in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-15-2011 6:15 PM by FransVrijdag. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-20-2010 7:19 AM

    Willekeurig storing Beocenter 2

    Heb sinds een maand of drie een storing met de Beocenter 2. Als ik een cd/dvd wil laden, blijft (willekeurig) na het openen van de vlinderdeuren de doorzichtige deksel dicht en hoor ik een motorgeluid. Als ik dan de tweede keer op "Load" druk, gaat de klep open, er gaan geen leds branden en dan moet je snel zijn, omdat de klep in een doorgaande beweging  ook weer dicht gaat. Dit kan 10 keer achter elkaar gebeuren en dan ineens gaat het goed. Of dan weer 5 x goed en dan begint de ellende weer.

    Verder heb ik al langere tijd een verloop in het matrix display. Met name in de menustructuur zijn de dots wel heel erg verschillend van intensiteit, licht en minder verlicht.

    Ik heb eigenlijk geen zin in het inleveren van het apparaat, lang kwijt en een erg hoge rekening. Die hoge rekening heb ik al een keer betaald bij de aanschaf.

    Iemand anders ervaringen als genoemd en een mogelijke oplossing? Schoonmaken heb ik al gedaan, voor zover alsd je er bij kunt. Ik zou er wel verder bij willen kunnen, met de technische kennis die ik heb kom ik een heel eind. Maar de toegang is wel erg beperkt, speciaal gereedschap??

    De garantie is er toch al wel af.

  • 10-20-2010 10:07 AM In reply to

    Re: Willekeurig storing Beocenter 2

    Er waren in het begin wel meer storing met het cd laden, vraag eerst maar eens of hier geen coulance regeling van toepassing is... Zelf sleutelen is ondanks technische kennis niet echt aan te raden, bijzonder gecompliceerd app en je hebt sowieso geen onderdelen.

  • 10-20-2010 12:11 PM In reply to

    Re: Willekeurig storing Beocenter 2

    Met deze info naar de dealer en eens bezien wat die er van kan maken. Het is een mooi apparaat en ik heb toendertijd alles zelf geinstalleerd, alle kabels in de muur, dus overstappen naar wat anders is eigenliojk geen optie. Geluid in combinatie met de Beolab 3 is voor mij erg goed.

    Dank voor de info.

  • 10-20-2010 1:06 PM In reply to

    Re: Willekeurig storing Beocenter 2

    ik heb nog een goede 2e hands staan.

     

     

  • 11-19-2010 6:09 AM In reply to

    Re: Willekeurig storing Beocenter 2

    je hebt een PM Leon.

    Beogram 4000, 4002, 8000, 8002. Sorry, got rid of all the rest.

  • 11-19-2010 10:39 AM In reply to

    • jc
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 11-06-2007
    • The Netherlands
    • Posts 145
    • Bronze Member

    Re: Willekeurig storing Beocenter 2

    Ik had tot voorkort ook een Beocenter 2, bouwjaar 2004 dus de eerste serie, en deze had exact het hierboven beschreven probleem. Dat is dus geen incident blijkbaar. Geen idee wat de oorzaak was aangezien ik nu een nieuwe heb.

  • 12-15-2011 6:15 PM In reply to

    Re: Willekeurig storing Beocenter 2

    Nou heb ik hetzelfde probleem als jij alleen werkt hij helemaal niet meer normaal

    Gr. Frans

Page 1 of 1 (7 items)