in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-27-2012 4:17 PM by Blackrix. 127 replies.
Page 1 of 6 (128 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 01-10-2011 6:19 AM

    Geloof je dit?

    Op Marktplaats deze advertentie en deze reactie:

    Hallo,

      Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn pakket.The pakket is beschikbaar voor "€ 1.250,00", zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland, als een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Engeland. Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij escrow-service te gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geïnteresseerd in de aankoop van het pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in Nederland.

    Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn.

    Dank u wel,

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 01-10-2011 6:31 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Big SmileToepasselijke naam olivierBig Smile

  • 01-11-2011 10:13 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    En daar is die andere weer....

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 01-11-2011 1:56 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    ik weet bijna zeker dat hij zal antwoorden en het heel aannemelijk probeert te maken, uiteraard in het Engels. Uiteindelijk zal de voorwaarde zijn eerst de betaling dan pas levering.

     

    je kunt het spel (voorzichtig) meespelen. Een alias emailadres of een hotmail/gmail is zo aangemaakt! 


  • 01-12-2011 8:44 AM In reply to

    • Paul
    • Top 500 Contributor
      Male
    • Joined on 10-07-2010
    • The Netherlands
    • Posts 103
    • Gold Member

    Re: Geloof je dit?

    Als het te mooi lijkt te zijn om waar te zijn is het meestal ook zo....  Op marktplaats een Imac 27" gespot vraagprijs was 850 euro met genoemde plaats Amsterdam. Na een email blijkt de Imac in Engeland te zijn ja ja......

  • 01-13-2011 2:34 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Leslie:

    En daar is die andere weer....

    onder een alias gereageerd en allerhand al dan niet lastige vragen gesteld. Tot heden geen enkele response en vanochtend bleek de advertentie verlopen te zijn.

    wie is de gelukkige koper?

     


  • 01-13-2011 10:09 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Niemand denk ikWink

     

  • 01-13-2011 1:11 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Er stond ook een set BeoLab 1 te koop voor €870,--. Op mijn vraag of ik ze kan beluisteren heb ik nog steeds geen antwoord gehad.......

  • 01-13-2011 1:20 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    klopt,ik heb ook geen antwoord gehad.

    Het is altijd leuk als je het spelletje mee speelt

  • 01-13-2011 2:06 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Laatst ook een bod gedaan op een BV9.

    Ik kon gelijk naar London komen om hem te kunnen bekijken en pas dan ook te betalen.

    Er werd niet eens gezegd of het bod goed was.

    Maar na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat het bod werd afgekeurd en de advertentie werd verwijderd.

    Overigens kreeg ik franstalige mails met daarin dat Oom, neef, zus en zo gedoe erin.

    Lekker betrouwbaar boeltje.

    Wat gebeurt er als ik zeg: laat maar komen? Ik betaal als hij er is? Ze wilden namelijk het toestel ook wel op hun kosten verzenden.

    Krijg je dan: Ja , we hebben de tv verzonden en na een paar weken alsnog geld willen zien, terwijl je niets hebt gekregen?

    Zelfs dat meespelen lijkt mij al link. Straks doen ze nog wat met je n.a.w. gegevens. Wie zal het zeggen.

  • 01-13-2011 2:43 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Als je zegt..laat maar komen...zullen ze alvast de kosten van het verzenden willen hebben.

    Als die betaald is hoor je niks meer van ze.

  • 01-14-2011 6:16 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Beobuddy:
    Zelfs dat meespelen lijkt mij al link. Straks doen ze nog wat met je n.a.w. gegevens. Wie zal het zeggen.

     

    het wordt pas link als je het bijvoorbeeld niet zelf mag ophalen, of dat je ongezien moet betalen.

    zolang je "boter bij de vis" hanteert zal het wel goed gaan.

     

    Trouwens ik zou nooit met een groot bedrag zomaar naar vreemden op een onbekend adres gaan!


  • 01-14-2011 6:31 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Carolpa:

    Trouwens ik zou nooit met een groot bedrag zomaar naar vreemden op een onbekend adres gaan!

    Precies! Nooit doen.

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 01-14-2011 1:27 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Ik heb antwoord gekregen op mijn reactie op de BeoLab 1 luidsprekers:

     

    " Hallo,

    Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn pakket.The pakket is beschikbaar voor 
    870 EUR, zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland voor 2 jaar, als 
    een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit 
    problemen gehad met haar. De uitwisseling programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Engeland. 
    Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in 
    Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en handleidingen in het Nederlands. 
    Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij escrow-service te 
    gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het pakket, 
    de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geïnteresseerd in de aankoop van 
    het pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen 
    van het pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de 
    transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na 
    slechts 2 jaar in Nederland.

    Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn.

    Dank u wel,"
    Bekend antwoord. Hij heet nu opeens Daniel Kenneth.........

     

  • 01-14-2011 1:52 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Ik begrijp niet hoe mensen hier in kunnen trappen.

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 01-14-2011 2:02 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Blackrix:

    Ik heb antwoord gekregen op mijn reactie op de BeoLab 1 luidsprekers:

     

    " Hallo,

    Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn pakket.The pakket is beschikbaar voor 
    
    870 EUR, zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland voor 2 jaar, als 
    
    
    een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit 
    
    
    problemen gehad met haar. De uitwisseling programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Engeland. 
    
    
    Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in 
    
    
    Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en handleidingen in het Nederlands. 
    
    
    Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij escrow-service te 
    
    
    gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het pakket, 
    
    
    de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geïnteresseerd in de aankoop van 
    
    
    het pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen 
    
    
    van het pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de 
    
    
    transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na 
    
    
    slechts 2 jaar in Nederland.
    
    
    
    Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn.

    Dank u wel,"
    
    Bekend antwoord. Hij heet nu opeens Daniel Kenneth.........
    
    
    

     

     

    Bij mij onder de naam Robin.ellison@hotmail.comBig Smile

  • 01-14-2011 2:15 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Ik heb even gevraagd waar ik de luidsprekers kan komen bekijken en beluisteren, maar dan wel in het Engels, natuurlijk.....Big Smile

    Misschien moet hij zijn e-mail adres veranderen naar Ifyouwanttobuymystuffyoucankissyourmoneygoodbye@hotmail.com.....Laughing

  • 01-14-2011 2:55 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Laughing

  • 01-20-2011 1:32 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Dezelfde BS900 weer op marktplaats gespot!

     

     


  • 01-21-2011 1:38 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    http://link.marktplaats.nl/414808701

    En nu heet hij opeens weer Michel uit den Haag, 1 dag actief op Marktplaats. Wie stuurt hem nu een mailtje? Ik heb overigens nog geen antwoord op mijn vraag of ik de BeoLab's 1 kan beluisteren......

  • 01-21-2011 6:49 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    :-) denk dat ik aan de beurt ben.......
  • 01-22-2011 3:26 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    beoeric:
    :-) denk dat ik aan de beurt ben.......

    Doen, dan doe ik het hierna weerSmile

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 01-22-2011 5:06 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Hmm, ik heb "Michel" al een mailtje gestuurd en raad eens wat het antwoord was?

     

    "Hallo,

    Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn pakket.The pakket is beschikbaar voor 780 EUR, 
    zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in Nederland voor 2 jaar, als een politieman, in een 
    uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling 
    programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Engeland. Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet 
    meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren en 
    handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij 
    escrow-service te gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het 
    pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geïnteresseerd in de aankoop van het 
    pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het pakket 
    aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de transactie kunnen starten en 
    dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in Nederland.

    Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn.

    Dank u wel,"

     

  • 01-24-2011 4:42 PM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    En de advertentie is weer weg. 

  • 01-26-2011 6:30 AM In reply to

    Re: Geloof je dit?

    Blackrix:

    En de advertentie is weer weg. 

     

    Maar deze komt er voor in de plaats en wel op Kapaza!

    Komt ie:

    David Monkan aan mij
    details weergeven 12:20 (8 minuten geleden)

    Hallo,

       Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in het kopen van mijn package.The pakket is beschikbaar voor 780 EUR, zoals vermeld op de website. Ik kocht het item toen ik werkte in België voor 2 jaar, als een politieman, in een uitwisselingsprogramma. Het item is in zeer goede staat en ik heb nooit problemen gehad met haar. De uitwisseling programma klaar is en ik heb terug naar huis, in Engeland. Ik verkoop het omdat ik heb hier nog een en ik niet meer nodig, en ik wil het terug te verkopen in België, want het was gekocht en het heeft alle papieren en handleidingen in het Nederlands. Met alle internet fraude en oplichters, heb ik besloten om een derde partij escrow-service te gebruiken om deze te koop voor me.They greep zal zorg dragen voor de levering van het pakket, de Bill of Sale voor het pakket, en zelfs de payment.If u bent geinteresseerd in de aankoop van het pakket en beslissen om de volgende eigenaar te worden, zal er geen problemen bij het verkrijgen van het pakket aan u voor. Hebben we een veilige en vlotte transaction.Let me weten als wij de transactie kunnen starten en dan excuus mijn Nederlands, omdat ik niet goed schrijven na slechts 2 jaar in België.

    Als je kunt schrijven me terug in het Engels, zal dat geweldig zijn.

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

Page 1 of 6 (128 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »