in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-21-2010 7:40 PM by mormel. 14 replies.
Page 1 of 1 (15 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-24-2010 2:53 AM

    • Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Bang en Olufsen veiling

    Er wordt binnenkort een veiling gehouden met leuke B&O spulletjes.

    http://bva-auctions.com/auction/category/2293

     

    Gr. Johan

  • 09-24-2010 9:01 AM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    Johan:

    Er wordt binnenkort een veiling gehouden met leuke B&O spulletjes.

    En leuke opslagprijzen, 16% veilingkosten over het bod en daarna nog eens 19% er bovenopWhistle

    Bieden maar....

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 09-24-2010 10:10 AM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    Precies Leslie.

    Vaak word er zoveel voor geboden dat te met de nieuwwaarde in het zicht komt.

  • 09-24-2010 10:56 AM In reply to

    • Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Re: Bang en Olufsen veiling

    Ik denk dat de meeste mensen die bieden meestal niet in de gaten hebben welke kosten erbij komen. Die staren zich blind op het bod wat ze uit brengen. Ik heb inderdaad weleens tweede hands materiaal voor meer als nieuwprijs weg zien gaan. Maar misschien is er iemand toch nog geluk heeft met een bieding, ik vind het meestal wel leuk om te volgen maar ben best wel huiverig om iets te kopen je weet nooit of het om iets nieuws gaat of dat het terug gestuurd is vanwege een mankement.

     

    Johan

  • 09-24-2010 11:06 AM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    Inderdaad, daarentegen word je wel in de gelegenheid gesteld om het product vooraf te bekijken. Ik heb me aangemeld (nieuwsgierigheid) en inmiddels is de veiling gestart. Op de Beo5 bood ik 45 euro waarna je direct een overzicht krijgt wat de bijkomende kosten zullen zijn, in dit geval 62 euro.

    Het is maar dat je het weet.....

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 09-24-2010 1:38 PM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    En de Beo5 wordt voor zover ik weet standaard in twee dozen geleverd, 1 voor de afstandsbediening en 1 voor de lader. Ik zie hier maar 1 doos, die met de afstandsbediening. Dus wil je er een lader bij, dan komt dat bedrag er nog eens bij....

  • 09-24-2010 1:44 PM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    Bij de vorige veiling werd het B&O verkocht van de raf en ging de beo5 voor ruim 345 euro weg (en dan kwam er nog 35% boven op!)

    dan moet je hem nog ophalen,geen garantie....moet je het daar nou mee doen!

    Nee,dan kan je beter verder sparen of kopen bij een dealer die opdoekt en dat zijn er de laatste tijd veel.

  • 09-24-2010 1:55 PM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    Nog 3 dagen te gaan en er wordt nu al op bijna alle B&O's geboden (ik niet hoor, wilde alleen maar zien wat de extra kosten waren). Ben toch benieuwd wat hier voor bedragen uitrollen.

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 09-27-2010 1:44 PM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    En de Beo5 is voor meer verkocht dan de nieuwprijs: € 450,- excl. 16 % opgeld en 19% BTW.

    Waarvan nog even de vraag of hij compleet is, zoals Blackrix al aangaf.

     

    Ik heb zelf overigens een aantal filmdoeken gekocht voor € 310,- excl waaronder een electrisch Stewart filmdoek die meestal beginnen vanaf de 1500,-

    Ben benieuwd, want het is en blijft toch een gok.

  • 10-15-2010 3:18 PM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    Ik weet niet hoe bij anderen is gegaan, maar ik heb een beetje het gevoel dat ik een zeperd heb gekocht.

    De verwachte Stewart doos op de foto van de veiling bleek leeg te zijn op 4 erg mooie aluminium frame delen (met zwart velour bewerkt) na. Maar het doek zat er niet bij, helaas.

    Verder zijn het alle drie spanschermen en zit er geen elektrisch doek tussen. Dit ondanks de tekst van de veiling.

     

    Dus mochten er nog gegadigde zijn voor (span)schermen, ik heb er nog een paar....Big Smile

     

    Kortom, als je nog eens mee wilt doen aan zo'n veiling, maak dan gebruik van de kijkdagen.

    Maar ook dat is geen garantie. Naast mij stond een heer die terugkwam na het ophalen van zijn mediaspeler waarvan de afstandsbediening ontbrak. En juist dat had de man gecontroleerd op die kijkdag. 

  • 10-15-2010 3:50 PM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    Zelfde ervaring ooit gehad waar op de afhaaldag spullen ineens ontbraken.

    "Per ongeluk" meegenomen door anderen die er eerder warenSuper Angry

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 10-15-2010 4:57 PM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    Daar was ik ook bezorgd over en ik zorgde dus dat ik 's ochtends bijtijds daar was.

    Maar daar bleek dus dat de loods niet toegankelijk was voor iedereen. Er liepen een aantal lui rond die op vertoon van je factuur de spullen gingen ophalen. Die werden dan in een rolkooi gedaan en die kon je naar auto/aanhanger rollen om zo de spullen over te laden.

    Nadat ik had aangegven dat ik het er niet mee eens was omdat de spullen niet overeenkwamen met de beschrijving, hebben ze wel wat geld teruggegeven. maar dat dekte absoluut de lading niet. Uiteindelijk dacht ik een elektrisch Stewart scherm op de kop te hebben getikt.

    Maar goed, er zit achteraf wel een kwalitatief spanscherm van Projecta bij t.w.v. 750 euro nieuwprijs. Alleen ik heb er niets aan.

    Dus wie heeft interesse,PM me maar. grootte is 2.44 bij 1.37 (16 bij 9 formaat dus)

  • 10-20-2010 8:12 PM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    Ik heb er toch een aantal leuke dingen kunnen kopen op die veiling. :)

    Beogram 4000, 4002, 8000, 8002. Sorry, got rid of all the rest.

  • 10-21-2010 1:21 PM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    En wat voor leuke dingen zijn dat dan?

  • 10-21-2010 7:40 PM In reply to

    Re: Bang en Olufsen veiling

    Voornamelijk een Quad 99 CDP (een hele flinke upgrade als je het mij vraagt, mooie CD/DAC/voorversterker combi). Kan mijn Dacmagic weer in de verkoop.

     

    Heeft iemand toevallig dat MMC 2 naaldje gekocht? Ik vond het wel een heel groot risico om daar nog verder op te bieden (ook al zou die het waard zijn mocht die in goede staat zijn), maar ik ben wel benieuwd naar de staat ervan.

    Beogram 4000, 4002, 8000, 8002. Sorry, got rid of all the rest.

Page 1 of 1 (15 items)