in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-22-2011 4:16 AM by Leko. 178 replies.
Page 8 of 8 (179 items) « First ... < Previous 4 5 6 7 8
Sort Posts: Previous Next
  • 06-20-2011 3:02 PM In reply to

    Re: Krijg ik een (nog) betere geluidsweergave als ik opwaardeer naar een BM5/BS5 systeem?

    hallo Beobuddy,

    gebruik je een NAS. Of gebruik je de lokale HDD?

    Heb je de rescan functie in de set-up al eens geprobeerd?


  • 06-20-2011 4:32 PM In reply to

    Re: Krijg ik een (nog) betere geluidsweergave als ik opwaardeer naar een BM5/BS5 systeem?

    Er wordt gebruik gemaakt van de interne schijf in de BM5. Daar zijn we toen mee begonnen. En dat heeft prima gewerkt.

    Pas nu is er een BS5 aan toegevoegd.

    En met het installeren is de MOTS funktie vanzelf van start gegaan. Alleen dat heeft dus al 4 dagen geduurd.

    Ik neem aan dat die scan functie ongeveer of hetzelfde is als een rescan?

    Betekent een rescan dat dan ook de info die door MOTS is aangemaakt, wordt verwijderd? Dus m.a.w is hij straks weer een paar dagen bezig?

  • 06-20-2011 4:47 PM In reply to

    Re: Krijg ik een (nog) betere geluidsweergave als ik opwaardeer naar een BM5/BS5 systeem?

    Zwaag is zeker niet overtuigt.

  • 06-22-2011 4:16 AM In reply to

    • Leko
    • Not Ranked
    • Joined on 06-01-2010
    • Posts 45
    • Bronze Member

    Re: Krijg ik een (nog) betere geluidsweergave als ik opwaardeer naar een BM5/BS5 systeem?

    Voor degene die problemen hebben met het wel of niet zichtbare hoesje:

     

    Als je het album opent in Mediamonkey, kan je via eigenschappen direct zien of het hoesje bij het album staat. Zo niet, dan is het heel eenvoudig toe te voegen.

     

    Als op Mediamonkey het hoesje staat, komt het altijd tevoorschijn bij de BM5.

Page 8 of 8 (179 items) « First ... < Previous 4 5 6 7 8