Helaas heb ik daar de hardware niet voor. Wel een USB programmer voor de 80CofV51/52.
Maar met alle respect ben ik toch benieuwd naar je motivatie om persé de 1.2 versie te willen hebben terwijl je de 1.3 al hebt.
De 1.3. was namelijk een servicesoftware in opvolging van de 1.2.
Die 1.3 was er namelijk voor het behoud van de 2-weg ir status t.b.v. de beolink 7000. Die service-software is toen uitgebracht ten tijde van de introductie van de avant die over 1-weg beschikte.
Door de masterslave opstelling tussen een avant en een master 7000, zou de master in optie 0 komen te staan. Wat in feite betekent dat de ir-ontvangst van de master wordt uitgeschakeld. Daarmee zou ook de 2 weg status info op de beolink 7000(5000) komen te vervallen.
Door die service-software is die status terugkoppeling dus hersteld.
Wat je mij namelijk niet kan wijsmaken is dat deze aanpassing in de 1.3 ten koste zou zijn gegaan van andere funkties. Het ligt niet voor de hand dat bij 1.2 versie alle Eprom geheugen plaatsen zouden zijn gebruikt en dat de 1.3 aanpassing meer ruimte in beslag zou nemen en dat dus andere funkties zouden zijn geskipt.
Verder staat mij bij dat het om een zogenaamde service-software zou gaan, want inhoudt dat het geen echte update zou zijn, of een update die noodzakelijk zou zijn voor een master 7000. Het is meer een update die gedaan werd op verzoek voor degene die tegen dit ir-status probleem opliepen.