in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-01-2010 5:40 AM by pentalex. 8 replies.
Page 1 of 1 (9 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-27-2010 1:45 PM

    Filmmode nieuwste firmware beovision 8-40

    Geachte forumleden,

    Weet iemand hoe je de filmmode/modus uit kunt zetten op de Beovision 8-40. De dealer heeft er de nieuwste firmware opgezet en nu staat filmmode weer aan. Bij de oude firmware was het eenvoudig dit uit te zetten: menu, aansluitingen, red go en uitzetten. Als ik nu het servicemenu in ga (menu 0 0 go) kan ik het zo 1-2-3 niet vinden, in elk geval is het niet zo duidelijk. Iemand een idee?

     

  • 11-27-2010 4:16 PM In reply to

    Re: Filmmode nieuwste firmware beovision 8-40

    Dit is geen antwoord op je vraag,maar word het beeld na zo'n firmware update ook zichtbaar beter?

  • 11-27-2010 6:19 PM In reply to

    Re: Filmmode nieuwste firmware beovision 8-40

    Nee, volgens mij niet. De menustructuur is veranderd en je kunt meer dingen aanpassen in het servicemenu (volgens mij ook veel dingen die je nooit nodig hebt)

  • 11-28-2010 9:18 AM In reply to

    Re: Filmmode nieuwste firmware beovision 8-40

    Wat was de reden dat je de firmware update hebt laten uitvoeren?

    Ik denk dat als je tevreden bent, je drie keer moet nadenken voor je een update laat uitvoeren.

    Bij de Beosound 5 zijn er veel klachten na de laatste update van mensen die voorheen heel tevreden waren, maar toch de laatste update wilden hebben. Nu herkennen veel Beosounds de beolabs niet meer....

  • 11-28-2010 5:09 PM In reply to

    Re: Filmmode nieuwste firmware beovision 8-40

    Beste pentalex,

    Bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren maar ik geloof niet dat ik veel wijzer word van je opmerkingen....

    Je mag er denk ik toch vanuit gaan dat een firmware revisie zorgt voor verbeteringen, zeker van een bedrijf als B&O!

  • 11-29-2010 1:53 PM In reply to

    Re: Filmmode nieuwste firmware beovision 8-40

    pentalex:

    Bij de Beosound 5 zijn er veel klachten na de laatste update van mensen die voorheen heel tevreden waren, maar toch de laatste update wilden hebben. Nu herkennen veel Beosounds de beolabs niet meer....

     

    Dit moet je toch even nader uitleggen. Want dit snap ik niet.

    De firmware/software van BM/S5 wordt automatisch 2x per week gechecked/geupdate (als er een update is).

    Je hebt namelijk als gebruiker geen keus om het niet te doen. Alleen door de BM5 niet op het internet te laten lpmen, kun je het tegenhouden.

    Hoe herkent een Beosound 5 de Beolabs?, hij heeft alleen maar powerlinkaansluitingen en een ML aansluiting. Dus als je dat wil toelichten, graag.

  • 11-29-2010 4:53 PM In reply to

    Re: Filmmode nieuwste firmware beovision 8-40

    Bij build 153 (software) kun je naar het customer service menu door eerst op MENU te drukken dan naar overige instellingen te stappen (niet op GO drukken) en dan op ROOD GO drukken.

    Hier kan de filmmode, in het ADJUSTMENTS menu, uitgeschakeld worden.

     

  • 12-01-2010 5:29 AM In reply to

    Re: Filmmode nieuwste firmware beovision 8-40

    Beste BeoLogic,

    Perfect!!!! Dit is precies wat ik zocht.

    Ontzettend bedankt,

    Mvg Constantijn Pleiter

     

     

  • 12-01-2010 5:40 AM In reply to

    Re: Filmmode nieuwste firmware beovision 8-40

    Volgens mijn dealer zijn er veel beosounds 5 die na de softwareupdate geen signaal meer naar de powerlink sturen, dus als je de speakers direct op de Beosound hebt aangesloten, dan gaat het vaker mis.

    Voor Constantijn Pleiter: Ik hoop juist wel dat je veel wijzer wordt van mijn opmerking. Overtuig je ervan of je een update nodig hebt. Het is niet altijd een verbetering als je daarvan uit gaat.

Page 1 of 1 (9 items)