in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-11-2011 7:06 AM by Marco. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-08-2011 4:43 PM

    • was
    • Not Ranked
    • Joined on 04-16-2007
    • nederland
    • Posts 13
    • Bronze Member

    modificatie BV 10-40

    beste mede bezitters van een bv 10-40

    Ik ben sinds eind 2009 bezitter van een bv 10-40. Deze had last van clouding. Gisteren is namelijk een monteur geweest welke een nieuwe koelplaat heeft gemonteerd en een software update heeft geplaatst. so far so good. Clouding is verminderd. maar nu heb ik het idee dat mijn kleuren heel erg gedempt zijn. (zal wel door de software update komen verwacht ik) Maar zijn er meer mensen waarbij dit is gebeurd die ook minder heldere kleuren hebben?

    De bron is niet veranderd, topfield 7710 HD via schotel.

    graag jullie reacties

    gr was

    Filed under: ,
  • 01-10-2011 10:47 AM In reply to

    • was
    • Not Ranked
    • Joined on 04-16-2007
    • nederland
    • Posts 13
    • Bronze Member

    Re: modificatie BV 10-40

    Is er niemand welke een software update heeft laten doen

    En een nieuwe koelplaat heeft laten monteren?
  • 01-11-2011 7:06 AM In reply to

    • Marco
    • Not Ranked
    • Joined on 04-25-2007
    • Posts 2
    • Bronze Member

    Re: modificatie BV 10-40

    Hoi Was,

    Ook ik ben in het bezit van een Beovision 10-40 met clouding. Allereerst hebben ze bij mij de nieuwe software geinstalleerd wat niet tot de gewenste oplossing heeft geleid. Daarna is geprobeerd om een koelplaat te installeren. Dit is echter niet gelukt, omdat de schroeven met locktite waren geborgd. Hierna is besloten om een compleet nieuw LCD scherm te plaatsen inclusief de modificatie. In mijn geval heeft ook dit niet tot het gewenste resultaat geleid.

    Verschillen in de kleurweergave heb ik niet gemerkt. Aangezien mijn grootste frustratie de clouding is ging mijn aandacht hierna uit.

    Op dit moment ben ik zeer teleurgesteld in de kwaliteit van de Beovision 10 (zeker gezien het prijskaartje) dat ik mij aan het orienteren ben naar een (second life) Beovision 7. Of hiermee komt voor mij een einde aan een B & O TV.

    Succes,

    Marco

     

Page 1 of 1 (3 items)