in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 12-26-2010 10:30 AM by Beobuddy. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-23-2010 2:29 PM

• Hilko
    • Not Ranked
    • Joined on 06-30-2007
    • Posts 4
    • Bronze Member

aansluiten x box op avant

Hallo,

Ik heb vandaag een x box gekocht en deze wil ik aansluiten op mijn avant. Helaas krijg ik hem niet aan de praat. Ik heb hem aangesloten op een van de scart aansluitingen. 1 is bezet voor de video, 1 is bezet voor de beocentre, dus nog een over.... wie kan mij helpen???

Gr Hilko

• 12-24-2010 1:03 AM In reply to

Re: aansluiten x box op avant

De 3de scart is waarschijnlijk DECODER. Deze scart-ingang kun je koppelen aan een programmanr. van je Avant. Weet het zo niet uit mijn hoofd, maar ik dacht dat je die in het MENU > TUNING, kunt instellen. Dus ipv een frequentie in te voeren kan je deze dan koppelen aan DECODER. Zoiets was het... Smile

• 12-24-2010 10:59 AM In reply to

Die decoder ingang is alleen gevoelig voor composietvideo (gele tulp stekker voor video).

Als je al alleen gebruik maakt van drie tulpstekkers (geel (video), wit(L) en rood (R)), dan kun je ook de camcorderingang gebruiken.

Bij sommige avant's kun je deze camcorder ook hernoemen naar VAUX, PC etc via het menu.

Als je een gele tulp gebruikt, dan schakelt de avant in principe vanzelf over naar de camera-ingang.

Maak je gebruik van component (lijkt op RGB, maar is iets anders), dan heb je pech omdat de avant geen component slikt over geen enkele scart-ingang.

Als er toch RGB uitkomt, dan ben je aangewezen op VTape of AV.

Beobuddy.

• 12-26-2010 9:49 AM In reply to

• Hilko
    • Not Ranked
    • Joined on 06-30-2007
    • Posts 4
    • Bronze Member

het is gelukt, heb de scart van sat benoemd naar een v-aux, daarna was het geen probllem

• 12-26-2010 10:30 AM In reply to

Wat heb je nu dan aan de Avant?

1 - VTape (interne video)

2 - DVD (Beocenter 2)

3 - VAux? (X-Box)

Of je de laatste nu Sat of VAux noemt, dat maakt in principe alleen uit met welke instructie je naar de 3e scart kijkt.

Page 1 of 1 (5 items)