in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 01-27-2012 4:17 PM by Blackrix. 127 replies.
Page 5 of 6 (128 items) « First ... < Previous 2 3 4 5 6 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 03-15-2011 10:57 AM In reply to

Re: Geloof je dit?

Big SmileBig SmileStick out tongue

B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

Beovirus? What's that?

• 03-15-2011 3:53 PM In reply to

BeerBeerIck! (Google Translate........Big Smile)

• 03-17-2011 8:51 AM In reply to

Encore une fois :)

http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/luidsprekers/432712005-bang-olufsen-beolab-4000-goud-met-zwarte-bestrijkt.html

Lab 4000... á  € 600,-

zuivere koffie?!...

Hmm

• 03-17-2011 3:09 PM In reply to

Deze heeft er al eens eerder op gestaan. 1 dag actief op Marktplaats, slecht Neandertaals (uh, Nederlands.....Wink) en een prijs die niet kan. Met andere woorden, een fraudeur en al doorgegeven aan Marktplaats. Ik heb inmiddels al bijna dagelijks contact met de dames van Marktplaats.......Big Smile

• 03-26-2011 12:55 PM In reply to

Helpt niet echt Blackrix! Wordt alleen maar meer en meer...

Beovirus? What's that?

• 05-23-2011 12:24 PM In reply to

• 05-23-2011 3:41 PM In reply to

Het is even rustig geweest, maar volgens mij is ons boefje weer terug. Ik heb Marktplaats even ingelicht. Ik denk dat ons boefje denkt even iemand zijn vakantiegeld te kunnen aftroggelen. Wie gaat hem plagen met een mailtje?

• 05-24-2011 3:01 PM In reply to

En weg is hij weer....Stick out tongue

• 05-25-2011 6:30 AM In reply to

Hahaha! Laughing

(p.s.: hoop zelf in de toekomst ooit eigenaar te worden van een paar Lab 5's Wink)

• 05-25-2011 2:44 PM In reply to

Dan moet je niet bij dit soort gasten zijn.....

• 09-06-2011 8:34 AM In reply to

Het is even rustig geweest op Marktplaats, maar treur niet, hij is er weer!!

http://link.marktplaats.nl/480899159

Is al gemeld aan Marktplaats, maar gaan we hem weer plagen?

• 09-06-2011 10:23 AM In reply to

In Belgie is er ook een "geachte heer"Schwarzer bezig,hij "woont" wel in brussel.

• 09-06-2011 3:39 PM In reply to

Bedoel je deze??

Bang & Olufsen B & O BeoLab 5 luidsprekers als nieuw 2010

Zelfde naam, exact dezelfde foto's, alleen andere woonplaats. Lijkt me wel duidelijk.  

• 09-06-2011 5:25 PM In reply to

Dit is hem ja,tweelingbroeders mischien?Smile

• 09-07-2011 2:35 PM In reply to

En hij is inmiddels weer verwijderd van Marktplaats en 2ehands.be!

• 11-06-2011 1:28 PM In reply to

Alweer een tijd geleden maar is dit er weer eentje? Dan weer erop, dan weer eraf!

Beovirus? What's that?

• 11-06-2011 1:54 PM In reply to

Ik heb hem een emailtje gestuurd of hij ze nog heeft en wanneer ik ze kan ophalenWink

Gaat hij te mee weer over in het engelsLaughing

• 11-06-2011 3:27 PM In reply to

Duidelijk dus!

Beovirus? What's that?

• 11-06-2011 3:50 PM In reply to

koning:

Ik heb hem een emailtje gestuurd of hij ze nog heeft en wanneer ik ze kan ophalenWink

Gaat hij te mee weer over in het engelsLaughing

Misschien dat je bij deze meer geluk hebtBig Smile

Beovirus? What's that?

