in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-03-2011 1:56 PM by koning. 8 replies.
Page 1 of 1 (9 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-11-2010 2:51 PM

    • Niek22
    • Not Ranked
    • Joined on 05-30-2007
    • Nieuwegein
    • Posts 10
    • Bronze Member

    De nieuwe BeoSound 8, als eerste te bekijken in Nederland!

    Dit moet ik voor de enthousiastelingen toch even melden!

    De nieuwe BeoSound 8 is morgen en zaterdag als primeur in Nederland te bewonderen bij de Najaarsshow van Vallen Living in Harmelen!

    De tijden zijn op vrijdag van 16.00u tot 21.00u en op zaterdag van 12.00u tot 19.00u.

    Bang & Olufsen staat daar dan met een stand, daar introduceren ze de nieuwe BeoVision 10-32 en de BeoSound 8.

     

    We krijgen dan zelf de kans om te kijken, luisteren en voelen, zelfs met je eigen iPhone, iPod of iPad!

     

    Hoop jullie daar te zien!

  • 11-14-2010 6:15 AM In reply to

    • Leko
    • Not Ranked
    • Joined on 06-01-2010
    • Posts 45
    • Bronze Member

    Re: De nieuwe BeoSound 8, als eerste te bekijken in Nederland!

    Ik heb de BS8 gezien via de B&O residence special.

     

    Het spijt mij bijzonder, maar wat een lelijk ding. Lijkt wel een drumstel. Volgens mij slaan ze hiermee de plank volledig mis.

     

    Jammer hoor.

  • 11-14-2010 7:23 AM In reply to

    Re: De nieuwe BeoSound 8, als eerste te bekijken in Nederland!

    Ik heb hem gisteren live gezien. Echt fantastisch ziet ie er inderdaad niet uit, maar heeft er iemand dan wel eens een echt mooie Ipod dock gezien, waar ook nog goed geluid uit kwam? De B&W Zappelin ziet er ook niet uit en Apple had vroeger zelf ook een dock (Ipod Hifi), ook prima geluid, maar visueel ook geen pretje. Het geluid van de BS8 is prima, alleen viel me tegen hoe hard (qua volume) het kon. Dat heeft natuurlijk te maken met het opnameniveau, maar zelfs harder opgenomen opname's gingen niet echt hard. Wat me in positieve zin wel opviel was het 'ruimtelijke'  geluid: in een drukke winkel met verder een belabberde akoestiek klonk de muziek op een paar meter afstand nog prima. Binnenkort maar eens in Houten langs om nog een keer goed te luisteren....  

  • 11-14-2010 12:57 PM In reply to

    Re: De nieuwe BeoSound 8, als eerste te bekijken in Nederland!

    De B&W Zepplin ziet er ook niet uit??? Man, smaken verschillen. Ik vind die Zepplin er toch stukken beter uitzien dan de BS8 (sorry jongens...)

  • 01-02-2011 5:19 PM In reply to

    Re: De nieuwe BeoSound 8, als eerste te bekijken in Nederland!

    Had graag een BS8 gekocht als kerstkado maar volgens dealer leverproblemen (zelfde verhaal als vorig jaar met de Beotime). Is dit een probleem van B&O-NL of van mijn (sub)dealer??????

  • 01-03-2011 12:40 PM In reply to

    Re: De nieuwe BeoSound 8, als eerste te bekijken in Nederland!

    Ik denk dat dit een probleem is van jou dealer. Mijn dealer had er voldoende staan in beide kleuren.
  • 01-03-2011 1:47 PM In reply to

    Re: De nieuwe BeoSound 8, als eerste te bekijken in Nederland!

    Hoeveel wil je er hebben, Fred in Houten heeft er plenty staan.

     

  • 01-03-2011 1:51 PM In reply to

    Re: De nieuwe BeoSound 8, als eerste te bekijken in Nederland!

    Heb hem vandaag van mijn vriendin gekregen (andere dealer 10 km verder!!!) inderdaad gewoon op voorraad.

    Nu alleen nog probleempje met aansturing via Beo5. Zowel de BC2 als de BS8 reageren tegelijk, iemand een oplossing???

    Groeten en bedankt voor de info,

    Dave

     

  • 01-03-2011 1:56 PM In reply to

    Re: De nieuwe BeoSound 8, als eerste te bekijken in Nederland!

    Dat is weer eens wat anders dan een paar sokken....mooi kado!Gift

Page 1 of 1 (9 items)