in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-02-2010 9:27 AM by ernie. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-27-2010 5:28 AM

    • Leko
    • Not Ranked
    • Joined on 06-01-2010
    • Posts 45
    • Bronze Member

    radio BS5/BM5

    B&O kenners,

     

    Even een vraagje: is het mogelijk om ook handmatig een radiozender( die ik gewoon via internet kan halen) via een tag ofzo op mijn BM5 te zetten? Zo niet, hoe kan ik er dan voor zorgen dat de bedoelde radiozender alsnog op mijn  radio kan komen te staan. Het gaat om de radiozender Megastad FM. Bij voorbaat dank voor antwoorden.

  • 11-29-2010 1:40 PM In reply to

    Re: radio BS5/BM5

    Helaas is dat niet mogelijk.

    Er wordt gebruikt gemaakt van een database die door B&O zelf wordt samengesteld.

    De oplossing zou moeten zijn om de zender te melden bij B&O. Of dat nu de dealer zou moeten zijn of rechtstreeks in Denemarken weet ik niet.

     

    Elke 2 weken is er een update van de zenders, dus het hoeft niet lang te duren voor hij wordt opgenomen in de lijst. Of er speciale criteria zijn wanneer een zender wordt opgenomen weet ik niet.

  • 11-30-2010 5:01 AM In reply to

    • Leko
    • Not Ranked
    • Joined on 06-01-2010
    • Posts 45
    • Bronze Member

    Re: radio BS5/BM5

    Ik heb inmiddels een email gestuurd naar B&O.

     

    Wacht op een reactie.

  • 12-02-2010 7:08 AM In reply to

    • Leko
    • Not Ranked
    • Joined on 06-01-2010
    • Posts 45
    • Bronze Member

    Re: radio BS5/BM5

    De reactie:

    We are pleased to see that you are the owner of BeoMaster 5.
    We can inform you that you can not add radio stations yourself, but we suggest you contact a Bang & Olufsen dealer who will be pleased to try to help you. If the dealer should have any problems he is able to call our dealersupport. Please visit our website: www.bang-olufsen.com/storelocator to find your nearest dealer.

  • 12-02-2010 7:26 AM In reply to

    Re: radio BS5/BM5

    Het standaard (niet erg klantvriendelijke) antwoord van B&O. Zucht....

  • 12-02-2010 9:27 AM In reply to

    Re: radio BS5/BM5

    Lijkt mij een keurig antwoord, de dealer kan een aanvraag doen om de radiozenderlijst op te waarderen en dat doen ze dan ook als de zender aan de kwalificaties voldoet.......

Page 1 of 1 (6 items)