• 11-06-2011 4:02 PM In reply to

ja ja ja!Laughing

• 11-08-2011 10:02 AM In reply to

Hij heeft gereageerd!Laughing

Sorry dat ik contact met u zo laat, ik had veel werk te doen op kantoor. Zoals beschreven in mijn advertentie van de apparatuur is in perfecte staat,
    wordt geleverd in originele doos met alle accessoires en documentatie factuur / oorspronkelijke aankoop facturen. Ik kreeg het apparaat als een geschenk
    (reeds eigenaar van een ander materiaal, dus ik heb dit niet nodig is). Omdat ik niet kan veroorloven om vergaderingen te stellen elke dag met al mijn
    kopers de beste manier voor u om te beslissen om de apparatuur aan te schaffen zal een test van de apparatuur op uw locatie worden in uw handen.
    Ik ben oorspronkelijk uit Duitsland en mijn vrouw is van uw kant. (Sorry voor de taal verkeerd spelt ik probeer mijn best om het te leren.)

Op dit moment is de apparatuur Bang & Olufsen BeoLab 5 speakers 2010 is in Hermes Duitsland bewaring omdat het bedrijf de
    transactie af te handelen voor mij. Het bedrijf biedt een veilige service en u zult in staat zijn om het pakket te openen voor inspectie in het heden van het
    bedrijf agent en op deze manier heb je de mogelijkheid om te testen en inspecteren van de apparatuur vóór de betaling plus het bedrijf biedt u een 4
    dagen inzage periode. Het bedrijf zal ook probleem dat u een betaling factuur met TVA / BTW aftrekbaar.

Ik ben bereid om het bedrijf diensten kosten die u betaalt alleen de aanschafprijs ( 8000 euro) te betalen als je besluit om het te kopen na de inspectie
    periode voorbij is. Gelieve terug te krijgen naar mij met uw volledige naam en adres, zodat ik kan vragen het bedrijf om de transactie / levering proces te
    starten voor het geval u besluit te kopen. Ik heb hierbij een volledige documentatie van het bedrijf diensten.

Dank je wel!
    Peter

PS: Ik wacht op uw antwoord!

---

Hello,

Sorry to get back to you so late; I had a lot of work to do at the office. As described in my ad the equipment is in perfect condition; comes in original
    box with all accessories and documentation invoice / original purchase bills. I received the equipment as a gift (already owner of another equipment so
    I do not need this one). Because I can't afford to establish meetings every day with all my buyers the best way for you to decide to purchase the
    equipment will be a test of the equipment at your location in your hands. I am originally from Germany and my wife is from your side.

Right now the equipment Bang & Olufsen BeoLab 5 speakers 2010 is in Hermes Germany custody because the company handle the
    transaction for me. The company offers a secure service and you will be able to open the package for inspection in the present of the company
    agent and in this way you have the opportunity to test and inspect the equipment prior to payment plus the company will offer you a 4 days
    inspection period. The company will also issue you a payment invoice with TVA / VAT deductible.

I am willing to pay the company services costs you will only pay the equipment price (8000 euros) if you decide to buy it after the inspection period is
    over. Please get back to me with your full name and address so I can request the company to start the transaction / delivery process in case you decide to
    purchase it. I have attached a full documentation of the company services.

Thank you!
    Peter

PS: I will wait for your reply!
  • 11-08-2011 10:09 AM In reply to

Oh nee he, weer diezelfde knakker met hetzefde verhaal!

Hoe is het mogelijk dat hij denkt dat hier nog mensen in kunnen trappen!

Beovirus? What's that?

• 11-10-2011 3:26 PM In reply to

Advertentie van het linkje is verwijderd. Hoe kan dat nou?Big Smile

• 11-10-2011 5:53 PM In reply to

Blackrix:

Advertentie van het linkje is verwijderd. Hoe kan dat nou?Big Smile

Omdat ie naar Belgie is verhuisd!

Beovirus? What's that?

• 11-11-2011 5:27 PM In reply to

Of naar Frankrijk?? http://www.club-hifi.com/profile/PeterSchwarzer?xg_source=activity

Page 5 of 6 (128 items) « First ... < Previous 2 3 4 5 6 Next >