in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-12-2010 11:42 AM by henzdebruin. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-09-2010 11:56 AM

    Beo 5

    Geacht forum,

    Sinds enige maanden zijn wij in het bezit van de Beovision 10-40,  inclusief 2x Beolab 4000, alsmede de Beo 5 remote. Geweldig systeem en met de Beolab 4000 een prachtig geluid. Binnenkort nog aangevuld met Beolab 4. (eerst weer verder sparen). Nu wil het zo zijn dat mijn leverancier Boelman & de Raaf in Assen er binnenkort mee stopt.  Erg vervelend allemaal, zeker voor het personeel wat ontslagen zal worden. Het blijkt te kunnen om middels je eigen PC de instellingen en software van de Beo 5 te wijzigen cq te veranderen. Kan iemand mij hierin adviseren en of aanwijzingen geven hoe hierin te handelen.  Er is een USB kabel die gekoppeld kan worden aan de oplader en dan naar de PC, welke een pentium 4 is, 2,8 mhz,  en 2,25 Gb intern werkgeh.

  • 10-10-2010 4:00 AM In reply to

    Re: Beo 5

    Aan je dealer het bestand vragen van de Beo5, dan de software downloden en bestand in de juiste map zetten.

    Je moet de lader eraf halen en de usb rechtsstreeks in de computer doen.

    Dan maar kijken hoe de softeware werkt, zou wel een extra backup weg zetten van het orginel bestand voor als er ietst misgaat.

    Wel vinkje zetten bij off line werken.

    suc7

  • 10-10-2010 3:12 PM In reply to

    Re: Beo 5

    Ik zie dat je in de buurt van Assen woont en ik wil je wel helpen met je beo 5 en de sofware.

  • 10-11-2010 6:53 AM In reply to

    Re: Beo 5

    Ik zou maar contact zoeken met Sound Vision Groningen, die kunnen en willen je vast wel helpen!

     

     

  • 10-12-2010 11:09 AM In reply to

    Re: Beo 5

    Of Bruinsma in Hoogeveen, www.bruinsmahifi.nl . 

  • 10-12-2010 11:42 AM In reply to

    Re: Beo 5

    Dank voor je reactie amvanelten, en ja het is juist dat ik in de omgeving van Assen woon.  Vooralsnog probeer ik eerst middels deze manier, dus het inwinnen van informatie, de instellingen en software van de Beo 5 uiteindelijk zelf te veranderen en of aan te passen. Ik ben op het juiste adres hier in dit forum heb ik al gemerkt. Nogmaals mijn dank voor je reactie. HenZ.

Page 1 of 1 (6 items)