in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-27-2012 4:17 PM by Blackrix. 127 replies.
Page 3 of 6 (128 items) < Previous 1 2 3 4 5 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 02-04-2011 7:30 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Mhmm... Net 1 dagje actief op MP, zou dit weer een "to good to be true" gevalletje zijn? ;)   ...maar € 4.000,00 voor de hele set

    http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/luidsprekers/419265708-bang-olufsen-beolab-5-beosound-9000.html

    wat denken jullie?...

    groeten,

    Miho

     

  • 02-04-2011 2:42 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Als de link nog werkte, schijnbaar weer eraf gehaaldSmile

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 02-05-2011 3:28 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    http://link.marktplaats.nl/419687281

    Een set BeoLab 5 en BeoSound 5, aangeboden i.v.m. vertrek naar Nigeria, 1 dag actief op Marktplaats Hmm. Wie stuurt de mail?Smile

  • 02-05-2011 6:14 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    MihoWatashino:

    Mhmm... Net 1 dagje actief op MP, zou dit weer een "to good to be true" gevalletje zijn? ;)   ...maar € 4.000,00 voor de hele set

    http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/luidsprekers/419265708-bang-olufsen-beolab-5-beosound-9000.html

    wat denken jullie?...

    groeten,

    Miho

     

    een mailtje gestuurd.......... zal mij benieuwen of ze reageren. Ik heb namelijk om eentelefoonnummer gevraagd


  • 02-05-2011 6:30 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Krijg de indruk dat ook wij gemener worden :-) goede actie !!!!!
  • 02-05-2011 8:07 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    @ Carolpa, goed dat je om een telefoon nr. hebt gevraagd, ben benieuwd of er gereageerd wordt. Yes -  thumbs up

    Ik gok dat het waarschijnlijk een persoonlijkheid betreft die 2 jaar als politieagent werkzaam is geweest in Nederland...

    Betreur het een beetje dat de advertenties op MP de laatste tijd zo achteruit gaan, heb inmiddels 2x een B&O aankoop gedaan via een advertentie op MP, heb geluk gehad bij beide keren, het waren particulieren die zelf in de audio-hoek actief zijn, en geliefd Bang & Olufsen verzamelaar.

    En via de mail, extra informatie over de staat en gebruik van het product verstrekte zonder dat ik daar om gevraagd had, dit getuigd toch van een bepaalde dedication, dan weet je vaak wel dat het goed zit.

    Ik heb zelf (nog) geen negatieve ervaring gehad op MP.

    @ iedereen

    (Beetje off-topic, maar heb een BV1 8600 uit 2001, die goed werkt echter als je langer tv kijkt floept het beeld weg en verschijnen er lijnen over het scherm, naar een poosje komt 't beeld weer in focus en is het beeld weer prima, is het een aanrader om hem na te laten kijken en te laten repareren? ik denk zelf dat het aan de spanningsverdeler ligt, niet aan de beeldbuis..., en heeft iemand misschien een floor-stand voor de BV1?...)

    Ok genoeg betoog! Smile

    gr. Miho

  • 02-05-2011 8:16 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    "1 dag actief op Marktplaats" zegt in dit geval wel genoeg.

    @Miho, zelf heb ik heel goede ervaring met Ipaul (Beoworld lid) voor wat betreft reparaties aan B&O TV's en audio en geweldige ondersteuning hier op dit forum van Blackrix.

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 02-05-2011 3:50 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Tsja, je probeert wel eens iets.....Big Smile

  • 02-06-2011 4:47 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Ik heb antwoord op de BeoLab's 5 en de BeoSound 9000:

    Hallo,
    het product is nog te koop.
    Ik ben gevestigd in Barcelona, SpanjeIk postte het product voor de verkoop in heel Europaomdat ik gratis levering aan elk landDe prijs is zeer goed, het is een kans,want ik ben erg druk met mijn werk en ik heb geen vrije tijd om het product te gebruikendus heb ik besloten om het te verkopen.
    Als u geïnteresseerd bentzullen we verduidelijken de details van deze dealIndien mogelijkgelieve te antwoorden in het Engels.
    Bedankt en ik zal wachten op uw antwoord.

    En hij noemt zichzelf Martin Thel......... En ik heb Marktplaats maar even ingelicht.

  • 02-06-2011 4:54 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    En dezelfde reactie van mijn kant!

    Hello,
    the product is still for sale. I would take 3500 euro.
    I’m located in Barcelona, Spain. I posted the product for sale all over Europe, because i offer free delivery to any country. The price is very good, it’s an opportunity, because I’m very busy with my job and i don't have free time to use the product, so, I decided to sell it.
    If you are interested, we'll clarify the details of this deal. If possible, please answer in English.
    Thanks and i'll wait for your reply.
     
     
     
    ---------------
    Beste M Thel,

    U heeft een reactie ontvangen op uw advertentie 'Bang & Olufsen BeoLab 5 & BeoSound 9000'.

    Deze reactie is afkomstig van Leslie:
    Beste M Thel,
    Hope you can speak/write English.
    Would you accept an offer of 3500 euro's and where does it has to be picked up?
    Can you be contacted by phone?
    Thanks, Leslie

    Hi,
    Still you have not answered the questions I ask.
    Where can it be picked up and in what way can the financial transaction be handled?

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 02-06-2011 5:26 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Volgens mij staat er ook een met bl5 en bs5.

