|
Untitled Page
ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012 READ ONLY FORUM
This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and
1st March February 2012
Latest post 01-27-2012 4:17 PM by Blackrix. 127 replies.
-
-
-
-
Leslie
- Joined on 05-07-2009
- Netherlands
- Posts 2,201
|
Ik denk dat ik er maar mee ophou! De aanhouder wint... (Beolab 1)
Hallo,
De B & O is nog steeds te koop en is 100% origineel. De B & O is in goede staat. Ik kocht de B & O in Brussel en gebruikt terwijl ik daar werkte. Nu, als gevolg van de financiële crisis ging ik terug naar mijn eigen land, het Verenigd Koninkrijk. Ik bracht de B & O in het Verenigd Koninkrijk met mij. Om te helpen bij de operatie zullen we een rederij te gebruiken en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar een verkoopvan nood, ik verkoop het omdat ik wil in het Verenigd Koninkrijk wonen voor een langere periode en ik betalen voor mijn huis. Als je echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn B & O, laat me weten zo spoedig mogelijk, maar gelieve geen belachelijke aanbiedingen enhebben niet verloren mijn tijd omdat de tijd is een beetje kort voor mij en een snelle verkoop is vereist. Is het mogelijk om door te gaan het gesprek in het Engels? Hartelijk dank
B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735
Beovirus? What's that?
|
|
-
-
-
Blackrix
- Joined on 04-20-2009
- Posts 975
|
http://link.marktplaats.nl/425592789 Een BeoVision 7 voor €700,--.....
Beschrijving
Absoluut schitterend Bang & Olufsen BeoVision 7-tv met geïntegreerde DVD-speler, gemotoriseerde vloerstandaard en BeoLab 7 horizontale speaker. Alle werken volledig en in uitstekende conditie, Mijn partner heeft verplaatst in en kocht hij zijn grote tv met hem, die mij dwingen mij te verkopen!
Deze TV is voor de collectie en is te koop elders, zodanig kan worden uit de verkoop gehaald.
Hij heet dus Bart en woont in Boskoop!!
|
|
-
-
Blackrix
- Joined on 04-20-2009
- Posts 975
|
http://link.marktplaats.nl/425619306 Nog een BeoVision 7 voor €700,--, staat boven de andere advertentie!
Kenmerken
- Conditie:
- Nieuw
- Levering:
- Ophalen
Beschrijving
BeoVision 7-32, 32 "LCD televisie met Silver (part no. 1816685) met ingebouwde DVD-speler, gemotoriseerde standaard (part no. 1409111) & BeoLab 7,1 actieve luidspreker (onderdeel nr. 1621011), in goede staat. De TV is gekocht in juli 2005 uit York Bang & Olufsen hoofddealer. Kosten nieuwe Ł7055. Er was echter een BeoVision 7-40 12 maanden later gekocht voor de "levende" kamer. Dus, deze belandde in de "beste" kamer en heeft nauwelijks sinds gebruikt. Ik heb een goede kijk rond IT & ik kan niet alle merken, vlekken of krassen te zien. Het ziet er zo goed als de dag dat het werd aangekocht. Het wordt regelmatig schoongemaakt te houden stofvrij, en het glazen scherm wordt gereinigd met een oplossing van milde detergent en water, en gepolijst met een speciaal glas doek (Bang & Olufsen verkoper het advies toen ik gekocht & religieus nageleefd sindsdien).
Wat ik wel weet is dat het fantastische kreeg ingebouwde surround sound zoals ik het had aangesloten maximaal vier BeoLab 6000 speakers & een BeoLab 2 subwoofer voor de 12 maanden is doorgebracht in de "levende" ruimte, en het gaf een schitterend effect .
Het is niet HD ready, want als het verdween in de "beste" kamer in 2006 was er niet zoiets. Maar, je koopt een HD upgrade module van een Bang & Olufsen dealer. Ik heb het niet aangesloten op een HD box, het is op een Masterlink om de 9-50, en omdat ik bijna niets meer kan, ik heb geen moeite met de upgrade
Nu heet hij Harry en woont in Elburg.
|
|
-
-
Leslie
- Joined on 05-07-2009
- Netherlands
- Posts 2,201
|
@Blackrix, ik heb je een mail gestuurd!
Beovirus? What's that?
|
|
-
-
Blackrix
- Joined on 04-20-2009
- Posts 975
|
Ik heb antwoord van "Bart uit Boskoop" over de BeoVision 7:
Hallo,
Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn package.The pakket is beschikbaar voor 700 EUR, zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland voor 2 jaar, als een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Spanje. Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij escrow-service te gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geinteresseerd in de aankoop van het pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in Nederland.
Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn.
Dank u
Komt het jullie ook weer bekend voor?
|
|
-
-
Leslie
- Joined on 05-07-2009
- Netherlands
- Posts 2,201
|
@Blackrix, heeft dit nog zin? Volgens mij wint ie het van ons.
