

    http://www.hdtvorg.co.uk/reviews/plasma/pioneer_pdp-508xd.htm

  • 07-04-2007 6:49 PM In reply to

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    bingo is een kenner en ziet het helemaal goed, echt gaan kijken naar die pioneer.
  • 07-11-2007 6:42 AM In reply to

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

     

    Hallo iedereen.Ook ik zit in de orientatiefase voor een plat scherm.Ik twijfel zelf erg om voor een B&O te gaan hoewel ik het wel het mooiste vind.

    Ik mis mijn link dan omhoog naar de slaapkamer (bs2000) maar hij kan altijd naar de keuken toe.Nu kijken we nog naar een Beovision 3 

    met veel plezier maar de kijkafstand is nu 4 meter dus ietwat ver.Ik heb onlangs de Beovision 4 en Beovision 7 40 inch bekeken en plasma heeft duidelijk mijn voorkeur.Toen ik mijn Beovision 3 kocht in 2000 voor 4000 euro in vergelijking met een lowe Credo van toen 3250 euro.De 750 euro meer plus het fiet dat ik al B&O audio had maakte de keus gemakkelijk.Nu echter kijk ik tegen bijna 18.000 aan terwijl ik ok mooie schermen zie van rond de 3000/3500 euro zie (Panasonic 50 inch en de nieuwe Pioneer modellen).

    Zal Bang&Olufsen zijn prijzen niet een keer op een lager niveau moeten zetten om het enorme verschil wat in mijn beleving vroeger niet zo was om de keuze wat meer reeel te maken??.

    De zoektocht gaat verder maar eerst op vakantie naar Ierland .... voor de vierde keer heerlijk. 

     

     

     

     

     

  • 07-11-2007 12:43 PM In reply to

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Ze zouden dat allang moeten doen, maar zolang er nog genoeg mensen zijn die het bedrag wat ze ervoor vragen ophoesten vinden ze het wel best.

    Ik vind de prijzen van de meeste B&O televisies te schandalig voor woorden, maar ja.

    Ze gaan weer omhoog heb ik gehoord :-)

  • 07-11-2007 8:18 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Bingo:

    Ze zouden dat allang moeten doen, maar zolang er nog genoeg mensen zijn die het bedrag wat ze ervoor vragen ophoesten vinden ze het wel best.

    Ik vind de prijzen van de meeste B&O televisies te schandalig voor woorden, maar ja.

    Ze gaan weer omhoog heb ik gehoord :-)

    Dat zat er dik in Smile 

    Ik heb nu een hele batterij aan schermen bekeken bij totaal verschillende aanbieders,
    van B&O dealer tot multi-merk-groothandel, van MAKRO to BCC, enz. ,
    en het valt me op dat er inderdaad sprake is van een enorme daling van prijzen, de zoveelste in een rij.
    tegelijkertijd wordt er steeds bij gezegd dat de meeste schermen, die nu zo enorm in prijs gezakt zijn,
    in principe "weggegooid geld" (volgens de verkopers) .
    "oude generatie",beperkte levensduur, inbranden, etc.
    Ik dacht dit toch al achterhaald was en dat het "afkammen" door verkopers
    gewoon als reden heeft om je het topmodel te verkopen ("beter") .
    Is dit zo?
    Zijn de "uitloopmodellen" werkelijk achterhaald ?
    In principe maakt het me niet uit of het het nieuwste model is,
    zolang het maar niet over een paar maanden een écht achterhaald model is.

    Toshiba full hd lcd 

    Toshiba 37 WL 67 Z
    specs beetje verwarrend;
    "FULL HD" --> resolutie 1920x1080,
    Maar volgens review kan toestel echter geen 1080p ontvangen,
    1080 interlaced is max. haalbare.

    Is Full HD de "beste" keus ?
    Is het verschil werkelijk zo groot dat je de vergelijking moet maken ?
     Smile

     

     

  • 07-12-2007 12:01 AM In reply to

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Ik zie dat je een 37 inch televisie in je post plaatst.

    Zou je niet beter als je 37 inch wilt een 37 inch plasma van Panasonic kopen ? Je hebt de laatste nieuwe voor rond de 1100 euro. Ik denk dat je een beter beeld hebt als met LCD.

    Maar als je LCD prefereert; Achterhaald is soms met kleine verschillen en soms met behoorlijke verschillen. De contrastwaarden van LCD panelen verbeteren per kwartaal zo langzamerhand. 1080P zal je voorlopig alleen bekijken met HD-DVD of blue-ray. Televisieuitzendingen zullen voorlopig niet hoger gaan dan 1080i.

    Een paneel kan wel 1080x1920 zijn, maar dat wil niet altijd zeggen dat het chassis van de televisie 1080P kan verwerken.

  • 07-12-2007 12:05 AM In reply to

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Ik denk dat je op 37 inch het verschil tussen full HD en HDready niet ziet.
  • 07-12-2007 1:25 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Bingo:

    Ik zie dat je een 37 inch televisie in je post plaatst.

    Zou je niet beter als je 37 inch wilt een 37 inch plasma van Panasonic kopen ? Je hebt de laatste nieuwe voor rond de 1100 euro. Ik denk dat je een beter beeld hebt als met LCD.

    Maar als je LCD prefereert; Achterhaald is soms met kleine verschillen en soms met behoorlijke verschillen. De contrastwaarden van LCD panelen verbeteren per kwartaal zo langzamerhand. 1080P zal je voorlopig alleen bekijken met HD-DVD of blue-ray. Televisieuitzendingen zullen voorlopig niet hoger gaan dan 1080i.