  • 02-07-2011 5:15 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Antwoord:

    Hi,
    as I said, I’m located in Spain, so, if you want to pick it up, i'm in Barcelona.
       If you want to buy the product, I will ship it for free. The delivery will take 3-5 days. We can start a transaction through a logistics company: www.trans-it.co . I’ve used them before and they are fast and safe. This company will protect both of us. The company accepts payment by bank transfer. They act as a third party and will HOLD your money in their bank account until you receive the product. After you receive the product at your home, you have 3 days to verify the product and you can accept or refuse the merchandise. If you don’t like the product, you will refuse it, and the logistics company will send the money back to your bank account. Everything is free for you, including the shipping to your home; I will pay all the fees.   Let me know if you’d like to buy. I would need your name and address in order to proceed.
    Thanks.

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 02-07-2011 11:38 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Dus je gaat even naar Barcelona?Stick out tongue Maar in de advertentie stond toch dat hij naar Nigeria ging? Ligt er ook een Barcelona in Nigeria dan? Of ligt er een Nigeria in Spanje? Ik ben de weg even kwijt......Big Smile

  • 02-07-2011 12:08 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Blackrix, je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet waar Nigeriona ligt?Big Smile

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 02-07-2011 12:34 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px Arial}

    Carolpa:
    een mailtje gestuurd.......... zal mij benieuwen of ze reageren. Ik heb namelijk om eentelefoonnummer gevraagd

    op mijn vraag ivm een BS9000 & BL5:

     

     

    Hallo,

    het product is nog te koop.

    Ik ben gevestigd in Barcelona, Spanje. Ik postte het product voor de verkoop in heel Europa, omdat ik gratis levering aan elk land. De prijs is zeer goed, het is een kans, want ik ben erg druk met mijn werk en ik heb geen vrije tijd om het product te gebruiken, dus heb ik besloten om het te verkopen.

    Als u geïnteresseerd bent, zullen we verduidelijken de details van deze deal. Indien mogelijk, gelieve te antwoorden in het Engels.
    Bedankt en ik zal wachten op uw antwoord.

     

    aldus Martin Thel

     

    geen tel.nr; in het buitenland; en gelijk aan......................


  • 02-08-2011 3:45 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Ik heb overigens ook deze pipo bij Marktplaats aangegeven, ik heb er zelfs een mail aan gewaagd naar Marktplaats. Helaas bestaan dit soort oplichters en trappen mensen er in, maar hoe zou het voorkomen kunnen worden?

  • 02-08-2011 4:17 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Het kan niet voorkomen worden. Zelf ophalen is het enigste juiste wat je kan doen.

    En ik geloof er ook niks van dat MP iets met je mail doet. Het is namenlijk dweilen met de kraan open. MP staat vol met oplichters, en vermenigvuldigen zich in het kwadraat. Zonde van je energie en van het goede humeur wat je nog hebt. Probeer maar eens een iphone of een ander "hot" gadget te kopen. Een doosje met als inhoud een aardappel, onder rembours...

     

  • 02-09-2011 1:59 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Soort van iPotatoe....Big Smile

  • 02-09-2011 3:39 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Het bekt wel lekker! Laughing

  • 02-10-2011 1:27 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Is ie weer..........

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 02-10-2011 4:49 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Marktplaats weer ingelicht, maar eerst een reactie naar de adverteerder gestuurd met een alias.....Big Smile

  • 02-11-2011 12:00 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    http://link.marktplaats.nl/421775902

    Volgens mij proberen ze het nu ook met de BeoVision 10-40. Nieuw in doos voor €3500,--. 1 dag actief op Marktplaats. En gij gelooft het...

  • 02-11-2011 2:34 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Even iets anders op Marktplaats:

    http://link.marktplaats.nl/419329707

    En kijk vooral naar de prijs, deze wil ze echt niet kwijt en is er volgens mij vreselijk aan gehecht!Huh?

  • 02-20-2011 6:26 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    En daar zijn ze weer. De eerste advertentie van Jerom uit Amsterdam, 1 dag actief op Marktplaats, biedt een setje BeoLab 1 aan voor €1500,--: http://link.marktplaats.nl/424693237

    En de tekst in "goed" Nederlands:

    Beschrijving

    Ik heb te koop een paar B & O BeoLab 1 luidsprekers. Ze zijn in goede conditie zowel functioneel als esthetisch. Deze luidsprekers zijn niet langer in productie (1999-2006) en ze komen zelden te koop. Ik kocht ze in een veel hifi dingen die ik kocht deze zomer. Ik ben een buis jongen dus ik zou graag zien dat deze een goede thuis. Ik heb helaas niet de originele dozen, maar ik zal zeker stevig verpakken. Gelieve alleen contact met me op als je serieus geïnteresseerd bent.
    Op de foto's zie de BeoLab's in een soort van winkel staan met boven de deur het bordje "EXIT". Jaja, Amsterdam.
    En de tweede advertentie is een BeoSound 3200 voor €1300,-- van een zekere Mark: http://link.marktplaats.nl/424689489
    En ook weer een tekst in het zuiverste Nederlands:

    Beschrijving

    Mint conditie gebruikt minder dan een week als een beeldscherm. Alle accesoires, kabels en papieren inbegrepen. Jaar 2009
    Ik gebruik een BeoSound 3200 ook altijd als beeldscherm.......
  • 02-21-2011 1:02 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Big Smile

    http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/overige-audio-tv-en-foto/425223763-bang-olufsen-b-o-beolab-1-speakers.html

    nog zo'n leukerd... doch 3 maandjes lid, en bied een setje Lab's 1 aan voor €800,-....

    bij een secondlife-dealer ligt de prijs aanzienlijk hoger Whistle

    Blackrix "Ik gebruik een BeoSound 3200 ook altijd als beeldscherm... haha neen, in een noodgeval het glasdeursysteem wel als spiegel soms....

Page 3 of 6 (128 items) < Previous 1 2 3 4 5 Next > ... Last »