Beovirus? What's that?
|
|
-
-
Carolpa
- Joined on 08-15-2008
- Posts 440
|
Ik blijf ze in ieder geval wel "pesten".
zie
http://link.marktplaats.nl/426235649
en als antwoord op mijn vraag wanneer ik de set kan ophalen:
p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 19.0px; font: 12.0px Courier}
p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 19.0px; font: 12.0px Courier; min-height: 14.0px}
Hallo,
Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn
package.The pakket is beschikbaar voor 770 EUR, zoals vermeld op de
website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland voor 2 jaar, als
een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede
staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling programma
klaar is en ik heb terug naar huis, in Spanje. Ik verkoop het omdat ik
heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen
in Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en
handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters,
heb ik besloten om een derde partij escrow-service te gebruiken om deze
te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het
pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent
geinteresseerd in de aankoop van het pakket en beslissen om de volgende
eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het
pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me
weten als wij de transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands,
omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in Nederland.
Dank u
dus nu weer een berichtje naar MP.............
|
|
-
-
-
Blackrix
- Joined on 04-20-2009
- Posts 975
|
Carolpa:
Ik blijf ze in ieder geval wel "pesten".
zie
http://link.marktplaats.nl/426235649
en als antwoord op mijn vraag wanneer ik de set kan ophalen:
p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 19.0px; font: 12.0px Courier}
p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 19.0px; font: 12.0px Courier; min-height: 14.0px}
Hallo,
Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn
package.The pakket is beschikbaar voor 770 EUR, zoals vermeld op de
website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland voor 2 jaar, als
een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede
staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling programma
klaar is en ik heb terug naar huis, in Spanje. Ik verkoop het omdat ik
heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen
in Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en
handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters,
heb ik besloten om een derde partij escrow-service te gebruiken om deze
te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het
pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent
geinteresseerd in de aankoop van het pakket en beslissen om de volgende
eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het
pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me
weten als wij de transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands,
omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in Nederland.
Dank u
dus nu weer een berichtje naar MP.............
Ik heb net hetzelfde antwoord gekregen op mij vraag over de BeoSound 9000. Valt het jullie trouwens op dat onze politieman verhuisd is van Engeland naar Spanje??
|
|
-
-
Blackrix
- Joined on 04-20-2009
- Posts 975
|
http://link.marktplaats.nl/428390695
En de advertentietekst voor deze set van €3500,--, aangeboden door Igoha in den Haag, maar liefst 1 dag actief op Marktplaats.....:
Beschrijving
Grote Bang & Olufsen BeoSound 9000 CD-speler met Beolab 3 luidsprekers en BeoLab 2 subwoofer en de afstandsbediening.
Alles werkt en ziet eruit als nieuw. Wat krijg je: Bang & Olufsen BeoSound 9000 CD-SPELER met ORIGINELE vloerstandaard. BANG & OLUFSEN BEO 4-afstandsbediening. BANG & OLUFSEN Beolab 3 luidsprekers met tribunes. BANG & OLUFSEN BeoLab 2 subwoofer, dit is zeer zeldzaam SUBWOOFER. Te vinden voor VERKOOP. Draden.
Ik heb Marktplaats ingelicht, dus de advertentie zal zo wel weer verdwenen zijn.....
|
|
-
-
-
-
-
koning
- Joined on 04-16-2007
- Netherlands
- Posts 2,670
|
Ik denk dat ze wel honderen meldingen per dag krijgen bij marktplaats.
Laatst stond er in landelijke dagbladen een advertentie van een i-pad .....En je raad het al.....ook weer zwendel!!
Je zou bijna je B&O dealer ook niet meer vertrouwen als hij met een aanbieding komt
|
|
-
-
Blackrix
- Joined on 04-20-2009
- Posts 975
|
koning:
Je zou bijna je B&O dealer ook niet meer vertrouwen als hij met een aanbieding komt
In sommige gevallen kun je dat ook maar beter niet doen.....
|
|
-
-
Leslie
- Joined on 05-07-2009
- Netherlands
- Posts 2,201
|
Misschien moeten we persoon in kwestie er maar eens attent op maken dat we hem in de gaten houden op Beoworld. Ach, zal wel geen indruk op hem/haar maken...
Beovirus? What's that?
|
|
-
-
-
-
-
MihoWatashino
- Joined on 02-19-2010
- Posts 19
|
Hij leert het maar niet af dit aapje
BV 7-32" €840,-
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/tuners/431894195-bang-and-olufsen-beovision-7-32-lcd-television.html
ons agentje luistert deze maal naar de naam "Ambert",
en hij heeft in zijn huis een "levende kamer" brrrr.... (geweldige google-translate m.b.t. de Living-room)
Wie schrijft hem een boete?!...
|
|
-
-
Leslie
- Joined on 05-07-2009
- Netherlands
- Posts 2,201
|
Onvoorstelbaar dat ie nog denkt dat zijn advertentie tekst serieus wordt genomen...
Beovirus? What's that?
|
|
-
|
|
|