    Een paneel kan wel 1080x1920 zijn, maar dat wil niet altijd zeggen dat het chassis van de televisie 1080P kan verwerken.

    Liever een plasma, ik heb minder goed op plasma gelet,
    ervan uitgaande dat voor een vergelijkbare resolutie, de prijs van de plasma factor .. zo hoog zou zijn.
    Maar als ik dat formaat, in recente versie, van Panasonic, voor rond die prijs die je aangeeft, kan krijgen,
    dan gaat mijn voorkeur daar naar uit.
    Op het General forum las ik dat volgens recent onderzoek, 4 van de 5 ondervraagden de voorkeur geeft aan plasma.
    Als het verschil tussen full HD en HD ready op een 37 inch zo minimaal is,
    dan wordt de keus gemakkelijker.

    Wordt vervolgd... Smile 

  • 07-12-2007 1:37 AM In reply to

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Bingo,

    Zou je me uit kunnen leggen wat het verchil tussen het paneel en chassis is? (vergelijk het bijv. eens met onderdelen van een auto)

    Marcel

     

  • 07-12-2007 2:00 AM In reply to

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Ignace:

    Op het General forum las ik dat volgens recent onderzoek, 4 van de 5 ondervraagden de voorkeur geeft aan plasma.

    4 van de 5 hebben daar ook een BV9 of een BV4/BS3 op hun wishlist.Laughing 

  • 07-12-2007 10:42 AM In reply to

    • Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    ik heb een van de eerste bv 6 22 in de slaapkamer hij bevalt nog steeds heel goed .Wat bingo zegt over zwart merk ik eigelijk niet zo ik zie niet echt dat het blauw is. Nu is 22inc natuurlijk ook klein maar voor de slaapkamer vind ik hem idiaal.

    gr eric

  • 07-12-2007 1:45 PM In reply to

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    hallo,

    Zeker voor plasma gaan en niet voor lcd als je een grote diameter wil hebben, zeg maar vanaf 42 inch.

    Full hd heeft geen enkel nut,als je bij een 50 inch tv er meer dan 3 meter  vanaf zit dan zie je geen verschil meer tussen hd ready en full hd. Het verschil zie je maar tot een bepaalde afstand dan moet je als het ware met je neus erop zitten. Verkopers proberen natuurlijk weer een argument te vinden om meer omzet te draaien (geld uit de zak kloppen) Dus als je echt wilt profiteren moet je gewoon van panasonic of pioneer het nieuwste model kopen in de niet hd ready serie. (tussen de 1800 en 2400 euro voor een  50 inch). Het scherm sluit je aan op een sateliet reciever en je hebt het mooiste beeld wat op dit moment haalbaar is voor die prijs. Is er over een jaar of twee weer wat nieuws of verbeteringen op de markt verkoop je dat scherm en koop je weer een nieuwe. Die tv bedien je natuurlijk gewoon met je beo4 of in de toekomst met je beo5 want van afstandsbedieningen maken hebben de andere merken stuk voor stuk nog geen kaas gegeten, wat een troep.

    En ja ik geloof best wel dat je op die slaapkamer tv van 22 inch  goed beeld heb. Maar wat kost die tv als ik vragen mag?

     

     

     

  • 07-13-2007 5:00 AM In reply to

    • Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    volgens mij is de 22 inc niet meer te koop het is 23 geworden en een center dus is dat al wat anders

    prijs toen was gloof ik € 3250,=

  • 07-13-2007 1:17 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Heb als tijdelijke oplossing een 37 inch Samsung LCD gekocht. (LE37S8)
    Tijdelijk (+/- 6 maanden) , omdat mijn vader hem (na de verbouwing) van me wil overnemen.
    Dus ik heb half jaar om te `wennen` en voor-nadelen op rij te zetten.  

    Eerste indruk is dat 37 inch toch al heel groot voor me is (ben MX7000 gewend)
    Mooi strak beeld, volle kleuren.
    Maar het waaier-effect is er toch nog, zwart-waarden stuk beter dan vroeger,
    maar nog steeds niet op niveau van CRT,
    zet je helderheid lager voor beter zwart, dan wordt het beeld te donker,
    zet je helderheid hoger, dan is het zwart weer zwak.  

    Maar ik moet erbij zeggen dat ik nog met de instellingen moet spelen, net als met de soorten aansluitingen,
    op het moment is alles nog via SCART (STB, HDD-DVD) aangesloten, component-aansluiting volgt.

    De MacBook Pro op de PC-poort geeft super beeld, mooi is de automatische configuratie
    in zowel LCD als MacBook Pro, resolutie staat nu op 1360x768.

    Nu nog de Samsung afstandbediening laden in de Lintronic converter en dan kunnen we voorlopig vooruit Smile 

     

  • 07-14-2007 4:19 AM In reply to

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Dat je em zo heel groot vindt verbaast me eigenlijk. 37 inch is toch ongeveer dezelfde beeldhoogte als de

    MX7000.

  • 07-14-2007 7:24 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Bingo:

    Dat je em zo heel groot vindt verbaast me eigenlijk. 37 inch is toch ongeveer dezelfde beeldhoogte als de

    MX7000.

    Qua beeldhoogte, ja.
    Maaruh, de MX past er in de breedte 2 x keer in  Smile

     

  • 07-14-2007 12:29 PM In reply to

    Re: aankoop LCD of plasma, welke ?

    Het beeld staat waarschijnlijk een stuk verder weg van jullie dan de MX door de geringe diepte.

    Het zou me niet verbazen als je na deze test peroide nog een slag je groter wilt :-)

Page 2 of 3 (61 items) < Previous 1 2 3 Next >